VFR 2005??

blj

MF'er
1 mei 2003
86
0
Zou dit de nieuwe VFR worden??
Het gaat dan om een V5, 1000cc :9~

full
 
Zou dit de nieuwe VFR worden??
Het gaat dan om een V5, 1000cc :9~

(Afbeelding)
V-5
USD vork met radiale remmen
zo'n extreem uiterlijk
1000cc
als dit de nieuwe VFR wordt denk ik dat mijn vader meteen zijn 'ouwe' VFR in gaat ruilen :} (en ik misschien mijn R6) ROCK ON!


ik vind het ding veel te extreem voor een (sport/toer) VFR en verwacht eerder een nieuwe fireblade of SP1 achtig ding.


aan de andere kant: als dit fotoshop is, dan is dat wel heel strak gedaan. ik zie er zo snel geen grote fouten in.
 
V-5
USD vork met radiale remmen
zo'n extreem uiterlijk
1000cc
als dit de nieuwe VFR wordt denk ik dat mijn vader meteen zijn 'ouwe' VFR in gaat ruilen :} (en ik misschien mijn R6) ROCK ON!


ik vind het ding veel te extreem voor een (sport/toer) VFR en verwacht eerder een nieuwe fireblade of SP1 achtig ding.

Al weer een nieuwe blade?

Misschien moet hij inderdaad wel in het Grote Photoshop Topic, maar ik mag er wel over dromen.
 
Al weer een nieuwe blade?

Misschien moet hij inderdaad wel in het Grote Photoshop Topic, maar ik mag er wel over dromen.

Nogmaals. hij ziet er niet echt gefotoshopped uit. geen dingen die zo van andere motoren gehaald zijn. natuurlijk heeft ie elementen van de CBR600RR en de CBR1000RR, maar kijk eens naar dat ruitje, naar die koplampen, naar de kuip en naar de kont. allemaal originele stylingelementen die niet van een andere motor afkomstig zijn.. als het al fotoshop is dan is hier een goede fotoshopper bezig geweest. en dan vind ik ook dat Honda die jongen wel aan mogen nemen als designer.

de motor ziet er echt gewoon superstrak uit.


even googlen levert dit plaatje op
6885.jpg
 
Laatst bewerkt:
2005? mooi! heb ik eff tijd om te sparen!

:9~ :9~ :9~

OF hij is supergaaf gefotoshopt
OF hij is echt en is dit 1 van de strakste stylings op een motor die ik heb gezien!


als ie is gephotoshopt mag die gast er een achtergrondje van maken voor mij! zou mooi staan op me 22inch monitor

en als hij echt is/wordt, ga ik vast sparen! :] :] :]


beetje googlen en de eerste link pakken |(
dan krijg je dit
index.jpg
 
Laatst bewerkt:
De VFR komt toch pas in 2006 weer met een nieuw model? Net als anders om de 4 jaar.

Model 1: bj 86 tm 89
Model 2: bj 90 tm 93
Model 3: bj 94 tm 97
Model 4: bj 98 tm 01
Model 5: bj 02 tm __ (06)
 
Naar mijn mening is het photoshop, Verschillende velgen, overloop van de kuip naar de tank is wat minder en die vinnen ogen een beetje nep.

Maar opzich wel een mooi ding, Hope ndat die echt is :+ ;)
 
photoshop i think :X als je kijkt naar hoe het voorspatbord op de vering vasthangt: schuin en ook het perspectief van het ruitje komt nie overeen met de voorvering
kan fout van mij zijn O-)


:+
 
De VFR is natuurlijk Honda's technologie showroom, maar V5 lijkt me een beetje overdreven. Laten ze eerst maar eens met een nieuwe VTR komen...
 
Ik hoop dan maar dat de designafdeling van Honda mee kijkt, want van mij mag dit hem wel worden. :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan