vfr 750 F

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDevil750

MF'er
29 dec 2003
195
0
den haag
Hallo,

Ik ben bezig met de ombouw van mijn vfr 750 F. Hier wat foto's

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg



Hij is tevens te koop,

Wat moet er nog gebeuren:

knipperlichten
Spiegels
Zadel
koplamp
onderkant kont dichtmaken

bouwjaar 1990
km stand 74402
ketting + achtertandwiel nieuw (ongeveer 300 km mee gereden)voortandwiel moet nog worden vervangen
Banden in goede staat.
Velgen zwart ge poedercoat
R7 polyester zitje
remblokken voorzijde 800 km oud

Omdat ik geen tijd meer heb(studie), een 3e motor erbij heb gekocht(enduro)voor in de stad en geen ruimte. Ik deel een garage box met 2 andere personen.

Dus als iemand interesse heeft doe een bod zou ik zeggen.

vraagprijs 1100 eurotjes

VERKOCHT!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding. Zie je niet vaak VFR streetfighters. :}

Blijf altijd wel een zwak houden voor VFR’s. Heb er ooit 1 gehad. Een NC30, VFR400R. V4 motoren hebben wmb toch het mooiste motorgeluid.

Helaas wegens kleine op komst andere prioriteiten, maar anders zou ik ’m zeker overwegen.
 
Neonlampje doe maar een bod zou ik zeggen. Heb uiteraard wel iets in mijn hoofd.
Weet alleen niet of dat reeel is. Denk aan ongeveer de helft van een gekuipte versie.
patrick(apeding)sies.nu

Vandaag eerste deel van het zadel gemaakt. Morgen weer verder en morgen fototje.
 
Neonlampje doe maar een bod zou ik zeggen. Heb uiteraard wel iets in mijn hoofd.
Weet alleen niet of dat reeel is. Denk aan ongeveer de helft van een gekuipte versie.
patrick(apeding)sies.nu

Vandaag eerste deel van het zadel gemaakt. Morgen weer verder en morgen fototje.
Neejoh, ik ga niet bieden.. dan zit ik er direct weer aan vast :) Heb nog geen concrete plannen, was meer ter informatie/horizon verbreding :)
 
zal ik er ook nog eens om vragen? of zou je het prijsje hier gewoon neer kunnen zetten? :P
 
En er zit ook al een mooi voorspatbordje op (sp1 alike?) getuigd van oog voor detail!
 
Hulde hulde hulde hulde hulde hulde !!! :}

Een VFR fighter !! Wat wil je nog meer ,,


Zo'n vreselijk soepel motorblok whoaaa !!!
Een vriend van mij heeft zijn VFR laatst verkocht.... vanwege het soepele blok. Liep allemaal te soepel...... weinig "sensatie" aan. Zo zie je maar, mensen zijn ook nooit tevreden :+
 
Gixxer ook jij hebt mail.

Heb ondertussen redelijk wat reacties.
En iemand die waarschijnlijk langs wil komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan