vfr 800 abs

Honda heeft natuurlijk niet voor niets een ijzersterk imago als het aankomt op betrouwbaarheid!
Hmm, ik heb een Africa Twin maar die blijkt lang niet zo "ijzersterk" als z'n imago, schokkend gevoelig voor corrosie (pas de verrotte wielen en brokkelende remklauwen moeten vervangen) en zelfs met m'n Buell heb ik niet zo vaak langs de kant van de weg stilgestaan (problemen met benzine-pompen, relais, contactslot, schakelaars en spanningsregelaar; meeste is inmiddels vervangen met goed en goedkoop spul uit de auto-branche).

Ook de huidige VFR steekt kwalitatief al lang niet meer zo ver uit boven het "maaiveld" zoals ze dat in de beginjaren deden en het volkomen overbodige VTEC systeem slaat een krater in je bankrekening zodra het een service nodig heeft. Maar het blijft natuurlijk wel een aantrekkelijke fiets met nog steeds een ijzingwekkend spannend geluid :}
 
Ga maar eens proefrijden met een V4, eigenlijk is dit het ideale blok; de voordelen van een 2 én 4 cilinder in één, zonder nadelen van beiden....


nou: de Sprint ST dan: 3pitter en dus koppel zoals een twin maar ook power zoals een 4 in lijn. })
Joh, anders schop je toch gewoon een vier maanden oud topic omhoog -O-

TS heeft intussen een ZZR 1400 uitgezocht, zo te zien:
Post van fjr-rebel in topic 'pose hier met je beurs aankoop'
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan