VFR 800 eerste rit

Maverick

Die hard MF'er
17 sep 2001
330
0
Leiden
Vanmiddag mijn "nieuwe" VFR800i bj 2000 met 3500 km op de teller afgehaald. Man...wat is dat een verschil met een Kawa ZZR600 zeg!!! Het begint al als je opstapt..wat zeg ik..je stapt er meer in zo'n perfecte zit is het. De mooie afwerking valt meteen op. Mooie digitale display met fuelvoorraad, dubbel tripmeter, klokje en koel- en buitentemperatuur meter. Centraal de toerenteller en links de kilometerteller. Starten dan maar...geen choke !! Zo'n V4 klinkt wel errug lekker moet ik zeggen. Ik rijd weg en merk meteen op hoe soepel ie schakelt, de zicht in de spiegels is vele malen beter en wauw...wat een lekker blok zeg!!! Hij gaat er werkelijk als een speer vandoor en dit allemaal zo heerlijk soepel. De fiets zelf ligt als een blok op de weg. Ik bestel nog een double bubble screen van Zero Gravity and de laser uitlaat Oval in carbon kleurtje (high mounting) komt vrijdag aan...
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaafffffff !!! :9~
 
Dit lijkt me duidelijk....iemand heel blij met zijn nieuwe aanschaf. Gefeliciteerd natuurlijk 8-)

en nu nog ff je icoon en sig veranderen en een
flinke pic. toevoegen! :) :)
 
Zeker weten...toch ergens wel errug blij met mijn ZZR crash...3 wkn later een VFR.wat wil ik nog meer.
Volgende week vro1 misschien leer ik daar wat meer uit mijn doppen te kijken
 
als de vfr meer vermogen zou hebben had ik er ook een gekocht...

bijvoorbeeld 130 of 140 pk...

ik heb toen ook proefgereden op een 750 uit 98 en lekker smeuig blok, maar het had allemaal wel wat sterker mogen zijn...

maar voor de rest zeer mooie fiets...netjes afgewerkt, en rijd subliem...

En alweer eentje overtuigd dat VFR toch wel een hele fijne machine is :)
 
Vanmiddag mijn "nieuwe" VFR800i bj 2000 met 3500 km op de teller afgehaald. Man...wat is dat een verschil met een Kawa ZZR600 zeg!!! Het begint al als je opstapt..wat zeg ik..je stapt er meer in zo'n perfecte zit is het. De mooie afwerking valt meteen op.

Tja, t is een Honda hè... :9~ :}
Gefeliciteerd met je aankoop, heeeerlijke fiets.
 
Terug
Bovenaan Onderaan