VFR 800FI 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

__MeNTaL__

MF veteraan
9 jul 2006
4.447
3
Rotterdam
Beste MF'ers,


Omdat ik het zat ben om eerst 20km erheen te moeten rijden, zet ik mijn amper bereden VFR te koop.

Het betreft een VFR800FI uit 2001 welke mei 2008 bij Ter Braake in Nijeveen is aangeschaft en in perfecte staat verkeerd. Verder zijn de banden nog voor ruim 80% goed, zit er een bagster tankhoes op, een Spyball Royal alarm en een Laser Deeptone demper. Km stand is 15500 en ze heeft altijd warm en droog binnen gestaan. Boekjes, gereedschap, onderhoudsoverzicht e.d. allemaal aanwezig.

Ze heeft pas nog verse sapjes e.d. gekregen dus de komende 5500 km is ze onderhoudsvrij.

Vraagprijs 4500,-.


Hier wat fotootjes:

full


full
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat het een wat verkeerde tijd is om nu zoiets moois te verkopen.
Als ik zie hoe snel motoren zakken in prijs omdat ze anders niet verkocht worden zou ik persoonlijk wachten tot het voorjaar ( misschien dat de economie dan weer wat beter is )
Verder issie in het blauw ook wel mooi zie ik nu :Y
 
Ja dat weet ik ook wel, maar aan de andere kant wordt ze er ook niet jonger op. Ik heb er geen haast mee echter en zoals ik al aangaf ben ik er ook nog niet uit wat ik doe.

Thx voor t compliment. :)
 
mooi mooi, precies wat ik zoek.
Alleen met dat bedrag weet mijn bankrekening geen raad helaas.

suc6 met de verkoop.
 
Ik begrijp dat uitlaten verhaal niet helemaal. Verkoop je nou die RVS uitlaat en die carbon uitlaat? Ik heb er opzich wel intresse in, hoe klinken ze?
 
Zonde man, mooie fiets!!!

Achter-in-de-vrijdagmiddag kick



Wil best ruilen voor mijn VFR 750 rc 36 I(heb je iets minder afschrijving), maar je weet wat ze zeggen: van ruilen komt huilen(nee ik leg er geen € 4700,- bij :+ )
Geen idee wie dat verzonnen heeft trouwens, in dit geval zullen er bij mij geen tranen zijn, ja alleen van geluk......
_O-
 
Laatst bewerkt:
Tjee Mental, dat ik deze in mijn zoektocht over het hoofd heb gezien :o
Als ik niet net 2 maanden geleden een zilveren van hetzelfde model en bj 2002 had gekocht was de jouwe ckers een optie geweest.

de kleur vind ik erg mooi!! En de prijs is ook netjes.
Nu het seizoen weer gaat starten denk ik dat je hem wel vlot kwijt raakt.

Anders misschien ruilen tegen een zilveren? ;)
full


Suc6 met de verkoop!
 
Hopelijk denken er meer mensen zo over. Maar die schone zilveren van jou mag er ook best wezen hoor. :Y

Kom op mensen, het is momenteel nog een Motor-Forum Exclusive Offer! Kaap deze mooie Viffert weg voor een niet M-F'er!
 
Laatst bewerkt:
Thx 4 de kix!

Zojuist deze blauwe schone ontwaakt na een paar maandjes pekelvrije rust en ik kan jullie melden dat ze nog net zo soepel snort en gromt als voor de winter.
Accu'tje lekker vol, verse smeer op de ketting en :] maar!
 
mooie fiets. Zoiets moet er in september voor mij ook komen. Maar dat duurt nog ff, daarom iig een kick!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan