VFR als trekker

Thnx lui. Net door tunnel gekomen Maastricht. Dat is een verbetering zeg. Nu er af en binnendoor over de hoge venen bij Eupen.
 
Sorry voor de topic-schop, maar ik moet toch ff weer reageren, het is al zó lang geleden! ;)

Wat een gave combi JFJ!! Ook al heb ik inmiddels al ff geen VFR meer, ik hoop je fiets (al dan niet binnenkort) weer eens te spotten als ik in de buurt ben :]
 
We zitten nu in Brabant uiteraard ook met de motoren op vakantie. Morgen alweer twee weken er op zitten.
 
Hier eerste motor weekend er weer op zitten. Twee nachten gekampeerd met zijspanvereniging NVZ. Wat een top club is dat!!

360.jpg


Trouwens tegen een 800Fi aangelopen en deze erbij gekocht. Een rode van '99 met 36000 op de klok. Mooie solo naast de Voxan en de DL.

Ik plaats wel foto's als ik hem heb over een weekje.
 
Hier eerste motor weekend er weer op zitten. Twee nachten gekampeerd met zijspanvereniging NVZ. Wat een top club is dat!!

[afbeelding]

Trouwens tegen een 800Fi aangelopen en deze erbij gekocht. Een rode van '99 met 36000 op de klok. Mooie solo naast de Voxan en de DL.

Ik plaats wel foto's als ik hem heb over een weekje.
Goed bezig! 8-)
 
nu heb je een mooi ANWB setje ;)

alleen nog alle twee dezelfde helm en pak en het plaatje is helemaal perfect! :r O-) :X


(of is deze niet voor truus en wordt dit gewoon de nieuwe spantrekker?)
 
nu heb je een mooi ANWB setje ;)

alleen nog alle twee dezelfde helm en pak en het plaatje is helemaal perfect! :r O-) :X


(of is deze niet voor truus en wordt dit gewoon de nieuwe spantrekker?)

_O- wat niet kan :)

Het is niet de zelfde. De zijspantrekker is destijds verkozen boven deze of en vtec. Omdat bij de 800 serie de achterbrug in het blok scharniert ipv in het frame.

De zijspantrekker doet het erg goed en blijft ook in de toekomst een combi. Bedoeling is dat de bak naar de spuitert gaat Komend winter.

Solo VFR is puur voor leuk omdat maat hem bijna weg gaf. Voxan is voor lange ritten wat spartaans dus kan ik mooi deze voor pakken. Kleur is toeval.
 
Dit jaar al tien jaar terug dat de VFR zijspantrekker werd. Inmiddels tweede bak en nog altijd veel lol van. Vroeger met ons beiden, nu met gezin. Mooie reis door Duitsland en vandaag een rit in Oostenrijk gemaakt. Later deze week staat de Timmelsjoch en de Ötztahler gletsjerstraße nog op het programma. Genieten met een hoofdletter.

Korte indruk van mooie dag:

https://www.relive.cc/view/rt10006968836
 
Leuk dit! En het helpt me er meteen aan denken dat ik al veel te lang niet meer in Oostenrijk ben geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: JFJ
Terug
Bovenaan Onderaan