VFR-blok U.S.A. model inbouwen..

Leeke

MF veteraan
14 feb 2004
2.037
360
Breda
Ben bezig met inbouw van een U.S.A. model motorblok in m'n VFR 750 '93 (vastloper).
Het ingewikkelde is dat er een 'secondary air supply system' op zit (terug te vinden in de Service Manual en zie foto).
Vraag:
1) Kan ik dit zomaar demonteren en weglaten?
2) Hoe lopen de olieleidingen naar het blok bij dit type?

Lastige vragen en begrijp dat niet iedereen hier 1,2,3 een antwoord op heeft, maar alle tips zijn welkom!!
 
Bij deze;

281330
 
Ik zou even bij en bevriende motorzaak(als je die hebt) vragen of je de microfisches mag bekijken, vaak kan je daarop wel zien of het te demonteren is of dat je een trucje moet verzinnen.
Ik zal overmorgen even in mijn werkplaatshandboek kijken of er wat in staat hierover wat duidelijk genoeg is..

:W
 
He Vroembert, weet je iets specifieker waar ik dat kan terugvinden? Heb 't weekend gezocht maar niets kunnen vinden.

Het origineel had 137k gelopen, nix mis mee, alleen verbruikte hij behoorlijk wat olie. Uiteindelijk niet goed in de gaten gehouden tijdens een circuitdag |( vandaar...
 
Kijk eens of er info op het forum van de vfroc.nl staat. Ik heb hierover ook wel info op amerikaanse sites gezien. ik zal later vanavond als ik achter mijn eigen pc zit even wat links aflopen, voor info over dit systeem.


Overigens is een vfr met olieverbruik bij 137 ook nog zeldzaam. Er zijn er bij die 300k halen zonder revisie
 
He super! Dank hiervoor... heb inmiddels ook mailcontact gehad met Ten Kate en ze hebben me tips gegeven hoe ik 1 en ander kan afdichten.
Ik hou je/jullie op de hoogte
 
Terug
Bovenaan Onderaan