VFR gekocht!

Ik kreeg net een telefoontje van de huidige eigenaar en we hebben afgesproken dat ik de motor woensdagochtend ga halen. Nu maar hopen dat het weer een beetje meewerkt. Even de gegevens genoteerd voor de verzekering, dan kan ik dat maandag ook meteen in orde maken.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
 
Hoi Lady-M, Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb in tegenstelling tot op het vfroc nu wel de foto gezien en het is een plaatje hoor !!! Veel plezier en vooral veel veilige kilometers ermee ;) .

Spannend voor woensdag , ik hoop met je mee dat het lekker(der) weer word. Ik heb mijn motor gisteren pas gehaald en gisteren ging het nog wel met het weer maar vandaag is het toch even iets minder 8-) .
 
Gefeli met de nieuwe aanwinst *D

En veel veilige km's gewenst
 
Hoi Lady-M, Ook hier nogmaals van harte gefeliciteerd met je aankoop. Ik heb in tegenstelling tot op het vfroc nu wel de foto gezien en het is een plaatje hoor !!! Veel plezier en vooral veel veilige kilometers ermee ;) .

Spannend voor woensdag , ik hoop met je mee dat het lekker(der) weer word. Ik heb mijn motor gisteren pas gehaald en gisteren ging het nog wel met het weer maar vandaag is het toch even iets minder 8-) .

Is dat zo? Het is hier al de hele dag stralend mooi weer, maar ik zie nu toch wel enkele donkere wolkjes deze kant op komen. Ik zit in het Noordwesten en daar hebben we de meeste zonuren, dus dat klopt wel :} Laten we hopen dat we nog een beetje zacht weer houden de komende tijd of in ieder geval geen regen en wind. Dankjewel voor je felicitatie en voor jou ook veel rijplezier gewenst!
 
Hallo LADY,

Fotootje zichtbaar?
Kan gewoon vanaf je compu. hoor........
Niks uploaden of wat dan ook.

In reageren:"
Schrijf..schrijf ...schrijf.
de foto??
( dan doe je dit: )..haakje openen [ , ( dan schrijf je direct achter dat eerste haakje het woordje imgatt , en dan ] haakje sluiten.

op je pc heb je de foto geopend en die laat je open staan terwijl je met dit brieffie bezig bent.
klik'em nog is aan....dan boven in je adresbalk staat waar die foto in staat:
bijvoorbeeld... c:mijn documenten/foto vfr ....

deze link copieer je naar de attachment balk.

gewoon kopieeren/plakken, niets meer.
dan opsturen........gewoon blijven proberen, anders ff naar test-topic!
ik ken dit ook net twee weken.
ik zat ook te tobben.........

See Joe....... :+
 
Weet je dat ze dat bij Madracing hebben gedaan? Ze hebben daar toen ik de voorband heb laten vervangen een hele dot lucht eruit laten lopen, want de banden waren volgens hen veel te hard. :? Ik houd de bandenspanning altijd haarscherp in de gaten, maar als een motorzaak me iets vertelt, geloof ik het meteen :o
Heb je al een beetje gereden of wacht je tot na het beurtje?
Strange, ik hou gewoon de specs aan die op de het stikkertje op de achterbrug staan. Ze waren nog zachter dan die van mijn ACE :? En die specs zijn minder dan voor een VFR.

Gisteren ff naar de dealer geweest voor het bandje en zo direct naar Eindhoven :]

Mooie fiets trouwens. Die zwarte velgen zijn natuurlijk wel een uitkomst hé, zie je dat kettingvet niet zo zitten :+
 
Hallo LADY,

Fotootje zichtbaar?
Kan gewoon vanaf je compu. hoor........
Niks uploaden of wat dan ook.

In reageren:"
Schrijf..schrijf ...schrijf.
de foto??
( dan doe je dit: )..haakje openen [ , ( dan schrijf je direct achter dat eerste haakje het woordje imgatt , en dan ] haakje sluiten.

op je pc heb je de foto geopend en die laat je open staan terwijl je met dit brieffie bezig bent.
klik'em nog is aan....dan boven in je adresbalk staat waar die foto in staat:
bijvoorbeeld... c:mijn documenten/foto vfr ....

deze link copieer je naar de attachment balk.

gewoon kopieeren/plakken, niets meer.
dan opsturen........gewoon blijven proberen, anders ff naar test-topic!
ik ken dit ook net twee weken.
ik zat ook te tobben.........

See Joe....... :+


Hee kawaidioot }) }) (ik heb er een beetje moeite mee om je idioot te noemen, maar je doet het zelf hoor :o ) je hebt gelijk hoor, het is niet zo moeilijk, maar er was (is) iets met de server vandaag vanwege werkzaamheden ofoz, dus dat uploaden vanaf je eigen computer ging niet. Wat wél ging, was uploaden vanaf een plekje vanaf het internet en degene die het plaatje hier heeft gepost, heeft hem van www.marktplaats.nl geplukt.
 
Strange, ik hou gewoon de specs aan die op de het stikkertje op de achterbrug staan. Ze waren nog zachter dan die van mijn ACE :? En die specs zijn minder dan voor een VFR.

Gisteren ff naar de dealer geweest voor het bandje en zo direct naar Eindhoven :]

Ja, dat deed ik ook. Gewoon ff naar het stickertje kijken en dan met een handig apparaatje de spanning checken en meteen oppompen indien nodig. Ik was er ook van in de war geraakt. Heb je er weer een Metzeler onder gedaan? Die van mij is lang meegegaan.
 
Gefeliciteerd met je nieuwe motor.
Ik kreeg net een telefoontje van de huidige eigenaar en we hebben afgesproken dat ik de motor woensdagochtend ga halen. Nu maar hopen dat het weer een beetje meewerkt. Even de gegevens genoteerd voor de verzekering, dan kan ik dat maandag ook meteen in orde maken.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
Doe Robert(de oude eigenaar) maar de groeten van mij.

Goede keus hoor, Robert is altijd erg zuinig geweest op zijn VFR.
 
Ja, dat deed ik ook. Gewoon ff naar het stickertje kijken en dan met een handig apparaatje de spanning checken en meteen oppompen indien nodig. Ik was er ook van in de war geraakt. Heb je er weer een Metzeler onder gedaan? Die van mij is lang meegegaan.
De voorgeschreven bandenspannig is 2,5 voor en en 2,9 achter. zie hier:
http://www.bridgestone-eu.com/tyreselector/MC_TyreSelector.asp?stepNumber=5&sMODEL=VFR+750+F+%2790%2B&sCOUNTRY=Netherlands&sBRAND=HONDA&sTYPE=1%29+Tour%2FSport
 
Gefeliciteerd met je nieuwe motor.Doe Robert(de oude eigenaar) maar de groeten van mij.

Goede keus hoor, Robert is altijd erg zuinig geweest op zijn VFR.


Okee, ik zal het doen :) Robert was erg verbaasd dat ik als vrouw(tje ;) ) alleen zomaar kwam kijken en geen stoere kerel meebracht om alle technische aangelegenheden te beoordelen. Vervolgens heb ik hem ook doodleuk gekocht }) en toch weet ik 100% zeker dat ik er goed aan heb gedaan. Ten eerste hebben wij vrouwen nog een extra sensortje ergens en ten tweede ken in vanuit mijn beroep een bepaald kunstje, zeg maar. Ik kan heel goed mijn mannetje staan 8-) In dit geval had iedere sukkel deze motor zonder problemen kunnen kopen, want het was overduidelijk dat Robert de motor met veel liefde heeft vertroeteld :)
 
Ja, dat deed ik ook. Gewoon ff naar het stickertje kijken en dan met een handig apparaatje de spanning checken en meteen oppompen indien nodig. Ik was er ook van in de war geraakt. Heb je er weer een Metzeler onder gedaan? Die van mij is lang meegegaan.
Geen flauw idee wat er onder gaat, hoeft iig geen plakbandje te zijn of zo.
Dealer moest hem bestellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan