VFR meat & greet zaterdag 13 juni 2015

Susanna

MF veteraan
28 jan 2011
1.532
740
Heerhugowaard
*O* Ontstaan vanuit het VFR topic, ben ik hier een nieuw topic gestart speciaal voor de VFR Meat & Greet 2015. De meet staat gepland op ZATERDAG 13 JUNI.

De bedoeling is om in het voorjaar te verzamelen voor een gezellig samenzijn waarbij we met elkaar kennis maken voor zover nodig, een VFR tourrit rijden en afsluiten met een BBQ.
De verzamelplaats is in Heerhugowaard, Noord Holland.
De rit zal ongeveer 180 130 km lang zijn en zal ons voornamelijk over de mooie dijkwegen van Noord Holland leiden.
We sluiten af met een BBQ. Voor dat laatste is het de bedoeling dat iedereen een hapje of drankje meeneemt.

Logeren is alleen mogelijk in een zelf mee te nemen tent welke je in de gemeente tuin zult moeten plaatsen. Mijn tuin is volledig betegeld.

Dit topic is vooral bedoeld om het eens te worden over de datum en om de animo te peilen. Dus post erop los.

Groetjes, Susanna.

DEELNEMERS:

- Susanna + aanhang - BBQ, stoelen, tafels enz. Eten afhankelijk van wat de rest regelt
- Pretpiloot + aanhang - kip en hamburgers
- Thierry
- Avi58
- Snowy 112 (OVB)
- Bandenlichter
 
Laatst bewerkt:
Enkele reis is +/- 100km's, 350km's is een leuk afstandje voor een dag
 
Laatst bewerkt:
Ik had meer eind april-mei in gedachten :9 beetje knap weer, in maart kan het zomaar nog sneeuwen als je pech hebt en er moet toch gebbqed worden :9
 
Handig om de aanwezigen in de openingspost bij te houden en wat er meegenomen word voor de bbq?
Lukas+aanhang - gemarineerde kip & zelfgemaakte hamburgers
 
Misschien is het verstandig om rekening te houden met wat data van de VFR Owners Club en andere dingen: nu aangevuld t/m eind mei:

17 januari (VFROC activiteit)
7 februari (VFROC activiteit)
26 februari t/m 1 maart (motorbeurs)
5 en 6 april (Pasen)
12 april (VFROC activiteit)
26 april Superbikes - Assen
3 mei (VFROC activiteit)
14 t/m 17 mei (VFROC activiteit (buitenland))
24 en 25 mei Pinksteren

De rest van het jaar heb ik nog wel meer data, maar we zullen voor 1 juni 2015 toch wel een keer hebben gereden (en gegeten), neem ik aan.
 
we gaan gewoon een aantal datums erin schieten, en kijken wel wat er uit de poll komt.
ik ben geen lid van het VFROC dus die "VFROC activiteiten" heb ik zelf niet zo veel mee eerlijk gezegd.
Als het echt een heikel punt is voor de MF-leden hier komt dat vanzelf uit de poll vandaan ;)
 
Laatst bewerkt:
De Poll staat er in, graag ontvang ik data die ik daar in kan zetten zodat het stemmen kan beginnen.

Ok, de Poll schijn ik later niet te kunnen veranderen (datum toevoegen) wat ik eigenlijk wel had verwacht.
Ik heb daarom de moderators gevraagd de Poll te verwijderen zodat ik later een nieuwe mét datum kan aanmaken.

Graag ontvang ik suggesties voor een datum.
Mijn eigen suggesties:

19 april
10 mei
31 mei
7 juni
14 juni
21 juni
28 juni
 
Laatst bewerkt:
Ik wil onder voorbehoud op de lijst! Toch tegen die tijd kijken hoe het loopt, maar als er een definitieve datum komt zal ik die zeker in de agenda zetten. April is pasen en zijspantreffen hier, mei vaak hemelvaart + pinksteren waar in ik met mijn gezin ook op pad wil, en juni vaak Voxan treffens. Dus kom maar op met een datum, de intentie is aanwezig. Ik stem dus niet mee.
 
Met de datum komen we er vast wel uit. Eerst moet deze Poll eruit zodat ik concrete data erin kan zetten om uit te kiezen.
 
Dat zijn mooie data, lijkt me.

Persoonlijk zal ik meer voor de eind mei en juni data gaan, omdat onze eerste kleine begin april zijn opwachting maakt.

Ik heb wel enorm veel zin in een lekker stekkie sturen aan de andere kant van Nederland :)
 
Lijkt me leuk, ik ga proberen er bij te zijn ongeacht de datum.
'Zo vroeg mogelijk' is altijd fijn, dan kunnen we het later in het seizoen misschien nog eens over doen ;)
Dus als je echt opzoek bent naar een datum, 19 april :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan