VFR moet sneller

Rob

Die hard MF'er
10 jan 2002
288
0
hoensbroek
M'n VFR (RC 24, 1988) moet sneller. Hoe kan dat vrij eenvoudig? Geeft een dynojetkit veel extra's? (iemand ervaringen mee bij een VFR).
 
Tja.. denk dat de modellen van "92 "93 zo vanaf 4500 euro weggaan :? Ligt natuurlijk wel aan een aantal dingen zoals je zult weten... Maar ik ben zelf 2 maanden geleden gaan shoppen en zag er toch wel eens ééntje staan voor rond de 4500 a 5000 euro.. :] Wat vind je ervan ? Idee ?
 
ff een heel ander verhaaltje...

Hoeveel drinkt jou VFR? maatje van me heeft zo'n zelfde, en die reed laatst 1:7 bij sportief rijden.. Dat is toch niet normaal :?

Wat doet de jouwe?
 
2000 euro bijleggen voor een blade; daar koop ik bijna nog een VFR voor, iets meer dan iets bijleggen bij inruil dus... maar het zou wel leuk zijn. Mijn vfr verbruikt met flink scheuren (continue tussen 7 en 11 duizend toeren) zo'n 1 op 12... Zuinig rijdend 1 op 17. Ik ben inderdaad benieuwd naar die uitdraai, kun je 'm ook hier posten? Welke demper had je gemonteerd, scheelde die dynokit veel, wat koste dat? Merci... Voor zo'n 300 tot 600 euro moeten er toch wat pk tjes te vinden zijn? Had gerard Wosten hier geen ervaring mee? Meld je effe!
 
Laatst bewerkt:
En een plaatje dan maar...

misc.php


[edit door HELLdesker]
plaatje toegevoegd

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1664/816b4e7ff3f91dd6fb64bb23bfa52dfd (my VFR.jpg)​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan