vfr of gpz?

the_past

Die hard MF'er
30 jun 2004
360
0
sta voor een twijfelgevalletje en weet niet goed wat te kiezen... wat zijn jullie ondervindingen van beide moto's? allebei de moto's zijn van ongeveer begin jaren '90, hebben ongeveer dezelfde kilometers en kosten ongeveer evenveel... de vfr heeft een lege accu en een kapot pinkertje. de gpz heeft een kapotte voorkuip...

wat vinden jullie de interessantste moto? en wat zijn de gebreken van deze motoren?

zijn onderdelen makkelijk te vinden?

in ieder geval: thx :} :]
 
Heb zelf een VFR, dus misschien een beetje bevooroordeeld O-)

VFR's staan bekend dat ze hoge km standen kunnen halen, 100.000 is geen uitzondering. Verder lijkt me een pinker en een accu een stuk goedkoper dan een andere kuip.

Succes met je keuze, wat het dan ook mag worden :)
 
accu en knipperlicht vervangen lijkt mij goedkoper dan een hele topkuip....

misschien dat een proefrit je verder helpt?
 
zijn beide motoren ongeveer hetzelfde van hoogte? zou bereden worden door een klein vrouwtje :P
 
je hebt et over de vfr750 en gpz750 neem ik aan?

nou ja, dan zou ik de vfr nemen. niet omdat ik er zelf één rijd, maar omdat je veel meer windbescherming hebt rond je benen.
 
je hebt et over de vfr750 en gpz750 neem ik aan?

nou ja, dan zou ik de vfr nemen. niet omdat ik er zelf één rijd, maar omdat je veel meer windbescherming hebt rond je benen.

ik heb t over de vfr 500 en de gpz 305 :)
maar de vfr is wel van bouwjaar 1986 :)
 
ik heb t over de vfr 500 en de gpz 305 :)
maar de vfr is wel van bouwjaar 1986 :)


sparen voor iets anders dus :)

de vf500 zou mijn voorkeur zijn, het is een v-4 en de gpz305 is een twee cilinder (blok werd ook gebruikt op de ltd-305 tjopper)

maarten
 
GA gewoon voor de GPZ 500, ideale beginnersfiets. Hij is zeker niet te zwaar, geeft het gevoel dat je wel lekker vooruit komt en hij is in overvloed te krijgen zodat je een goede voor een redelijke prijs kunt krijgen.

Succes met je keuze 8-)
 
geweldige fiets! goede keuze.

mijn vrouw heeft een vfr400r en zelf een vfr750, echt geweldige fietsen.

heel veel plezier ermee...........ennuh...............piccie???
 
fotootjes van de motor zijn er helaas nog niet, maar heb effe op google gekeken en daar exact dezelfde bike gevonden, behalve dat er op onze motor nog stickers hangen...
motor is niet voor mij, ik rij zelf met een er-5 ;) maar het is een cadeau voor mijn moeder haar verjaardag :)

wel , met veel geluk is de foto bijgevoegd maar vrees ervoor, wil nooit lukken bij mij '(
 
Waar heb je die laatste 100 cc nu gelaten, als je een VFR 400 heb gekocht? 0-)

Goede keuze in elk geval.

wel, we hadden afgesproken om naar de vfr 500 te gaan kijken, contact opgenomen met verkoper en afspraakje gemaakt, komen daar toe, blijkt het een vfr400r te zijn :? maar vond het een prachtige motor en dan maar gelijk meegenomen *D

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/108977/1aa1e59635133473b44a56bd648c6cbd (vfr400r_groot.jpg)​
 
full


Leuke motor, ziet er nog goed uit zo te zien. Denk dat je daar nog heel veel plezier van zult hebben ;)

:]
 
dank je om het fotootje te tonen, mij een raadsel hoe jullie dat doen ;)
 
wel, we hadden afgesproken om naar de vfr 500 te gaan kijken, contact opgenomen met verkoper en afspraakje gemaakt, komen daar toe, blijkt het een vfr400r te zijn :? maar vond het een prachtige motor en dan maar gelijk meegenomen *D
VFR500 bestaat ook helemaal niet :X
En het is zeker een prachtige motor, als ik wat kleiner was geweest had ik 'm er wel bij willen hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan