VFR-Rit, De fotos.

sjaakie

Die hard MF'er
29 apr 2003
774
2
Ede
He vfrders :)

Was een geslaagd daggie, heb het goed naar m'n zin gehad. Lekker ge :]

Hier zijn nog wat foto's die ik gemaakt heb.







 
En net op tijd thuis, want hier regent het verschrikkelijk op het moment.
Dankzij V4fun en Maarten ook nog de schaamrand gehalveerd op de terugweg :]
 
Hee sjaakie, volgens mij zie ik jou regelmatig voorbij komen hier op de Postweg.
Gaaf geluidje zit in die VFR van jou.
Ik heb me een poos af zitten vragen of het nou een VFR was die hier steeds voorbij kwam of een RVF. :)
 
Hee sjaakie, volgens mij zie ik jou regelmatig voorbij komen hier op de Postweg.
Gaaf geluidje zit in die VFR van jou.
Ik heb me een poos af zitten vragen of het nou een VFR was die hier steeds voorbij kwam of een RVF. :)

Postweg is een leuke weg om 's avonds nog ff te doen :)
 
Ziet er gezellig uit mensen! :)
Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn. ;(

Misschien volgende keer!
Heeft er nog iemand meer foto's/filmpies?
 
Het was gezellie, zekers voor herhaling vatbaar :)

Iedereen bedankt voor de toffe dag :]
 
Wat een weertje hebben we gehad, super, had toch niemand kunnen denken vanmorgen?!
Was zeer gezellig, voor herhaling vatbaar.
Ed bedankt voor t inigiatief en de GPS rijders bedankt voor de route.


VFRiendelijke groetuh
Speedy
 
He mensen we hebben het ook leuk gehad (FastFoward) en ik mooi weer gehad, en leuke tocht tch jammer dat we elkaar onderweg niet hebben gezien (TIJDENS DE KOFFIE)

GROETEN BIKE-MAGIC
 
Wat een weertje hebben we gehad, super, had toch niemand kunnen denken vanmorgen?!
Was zeer gezellig, voor herhaling vatbaar.
Ed bedankt voor t inigiatief en de GPS rijders bedankt voor de route.


VFRiendelijke groetuh
Speedy

ik sluit me zekers aan , maar ik wel de volgende zijn voor een vfr dag maar dan in brabant inc een BBQ etc etc !

maarten
 
Laatst bewerkt:
Hummm...... :(

Ziet er inderdaad gezellig uit ! Ik wilde wel, maar kreeg het vandaag niet op tijd voor elkaar allemaal.. Ik moest namelijk hoognodig de olie van de VF verversen, en de kettingset van de CBX van een vriendin vervangen. Da's allemaal wel gelukt vandaag, maar ook nog naar de VF(r)-meeting lukte dus niet.. :(

Gelukkig zijn er al plannen voor een herhaling zie ik.. O-)
 
De fotoooo's die ik heb gemaakt staan allemaal op mijn site
http://www.speedy70.nl dan de link Motorforum.

Heb ff nieuwe proggie uitgeprobeerd ivm de foto's dus is nog nie helemaal zoals ik t wil maar de piccies ken je al zien...check it out....


VFRiendelijke groetuh
Speedy, die nie nog ff gaat proberen om de movies te uploaden (2van de dijk)
 
Het was als 'voorvader' mooi om een dag met het nageslacht op stap te zijn, DAMN wat zijn die V4's toch mooi tegenwoordig... :+ :+ en daarbij nog gezellie ook, al vond ik het wel jammer dat we tijdens de koffie niet met z'n allen samen waren, nouja volgende keer beter... (het laatste stukkie maakte het weer goed).

:} :} voor de organisatoren (en de fotografen)!

KiloSjon
 
Laatst bewerkt:
Het was als 'voorvader' mooi om een dag met het nageslacht op stap te zijn, DAMN wat zijn die V4's toch mooi tegenwoordig... :+ :+ en daarbij nog gezellie ook, al vond ik het wel jammer dat we tijdens de koffie niet met z'n allen samen waren, nouja volgende keer beter... (het laatste stukkie maakte het weer goed).

:} :} voor de organisatoren!

KiloSjon

helemaal mee eens( behalve dat van voorvader wij zijn nog niet zo oud)
 
helemaal mee eens( behalve dat van voorvader wij zijn nog niet zo oud)
Met 'voorvader' bedoel ik natuurlijk mijn 19jr ouwe oer-V4... (ik heb m'n hele helm volgekwijld bij al die prachtige VFR's... (en das best lastig bij een jethelm ;) ;) )
 
Ik zit nu pas weer achter mijn pc :)
Ik vond het ook perfect vandaag. Ik heb erg genoten toen ik achteraan de hele stoet reed, dat geluid van 25 V4's, echt tof. Iedereen die mee heeft gedaan, de route heeft uitgestippeld en foto's/film heeft gemaakt, hartstikke bedankt en voor degene die niet konden vandaag, ik zou er volgende keer maar bij zijn als ik jullie was 8-)
Volgende keer drinken en eten we wat met zijn allen :P
Tot de volgende meeting :}
 
Zo te zien hebben jullie het erg gezellig gehad. Viel het weer ook een beetje mee?
Jammer dat DCB geen foto's heeft kunnen maken
Het weer was gewoonweg fantastisch!
We hebben over de hele dag ongeveer 3 halve druppels gehad (van die "mot-motregen" waar je niet nat van wordt").
De zon brak verschillende keren door zelf, moesten we de 8-) op moesten zetten :+

Het was bere-gezellig.
Echt jammer dat je niet mee bent geweest!

De route was ook erg mooi.
Dijkjes en bochtige 80-weggetjes en zo...
Echt heel erg geslaagd!

Ed en voorrijders en fotografen, BEDANKT!!! :} :} :}

PS : Wanneer weer? *D

PS2 : Zag net dat de site van speedy aan de datalimiet zit :(
Nog ff wachten ;(
Nu niet meer :)
 
Laatst bewerkt:
Met 'voorvader' bedoel ik natuurlijk mijn 19jr ouwe oer-V4... (ik heb m'n hele helm volgekwijld bij al die prachtige VFR's... (en das best lastig bij een jethelm ;) ;) )
dat weet ik. er staat ook dat ik met alles eens ben behalve dat voorvader. want ik was er niet als voorvader maar jij. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan