VFR/RVF 400 Topic deel 7!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals verwacht houd de OvJ mijn rijbewijs in tot aan de zitting, die waarschijnlijk over 4 maanden zal volgen. Kan ik nog even sparen...
 
Zoals verwacht houd de OvJ mijn rijbewijs in tot aan de zitting, die waarschijnlijk over 4 maanden zal volgen. Kan ik nog even sparen...

Als je het niet meer trekt en even achterop een rondje wilt maken moet je even bellen!

Ik heb de Pirelli Diablo voorband trouwens mogen ontvangen inmiddels, ziet er wel geinig uit. Helaas ben ik atm niet fit om te gaan sleutelen dus dat zal nog even moeten wachten.
 
Laatst bewerkt:
Zoals verwacht houd de OvJ mijn rijbewijs in tot aan de zitting, die waarschijnlijk over 4 maanden zal volgen. Kan ik nog even sparen...

Het zat erin, maar toch pijnlijk. Ik mocht na 3 maanden op het matje komen. Hopelijk kan je na de zitting gelijk je rbw mee terugnemen.
 
Als je het niet meer trekt en even achterop een rondje wilt maken moet je even bellen!

Ik heb de Pirelli Diablo voorband trouwens mogen ontvangen inmiddels, ziet er wel geinig uit. Helaas ben ik atm niet fit om te gaan sleutelen dus dat zal nog even moeten wachten.

Ga ik vast nog wel doen!

Een hoge prijs, voor een keertje zelfbeheersing verliezen.... :/

Ik rij altijd te hard, en nu word ik gepakt. Eigen schuld, dikke bult ;)

Het zat erin, maar toch pijnlijk. Ik mocht na 3 maanden op het matje komen. Hopelijk kan je na de zitting gelijk je rbw mee terugnemen.

Nou, dan hoop ik daar maar op.




Twijfel nu wel een beetje of ik de GSX-R maar weer zal verkopen..
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand nog een bobine voor een NC24 liggen? en weet iemand of deze uitwisselbaar zijn met de NC21/30 bobines?
 
en dat was niet toevallig 't aller-aller-allerlaatste stukje nc wat je had liggen? _O-
Nee, dat was die startmotor :+

Denk ik... mocht ik - en de kans is klein - nog een bobine vinden, dan laat ik het weten :P

Ik zal morgen eventjes in mijn 'doos met random parts' kijken voor je :)
 
Is inderdaad niet duur, maar is niet helemaal origineel.
Handvaten en spiegels, gekke stickers op de kappen bijvoorbeeld. Vind ik nooit een goed teken.
 
Is inderdaad niet duur, maar is niet helemaal origineel.
Handvaten en spiegels, gekke stickers op de kappen bijvoorbeeld. Vind ik nooit een goed teken.

Ja, kan ook gewoon iemand zijn die het leuk vond om stickers te plakken. Enige manier om te weten is in het echt bekijken en voelen...
 
Nou kom op barbara, stap op je motor, bel Roel en neem hem mee voor de aankoopkeuring!

Haha, ik moet me echt inhouden, geloof me... Krijg helemaal vlinders in mijn buik als ik er alleen al aan denk dat het toch mogelijk zou zijn, maar meestal: if it looks to good to be true, it usually is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan