VFR/RVF 400 Topic deeltje #4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, ik zelf ook ;-)
(en aan de reacties te zien zijn we daarmee de enigen :+ )

Schijnbaar vergeten te reageren, even in de herkansing: ik vind jouw motor ook errug mooi, die kleurstelling vind ik tijdloos, terwijl mijn (geweldige) kleuren wel duidelijk uit de jaren '80 komen.
 
Morgen voor het eerst sinds 2.5 weken hopelijk weer eens rijden...

Ik vind het al lang dat ik sinds donderdag niet heb gereden!! Vandaag en morgen ook nog even vrij om te klussen, dus pas woensdag weer, wel 5 dagen niet gereden dan!!

Oh ja, Nick, sinds ik die NTV heb, gaat de NC24 niet meer mee naar het werk -O- (tenzij het mooi weer is, en ik gewoon zin heb om echt leuk te rijden). Dus mijn bijnaam is niet meer helemaal juist... :N
Maar ik blijf door weer en wind woon-werk rijden, misschien toch iets daarmee dan?
 
Zo, een heerlijk weekend gehad op Assen tijden de Ducati Clubrace. Ik was ingedeeld in de Thunderbike klasse, een klasse voor Europese en Amerikaanse 2 en 3 cylinders. Het hele veld bestond uit voornamelijk Aprilla RSV Mille, Triumph, Buel en een verdwaalde Susuki SV 650. Ik had hier dus eigenlijk niets te zoeken. :N Na twee trainingen op zaterdag stond op de startopstelling op zondag helemaal achter een klein, lief RVF-je dapper te trillen van de spanning tussen al dit geweld. Overigens stond ik niet helemaal achteraan, want na de opwarmronde en terugkomst bij de start ontdekte ik een lege plek in de rij voor mij, en ik dacht; gewoon gaan staan, kan ik er een beetje langer bij blijven :Y Helaas ging de start niet al te best (let op de toerenteller) maar wat kan het schelen. Het was dit weekend een groot feest en ik heb met volle teugen genoten. En, alles heel en veilig terug :P Ik had geluk: toen ik reed was het DROOG :9~ Korte tijd later kwam het slechte weer.

Ik heb gefilmd (dat mocht) (bij de CTR mag het niet meer) en even snel een korte impressie gemaakt. Later maakt ik er nog wel een. BTW ik werd 41e na de 45! Ga nou niet denken dat ik er vier heb ingehaald, er zijn er gewoon vier gecrashed. Wel heb ik weer 4 seconden van mijn tijd afgesnoept. In de training 2 en later in de wedstrijd weer 2 *O* De winnaar reed 1:51, ik bleef steken op 2:16 :(

Jawel, met echte bandenwarmers (geleend)
full
Wiebel als technisch adviseur en morele steun :)
full
en 's avonds de zooi weer opruimen '(
full
 
Laatst bewerkt:
Zo, een heerlijk weekend gehad op Assen tijden de Ducati Clubrace. Ik was ingedeeld in de Thunderbike klasse, een klasse voor Europese en Amerikaanse 2 en 3 cylinders. Het hele veld bestond uit voornamelijk Aprilla RSV Mille, Triumph, Buel en een verdwaalde Susuki SV 650. Ik had hier dus eigenlijk niets te zoeken. :N Na twee trainingen op zaterdag stond op de startopstelling op zondag helemaal achter een klein, lief RVF-je dapper te trillen van de spanning tussen al dit geweld. Overigens stond ik niet helemaal achteraan, want na de opwarmronde en terugkomst bij de start ontdekte ik een lege plek in de rij voor mij, en ik dacht; gewoon gaan staan, kan ik er een beetje langer bij blijven :Y Helaas ging de start niet al te best (let op de toerenteller) maar wat kan het schelen. Het was dit weekend een groot feest en ik heb met volle teugen genoten. En, alles heel en veilig terug :P Ik had geluk: toen ik reed was het DROOG :9~ Korte tijd later kwam het slechte weer.

Ik heb gefilmd (dat mocht) (bij de CTR mag het niet meer) en even snel een korte impressie gemaakt. Later maakt ik er nog wel een. BTW ik werd 41e na de 45! Ga nou niet denken dat ik er vier heb ingehaald, er zijn er gewoon vier gecrashed. Wel heb ik weer 4 seconden van mijn tijd afgesnoept. In de training 2 en later in de wedstrijd weer 2 *O* De winnaar reed 1:51, ik bleef steken op 2:16 :(

Jawel, met echte bandenwarmers (geleend)[afbeelding]Wiebel als technisch adviseur en morele steun :) [afbeelding]en 's avonds de zooi weer opruimen '([afbeelding]
:} :9~ :}
 
Lopen ze weg ofzo? :?

Vastbinden dan! :P

Kachel84 heeft daar ook steeds last van... zijn auto, z'n motorscooters... peren m ook allemaal, maar zelfs die krijgt ie op de foto :+

Geen shit :+

Mn auto is gisteren teruggevonden. In Zoetermeer. Met 3 lekke banden.

Zodra de technische recherche klaar is kan ik het bureau voertuigonderzoek wéér met een bezoekje vereren.

Groeten, Karl
 
Zo, een heerlijk weekend gehad op Assen tijden de Ducati Clubrace. Ik was ingedeeld in de Thunderbike klasse, een klasse voor Europese en Amerikaanse 2 en 3 cylinders. Het hele veld bestond uit voornamelijk Aprilla RSV Mille, Triumph, Buel en een verdwaalde Susuki SV 650. Ik had hier dus eigenlijk niets te zoeken. :N Na twee trainingen op zaterdag stond op de startopstelling op zondag helemaal achter een klein, lief RVF-je dapper te trillen van de spanning tussen al dit geweld. Overigens stond ik niet helemaal achteraan, want na de opwarmronde en terugkomst bij de start ontdekte ik een lege plek in de rij voor mij, en ik dacht; gewoon gaan staan, kan ik er een beetje langer bij blijven :Y Helaas ging de start niet al te best (let op de toerenteller) maar wat kan het schelen. Het was dit weekend een groot feest en ik heb met volle teugen genoten. En, alles heel en veilig terug :P Ik had geluk: toen ik reed was het DROOG :9~ Korte tijd later kwam het slechte weer.

Ik heb gefilmd (dat mocht) (bij de CTR mag het niet meer) en even snel een korte impressie gemaakt. Later maakt ik er nog wel een. BTW ik werd 41e na de 45! Ga nou niet denken dat ik er vier heb ingehaald, er zijn er gewoon vier gecrashed. Wel heb ik weer 4 seconden van mijn tijd afgesnoept. In de training 2 en later in de wedstrijd weer 2 *O* De winnaar reed 1:51, ik bleef steken op 2:16 :(

Jawel, met echte bandenwarmers (geleend)[afbeelding]Wiebel als technisch adviseur en morele steun :) [afbeelding]en 's avonds de zooi weer opruimen '([afbeelding]


Vet filmpje!

Sparen voor een leren pakkie, en ga ik ook maar eens een keer circuit op :)

Op het eind staan wel alle vrouwtjes speciaal voor JOU te klappen... :9
 
Geen shit :+

Mn auto is gisteren teruggevonden. In Zoetermeer. Met 3 lekke banden.

Zodra de technische recherche klaar is kan ik het bureau voertuigonderzoek wéér met een bezoekje vereren.

Groeten, Karl

Hoe is de staat, kan je er nog in rijden? Ik vind persoonlijk altijd een troost als me spullen terug worden gevonden, hoe de staat ook is.
 
Geen shit :+

Mn auto is gisteren teruggevonden. In Zoetermeer. Met 3 lekke banden.

Zodra de technische recherche klaar is kan ik het bureau voertuigonderzoek wéér met een bezoekje vereren.

Groeten, Karl

Hopen dat hij nog een beetje toonbaar is verder *O*
 
RVF staat nog op Engels kenteken, moet ik nog idd mee langs de rdw.
Maar heb hem eerst uit elkaar gehaald, omdat er het een en ander aan opgeknapt moest worden.
Maar nu moet de tank nog gespoten worden, velgen gecoat en ik moet de onderste radiateur vinden en dan kan hij gaan rijden!
 
RVF staat nog op Engels kenteken, moet ik nog idd mee langs de rdw.
Maar heb hem eerst uit elkaar gehaald, omdat er het een en ander aan opgeknapt moest worden.
Maar nu moet de tank nog gespoten worden, velgen gecoat en ik moet de onderste radiateur vinden en dan kan hij gaan rijden!

Zelfde kleur?
 
Ik kwam er trouwens vandaag achter waarvan die kleuren van je motor afkomst zijn Djeepert!

Reed langs een poster van X-Men origins en daar stond Wolverine op .. en ik dacht die had toch normaal een geel met zwarte strepen pakje waarom staat die in die films nooit meer in dat pakje ... en toen dacht ik heeeeeeeeej, die paint job van Djeepert lijkt daar eigenlijk gigantisch veel op!

*O*

Bedankt voor de link Race! Ziet er daar echt gezellig uit!
 
Laatst bewerkt:
zo eindelijk weer eens gereden vandaag!
Meteen ff wat foto's geschoten in het zonnetje.


p1020516c.jpg


p1020518.jpg


p1020519k.jpg

Deze mag in de OP Nick

De duostepjes zitten er hier trouwens wel nog op. Die heb ik er normaliter af, maar er wilde een vriend heel graag achterop..

Die laatste mag je in de OP zetten nick, ipv de foto die er nu staat.
 
nou roel net je filmpje bekeken maar ik vindt hem vet :}

lijk me eg kicke om op het circuit te rijden, en met de motor voluit te kunnen gaan.

oja btw die rc45 van je :9~ :P ik heb die rc30 van je gezien op de mfmm vorig jaar en die zag er erg strak uit.jouw kennende van de fotos op het forum zal de rc45 er ook wel strak bij staan.

erg mooi petje af om nog originele strakke motoren te vinden en te houden :} :}
 
Ik kwam er trouwens vandaag achter waarvan die kleuren van je motor afkomst zijn Djeepert!

Reed langs een poster van X-Men origins en daar stond Wolverine op .. en ik dacht die had toch normaal een geel met zwarte strepen pakje waarom staat die in die films nooit meer in dat pakje ... en toen dacht ik heeeeeeeeej, die paint job van Djeepert lijkt daar eigenlijk gigantisch veel op!

*O*

Bedankt voor de link Race! Ziet er daar echt gezellig uit!


Haha, nou jij spant de kroon.

Hij wordt al bij/wesp genoemt, maar wolverine is misschien nog wel een mooiere bijnaam :)
 
Om autobanden mee lek te steken!
Werd vandaag afgesneden door een station-Volvo met een ouwe lul er in. 'oh ik moet toch die rijbaan op de rotonde hebben, weet je wat ik knal hem gewoon over het verdrijvingsvlak, zonder richting aan te geven en zonder te kijken, naar die andere baan!'

Het is dat deze 'rood is sneller VFR-er' zo goed oplet, anders had ik m in zn deur gereden.

Een van de weinige keren dat ik een middelvingertje naar iemand opstak :$
 
Hoe is de staat, kan je er nog in rijden? Ik vind persoonlijk altijd een troost als me spullen terug worden gevonden, hoe de staat ook is.

IK OOK! De mensen die zeggen dat ze hopen dat hun auto/motor/fiets weetikveelwat niet wordt teruggevonden, snap ik niet. Dat zijn vaak wel de mensen die tegen diefstal verzekerd zijn, dus in financiële zin snap ik het wel. Maar het gaat mij met name om het principe: misschien kan ik er niks meer mee, maar die dieven óók niet.


Hopen dat hij nog een beetje toonbaar is verder *O*

Volgens de agent was de auto ogenschijnlijk onbeschadigd. Ik vraag me vooral af hóe de banden zijn lekgeraakt. Als ze zijn lekgestoken is dat niet zo erg. Maar als ze zijn lekgeraakt omdat ze met 170 over een stoeprand zijn geknald is het hele onderstel waarschijnlijk verrot. In elk geval zijn 3 nieuwe banden en een slotenset duur genoeg, de eerste 600 euro ben ik sowieso al kwijt. T*ringlijers |(

Zodra de technische recherche ermee klaar is zie ik het wel weer.

@OmaFiets: mooie foto's!

@Roel: :} :9~ :9~ (slijmen bij de baas heet dat :+ )

Groeten, Karl
 
Laatst bewerkt:
piets *De ‘shit, mijn kuipen gaan vliegen’ circuitblazer*

WHAHAHA...jongens ;)

Assen, De 400 was wel de motor die het meest mijn aandacht trok!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan