VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de mijne uit 1992 in 2008 gekocht voor € 1950,= met mijlstand van +/- 23.000.
Had net onderhoud gehad waarbij de banden waren vervangen, ketting en de tandwielen ook, verse sapjes erin, dus ik dacht al met al een goede koop.....
Optisch was/is die ook in goed staat.
 
Hey mensen,

Ik heb een kofferset gekocht (eindelijk!!) maar nu kom ik erachter dat de kont van de vfr te breed is voor het draagrekje. M'n Leo Vince uitlaten zijn hartstikke mooi, maar nu zorgen ze er wel voor dat m'n kofferset niet past...
Weet iemand of er spacers oid te verkrijgen zijn om deze ruimte op te vullen?
Of zijn er nog andere ideeen?

Thanks!

ps: probeer vanavond even foto's te maken
 
BOs heeft vervangingsdempers met een knik erin :9

bos_honda_vfr_800_vtec_2002_detail_1.jpg
 
Het DB ruitje is van Zero Gravity.
De combinatie superbike stuur en het orginele ruitje vond ik minder succesvol door de turbulentie.
Met de ZG heb ik daar geen last van. Dit geldt bij de wat hogere snelheden (snelweg).
 
vwb de kofferrekjesdiscussie: Ik heb een kofferrek van Five Stars, die hebben voor de vorige eigenaar het rek aangepast om een high mount kwijt te kunnen. Ik weet niet of elke fabrikant dat doet, ik neem aan van wel maar mocht dat niet zo zijn kun je hun een belletje geven.
 
Wie o wie is er handig genoeg om topic 8 van de über V4 te starten? Nog maar 14 post over voor dit topic vol zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan