VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag net zadel in donkerblauw en witte duocover met donkerblauw kussentje binnen gekregen. Staat mooi!! (RC36-I), piccie volgen dit weekend nog wel oid, nu te donker.
 
hoi hoi, zou je voor mij deze erin kunnen zetten? jij hebt die andere nog gezien bij m'n ouders in de tuin :+ (althans.. stukjes..)

[afbeelding]

Klopt ik heb er nog wat fragmenten van gezien.....

Ik ga m'n best doen om 'm in de OP te krijgen, moet nog even uitzoeken hoe dat werkt. Heb deze OP gewoon gekopiëerd en dat ging nog maar net goed :$
 
Kan die mod nog gewoon aanpassen hoor ;)

Foto gewoon in je documentenlijst zetten en dan OP wijzigen en Erwin er tussen batsen ;)
 
@ Deadly, heb je bij de oosterburen een poging gewaagd? vfr-oc.de. Mocht het op niks uit lopen dan wil ik wel ff bij Boonstra kijken (en ff de gouden randjes er af poetsen). Ze hebben er 2 liggen volgens hun onderdelen lijn.
Hey... ik heb een dejavu bij deze text :+
 
Nou.....dan ben ik dr ook weer. ;)

(al moet ik toegeven dat ik meer lees dan post.....zal nog ff fotoje zoeken)
 
Het kan nog korter: VFR V4-ever.
Dan heb je alvast titels voor de volgende delen :).
Als iedereen hier net zoveel post als ik, gaat dat nog wel een tijdje duren :).

Deel 8: VFR Mania
Deel 9: VFR V4-ever
Deel 10: VFR there's no other way
Deel 11: VFR the sound of the V4

ENZ......
 
yay een nieuw deel!!!

Gelijk een vraagie maar weer..

Zijn er lampjes te krijgen voor de VFR 98-2001 die enigsinds meer wit/blauw xenonachtig licht geven zonder dat je een kitje heoft te instaleren?

greetz
Ja, die zijn er.....
Maar echte xenon heb je tegenwoordig al voor 5 tientjes, en inbouwen stelt niets voor....
 
Krijg 't niet voor mekaar B| GRRRRRRRRRRR!
Dat plaatje is al geupload naar MF dus je kan 'm ook deeplinken naar de OP.
Je klikt met de rechter muisknop op het plaatje en dan op "eigenschappen", klikken op de URL van het plaatje zodat hij helemaal blauw is (In de Opera browser kan je met rechts op het plaatje klikken en dan kiezen om het adres van de afbeelding te kopiëren) dan kopiëren.
Vervolgens klik je in de OP op "bewerk bericht" rechts boven de post en dan plak je die URL tussen de code [ IMG]https://www.motor-forum.nl/media/901836/full[ /IMG] (Maar dan zonder spaties na de [ ).
Daarna kan je ervoor kiezen om eerst het voorbeeld te laten geven (Bekijk reactie) of de bewerking te plaatsen (Wijzig reactie).
Als je het 1 of 2 keer hebt gedaan dan gaat het vanzelf ;)
Als je een adres van een afbeelding kopieert die niet op MF staat komt er vanzelf een kruisje te staan als het plaatje op die locatie verwijderd staat dus wie ik de OP wil staan moet maar zorgen dat hij/zij het plaatje daar laat staan 8-)

PS: De link in het voorbeeld is de daadwerkelijke link van het plaatje zodat je weet hoe die eruit ziet in dit geval ;)
 
Laatst bewerkt:
nog even een update over de VFR-Brembo Adapters

ik heb op ebay duitsland een vergelijkbare set gevonden, kost 100 euro ex verzenden.
ik kan nog even vragen bij me frezer maar ik denk niet dat het bij een kleine serie veel goedkoper kan helaas.

als er mensen interesse hebben, hoor ik het graag :Y

de ebay adapters zien er zo uit:

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan