VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te weinig rekening gehouden met dat het heel glad wordt als het een beetje geregend heeft na een hele tijd droog
 
Goedemorgen,

Ik denk dat ik hier binnenkort afscheid neem. Ik ga maandag testrit maken op een 2004 Fireblade.

Voordat ik de VFR kocht had ik al een 2002 Fireblade. Heb niet echt aan de VFR kunnen wennen. Vandaar ik weer aan kijken ben naar een Fireblade.

Ik houdt jullie op de hoogte!!
Ik heb laatst op een 2005 Fireblade gereden, en ik vond dat ding echt doodsaai om eerlijk te zijn, heel weinig rijbeleving. Even later reed ik op een zx10r en dat vond ik echt een veel leukere motor. Maar ben er nog niet over uit of ik iets anders ga kopen.

Heb trouwens wel een mooi koffertje gekocht vandaag @ de rommelmarkt! Ik ga zelf een montage maken voor de koffer, want ik wil de koffer boven mn zadel, en niet ergens twee meter achter mn motor zoals met de originele montage. Als ik dan een keer mn kettingslot achterin gooi trek ik overal wheelies, een beetje massa centralisatie zegmaar. Word dus zoiets, maar dan een paar centimeter hoger:

topkoffer.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niet? Het is me vorig jaar toch echt gelukt om twee wheelies te maken zonder koppeling met bagage achterop. Dus puur op het gas zegmaar.
 
Met uitacceleren bij een rotonde is blacky ook al eens omhoog gekomen. (Puur power) het is alleen zo slecht voor je balhoofd en voorvork.
 
Lijkt mij helemaal niet goed voor jou ook nog op het achterwiel te kunnen rijden . Kan je straks ook nieuw plaatwerk kopen ;) Ps , heb je zin(nen) nou een paar keer gelezen maar snap er nog geen kloot van wat je nou bedoelt _O-
Ja maar zou het wel vet vinden *O* En je kunt ook gewoon rustig 5/10 cm na boven en een lange stuk is veel leuker dan halve meter van de grond en dan neer komen :')
 
Laatst bewerkt:
denk dat ie bedoelt dat ie het leuker vind een grotere afstand op het achterwiel af te leggen waarbij het voorwiel niet heel ver van de grond af komt dan een kort stuk afleggen waarbij de voorkant heel ver omhoog komt.. of zoiets :?
 
Haha , verkeerde woordkeuze maar ik bedoelde natuurlijk ; prachtige ,vloeiende , wulpse , organische , sexie ABS KUIPDELEN *D :Y

Enne, ik heb iid zoals Brasletti al aangaf een niet bestaande ( zelfs 2 ) uitvoering(en) van een vfr met hééééééél weinig PLAATWERK eh KUIPDELEN :+
Ik weet niet welke uitvoering van een VFR jij hebt hoor maar mijn "plaatwerk" is van plastic. :+
 
Laatst bewerkt:
Ilmar , almachtig talenwonder . Bij deze draag ik je voor, namens het gehele vfr forum tot algeheel vertaler van alle quote's van Dopey zodat wij , de simpele gebruikers ook eens in één keer snappen wat hij nou bedoelt :) :+ :} :} :} :}

denk dat ie bedoelt dat ie het leuker vind een grotere afstand op het achterwiel af te leggen waarbij het voorwiel niet heel ver van de grond af komt dan een kort stuk afleggen waarbij de voorkant heel ver omhoog komt.. of zoiets :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan