VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
is wel het idee, moet ff kijken hoe het dan met de pollen staat

hebben we trouwens een vfr hoekje ergens? vorige keer stonden we redelijk verspreid en ik wil de mensen van dit topic wel eens spreken in het echt
Hebben we vorige keer geprobeerd maar dan moet je echt als een van de eerste even een stukje claimen. Ik was wat later. Heb nog wel rondgereden om te kijken of ik ergens 3 of meer VFR's naast elkaar zag staan maar kon het zo niet vinden.
 
Hebben we vorige keer geprobeerd maar dan moet je echt als een van de eerste even een stukje claimen. Ik was wat later. Heb nog wel rondgereden om te kijken of ik ergens 3 of meer VFR's naast elkaar zag staan maar kon het zo niet vinden.

Wij waren ook later en we stonden van het regio topic bij elkaar.

M'n vfr is herkenbaar aan de schaafplekken en de 4 verschillende kleuren (wit, zwart, rood e roestprimer).

Ik zelf aan de schaafplekken op m'n jack en broek.
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Ik denk dat ik hier binnenkort afscheid neem. Ik ga maandag testrit maken op een 2004 Fireblade.

Voordat ik de VFR kocht had ik al een 2002 Fireblade. Heb niet echt aan de VFR kunnen wennen. Vandaar ik weer aan kijken ben naar een Fireblade.

Ik houdt jullie op de hoogte!!

Ik neem hierbij afscheid van jullie! Heb de VFR ingeruild op onderstaande BELLA!! *O* Ik kon niet worden met de VFR :N , heb hiervoor ook 2x Fireblade gereden en daar ligt toch wel mijn hart! O-)

Als het goed is a.s. zaterdag ophalen!

DSC_0204.jpg
 
Wij waren ook later en we stonden van het regio topic bij elkaar.

M'n vfr is herkenbaar aan de schaafplekken en de 4 verschillende kleuren (wit, zwart, rood e roestprimer).

Ik zelf aan de schaafplekken op m'n jack en broek.
Ik ben te herkennen aan..... Laat maar. Foto van vorig jaar:
DSC_7092.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik neem hierbij afscheid van jullie! Heb de VFR ingeruild op onderstaande BELLA!! *O* Ik kon niet worden met de VFR :N , heb hiervoor ook 2x Fireblade gereden en daar ligt toch wel mijn hart! O-)

Als het goed is a.s. zaterdag ophalen!

[afbeelding]

Mooi apparaat kerel. Gefeliciteerd. Hij is mooier als een V-Tec vind ik.
Er moest alleen een V4 in huizen ;)
 
Ik neem hierbij afscheid van jullie! Heb de VFR ingeruild op onderstaande BELLA!! *O* Ik kon niet worden met de VFR :N , heb hiervoor ook 2x Fireblade gereden en daar ligt toch wel mijn hart! O-)

Als het goed is a.s. zaterdag ophalen!

[afbeelding]
Ten Kate of niet? Maar gefeliciteerd man :) bouwjaar 2004/2005 zo te zien?

Lekker kansloos dagje dit trouwens :') ik zit hier als enige in het hele gebouw, normaal loopt hier 250 man rond ofzo. Moest nog even drie klusjes afmaken. Kan nu wel heerlijk een muziekje opzetten en zoveel koffie drinken als ik wil :P
 
Laatst bewerkt:
VFR topic gaat een stukkie rijden *O* *O*

Wanneer? 15 mei :Y

Waar? omgeving Utrecht (route nog aan te leveren door Dopey 85)
Waar spreken we af? Ook dat mag Dopey 85 bepalen.

Wie gaan er mee:

-Dopey 85 (routeplanner)
-Carlijn
-G. BRASLETTI verjaardag moeders
-MRT187 (ovb) nu zeker als topic-allochtoontje
-Ouideaux
-Peekster
-Bakfiets 1 schade
-Woutje 1981 (ovb, bij studieproblemen moet ik afhaken '( )
-Bram C (ovb)

Tot nu toe 7 deelnemers.

Als je mee wil gewoon dit bericht quoten en je naam toevoegen :Y

Edit: dit bericht staat ook in de OP :Y
 
:W
Zo effe melden dat me VFR nog steeds heel is en terug in de garage staat :+
Man man man 960 km gereden en wilde alleen maar meer :Y *O*
Alleen tot ik in bels kwam a 20 km :X
Wat een pokke wegen -O- Me VFR stuiteren en gewoon niet kunnen rijden zo erg -O-
 
wat ik vandaag weer meemaak..

Rij ik achter een bestelbus met aanhangwagen, raakt plotseling het metalen markerings bord dat aangeeft dat een lading uisteekt los.

markeringsbord.jpg


gelukkig kon ik het nog net ontwijken terwijl het bord vrolijk over de weg heen stuiterde, de auto achter me had minder geluk en kreeg hem op de bumper.

Wel een heerlijk stukje gereden totdat de weg ophield :+ :+
05052011218.jpg


een Viffer doet het overigens nog best aardig offroad! Langs de Lek gereden over dijkjes, maar ergens bij bergambacht in de buurt zijn ze flinke stukken dijkasfalt aan het vervangen.. Dus thuis gekomen gelijk maar de motor gewassen, in de was gezet etc.
05052011230.jpg
 
Laatst bewerkt:
wat ik vandaag weer meemaak..

Rij ik achter een bestelbus met aanhangwagen, raakt plotseling het metalen markerings bord dat aangeeft dat een lading uisteekt los.

[http://www.theorietoetsen.nl/images/markeringsbord.jpg (afbeelding)]

gelukkig kon ik het nog net ontwijken terwijl het bord vrolijk over de weg heen stuiterde, de auto achter me had minder geluk en kreeg hem op de bumper.

Wel een heerlijk stukje gereden totdat de weg ophield :+ :+
[http://img156.imageshack.us/img156/495/05052011218.jpg (afbeelding)]

een Viffer doet het overigens nog best aardig offroad! Langs de Lek gereden over dijkjes, maar ergens bij bergambacht in de buurt zijn ze flinke stukken dijkasfalt aan het vervangen.. Dus thuis gekomen gelijk maar de motor gewassen, in de was gezet etc.
[http://img849.imageshack.us/img849/5604/05052011230.jpg (afbeelding)]

:] *O* Ok lol gehad dus :P
Maar offroad doet hij het goed vondt ik ook }) Wegen in duitsland die verboden zijn voor auto's en motoren en landvoortuigen zijn leuk om als nog te pakken alleen de boswachter en 3 wandellaar vonden het niet :$
was erg smal asfalt a 1 meter vol met gruis blad en gele stuifshit :')
Was wel extra leuk om zo met 10% daling en hellingen te doen en dan ook nog haakse bochten hebben :]
Maar moest dus de zelfde weg terug om hoog en toen merkt ik dat ik geen grip had '(
 
:] *O* Ok lol gehad dus :P
Maar offroad doet hij het goed vondt ik ook }) Wegen in duitsland die verboden zijn voor auto's en motoren en landvoortuigen zijn leuk om als nog te pakken alleen de boswachter en 3 wandellaar vonden het niet :$
was erg smal asfalt a 1 meter vol met gruis blad en gele stuifshit :')
Was wel extra leuk om zo met 10% daling en hellingen te doen en dan ook nog haakse bochten hebben :]
Maar moest dus de zelfde weg terug om hoog en toen merkt ik dat ik geen grip had '(

Leuke trip hoor :Y :Y
 
ben laatste tijd bezig met Mapsource om leuke routes te maken, soms kom je op plaatsen..
:Y _O- Wel zo leuk maar soms ook niet als je met 140 een zandpad op stuift omdat je het niet ziet :')
Maar ja ik vindt me Garmin en mapsource en met kaartmateriaal van onroute Europa 2011 echt geweldig :} :]
Alleen wel altijd veel punten er in zetten en terug schakelen tussen kaarten en na berekenen want in het begin ging het fout :+
Wilde ik rijden op die onroute kaart en toen wilde hij me telkens terug sturen |(
Dus route maken op onroute kaart werkt wel maar rijden doe je met Europa
 
:Y _O- Wel zo leuk maar soms ook niet als je met 140 een zandpad op stuift omdat je het niet ziet :')
Maar ja ik vindt me Garmin en mapsource en met kaartmateriaal van onroute Europa 2011 echt geweldig :} :]
Alleen wel altijd veel punten er in zetten en terug schakelen tussen kaarten en na berekenen want in het begin ging het fout :+
Wilde ik rijden op die onroute kaart en toen wilde hij me telkens terug sturen |(
Dus route maken op onroute kaart werkt wel maar rijden doe je met Europa


ik zou het bijna weer willen gaan vertalen :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan