VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat zonde zeg... zeker als je nu ziet dat het zonnetje schijnt... witte wolkjes aan de lucht.. mooie droge wegen in de omgeving van utrecht.

en inderdaad, hoe kan je als organisator afhaken! en al helemaal omdat er zogenaamd een andere rit tussen gekomen is.
 
Mooie rit gehad vandaag? Wij hebben het heel gezellig gehad in Soesterberg tijdens de landelijke zijspandag. Weer veel bekijks gehad met het VFR span. Nou tot 25 juni dan maar.
 
Haha, zie het al weer na terug lezen.. Het is niet door gegaan _O-
Geen druppel regen gezien vandaag trouwens..

@ Smiling Pitbull, zie het nu pas. Heb je het VFR spannetje nog zien staan?
 
Laatst bewerkt:
Er was dus inderdaad niemand... gelukkig naar Delft door kunnen rijden het met MF Zuid Holland een heerlijk dagje rijden gehad.


aah dus die 2de VFR in de foto's van het MF zuid holland topic is van jou, vroeg me al af. Volgende keer dan waarschijnlijk 3x een VFR bij een ritje.
 
Haha, zie het al weer na terug lezen.. Het is niet door gegaan _O-
Geen druppel regen gezien vandaag trouwens..

@ Smiling Pitbull, zie het nu pas. Heb je het VFR spannetje nog zien staan?
Ja, heb ik gezien :Y Zag er erg netjes uit 8-)
Nog ff gecheckt op sticker, en die zat erop, dus kon niet missen.
Ik zag er alleen geen rare kerel in de buurt, dus je zal zelf net een rondje aan het doen zijn geweest denk ik.

Trouwens enorme opkomst daar zeg!? Wij waren er rond half 2 en was enorm druk *D
 
Ja zijn toch zo'n 400 spannetjes op af gekomen. Erg leuke dag gehad en idd hele middag de hort op ;) Treffen wij elkaar nog bij de V4 meeting van het VF topic? Is erg gezellig uit eigen ervaring ;)
 
aah dus die 2de VFR in de foto's van het MF zuid holland topic is van jou, vroeg me al af. Volgende keer dan waarschijnlijk 3x een VFR bij een ritje.


Die was inderdaad van mij! Hoe meer hoe beter (al is Zuid-Holland voor mij wel een beetje uit de richting)
 


Ik kom uit regio Tilburg-Den Bosch. En dit ritje vertrok uit Delft dus das een goede 100km.

Maar hebk er best wel eens voorover.


Die was inderdaad van mij! Hoe meer hoe beter (al is Zuid-Holland voor mij wel een beetje uit de richting)

Hoe voelde dat nou tussen al die Nederlanders als Brabolander? Lukte het een beetje met de taal of koste het nog veel moeite ? :+


Die taal was ik vrij snel machtig... haha. ik pas me snel aan hoor. En ondanks dat ik Brabant een beetje miste voelde het toch niet onaardig daar in dat hoge koude noorden
 
Haha de VFR rijders zijn het echt beu ;)
Ja kom op, je kan geen ritje organiseren en dan zelf anderhalf uur voor de start afhaken :P
Ja zijn toch zo'n 400 spannetjes op af gekomen. Erg leuke dag gehad en idd hele middag de hort op ;) Treffen wij elkaar nog bij de V4 meeting van het VF topic? Is erg gezellig uit eigen ervaring ;)
25/26 Juni, die bedoel je? Moest hem ff opzoeken, zit niet in dat topic namelijk.

Geen idee, heb hem nu in de agenda gezet... maar moet even zien of dat gaat lukken qua planning. En Arnhem is toch een best stukkie rijden voor mij (Haarlem!).
Maar BBQ's zijn altijd goed natuurlijk ;)
 
Ja kom op, je kan geen ritje organiseren en dan zelf anderhalf uur voor de start afhaken :P25/26 Juni, die bedoel je? Moest hem ff opzoeken, zit niet in dat topic namelijk.

Geen idee, heb hem nu in de agenda gezet... maar moet even zien of dat gaat lukken qua planning. En Arnhem is toch een best stukkie rijden voor mij (Haarlem!).
Maar BBQ's zijn altijd goed natuurlijk ;)

Link staat in de OP :Y
 
Laatst bewerkt:
Ja kom op, je kan geen ritje organiseren en dan zelf anderhalf uur voor de start afhaken :P25/26 Juni, die bedoel je? Moest hem ff opzoeken, zit niet in dat topic namelijk.

Geen idee, heb hem nu in de agenda gezet... maar moet even zien of dat gaat lukken qua planning. En Arnhem is toch een best stukkie rijden voor mij (Haarlem!).
Maar BBQ's zijn altijd goed natuurlijk ;)

Maakt niet uit of je wel of niet in dat topic zit. Je rijdt V4 dus is ok. Je leert nieuwe mensen kennen en daar wordt MF daarna leuker van. Kom dus maar gewoon en geef je op ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan