Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gespot: gele RC46 van velperbroek naar Arnhem zuid via de pleyroute om +/- 7:30 en een rode RC36II om 7:45 op de graafseweg richting het keizer karel plein in Nijmegen.
Ik zat helaas in het koekblik.
@JFJ ik heb een achterbrug in de auto liggen, kan hem ook eventueel aanstaande dinsdag na 20:30 droppen of woensdag zelfde tijd.
Ow, right.. de bochten.Het gaat in de eerste instantie om het bochtenwerk. Die zijn aardig verroest en ik heb geen zin om die helemaal te gaan polijsten Ik kan splinternieuwe uitlaatbochten krijgen voor een heel schappelijk bedrag. En uiteindelijk komen er uiteraard een paar sportdempers op. Wat heb jij erop zitten? Neem aan ook sportpijpen aangezien je de originele over hebt. Toevallig nog koplamp units in de aanbieding??
He Wout,
Komende dinsdag is perfect. Vind je het leuk om dan even naar Genemuiden te komen? We zijn die avonden bezig in de "build off" met het Voxpan (R) fd
ThnxGeen idee of ze rsv zijn.. De mijne zien er niet echt netjes meer uit. Misschien is het ook wel mooi op te poetsen hoor, zal eens proberen. Is iig goedkoper
Dat van die dempers zelf 'open' maken had ik al eens gelezen. Duidelijk illustratie trouwens, nu weet ik ook hoe het zit. Maar uiteindelijk gaan het wel leovinci's worden denk ik. Staat ook net wat sportiever vind ik.
Ik snap wat je bedoelt. Eigenlijk passen er geen rechte dempers op, omdat er als het ware een lichte bolling in zit. Maar dat was me tot nu nog niet opgevallen Bedankt... Geintje! Het moet sowieso de versie worden met de conische eindkappen. Staan een stuk strakker en geeft ook iets meer een originele look. Ze zijn niet goedkoop, maar voor onder de 600 euro heb je de carbon versie nieuw! Dat is een koopje als je het vergelijkt met de akrapovic die nu op mijn sp1 zitten, die kosten nieuw 1200 euro ofzo!! (heb ik er niet voor betaald overigens )Thnx
Heb hem dan ook maar zelf gemaakt omdat ik het irritant vond dat er op het hele wereldwijde web geen heldere afbeelding te vinden was
Leovince's staan van achter ook erg mooi vind ik, die nieuwe met conische eindkappen zijn fraai Ik vind het alleen wat suf van opzij; er valt een vrij groot gat tussen kontje en demper en dat vind ik slordig, gezien het toch best wat geld kost... Dat, plus dat dit mij 30 euro heeft gekost maakte het voor mij een eenvoudige keuze
Graag gedaanIk snap wat je bedoelt. Eigenlijk passen er geen rechte dempers op, omdat er als het ware een lichte bolling in zit. Maar dat was me tot nu nog niet opgevallen Bedankt... Geintje! Het moet sowieso de versie worden met de conische eindkappen. Staan een stuk strakker en geeft ook iets meer een originele look. Ze zijn niet goedkoop, maar voor onder de 600 euro heb je de carbon versie nieuw! Dat is een koopje als je het vergelijkt met de akrapovic die nu op mijn sp1 zitten, die kosten nieuw 1200 euro ofzo!! (heb ik er niet voor betaald overigens )
Je had je de moeite kunnen besparen want hier staat het met foto's en al beschrevenThnx
Heb hem dan ook maar zelf gemaakt omdat ik het irritant vond dat er op het hele wereldwijde web geen heldere afbeelding te vinden was
Leovince's staan van achter ook erg mooi vind ik, die nieuwe met conische eindkappen zijn fraai Ik vind het alleen wat suf van opzij; er valt een vrij groot gat tussen kontje en demper en dat vind ik slordig, gezien het toch best wat geld kost... Dat, plus dat dit mij 30 euro heeft gekost maakte het voor mij een eenvoudige keuze
Zow he! Hoe kom je daaraan dan? Is dat spul gewoon te verkrijgen? Die demper enz heb je vast zelf maat gemaakt. Maar die bochten zonder kat dan?? En maakt dat nog wat verschil met het rijden, meer vermogen?Heb ook mijn uitlaatsysteem aangepast,
volledig uit titanium zonder kat en een carbon Hexagonal[afbeelding]
Ja, die had ik al gezien ja, maar een schematische weergave was er nog nietJe had je de moeite kunnen besparen want hier staat het met foto's en al beschreven
Heb ook mijn uitlaatsysteem aangepast,
volledig uit titanium zonder kat en een carbon Hexagonal[afbeelding]
weer super geworden rob lijkt wel alsof ie zo uit de fabriek had kunnen rollen
(die VFR800 HAD ook zo uit de fabriek moeten rollen )
Vandaag maar ff mn nieuwe hendels op mn motor gezet. Remhendel ging er zo op, maar de koppelingshendel liep tegen de chokekabels aan. Dus ff dat linkerblokje met schakelaars en de choke (geen idee hoe dat heet) een stukje verdraait, en nu past het prima.
Ik weet niet of ik ze er op laat zitten, of ze als reserve houd. Ze voelen prima aan, maar het remhendel zit op zn maximale verstelling toch nog net ff te dicht bij het stuur. Maargoed mijn handen zijn ook zo groot dat ik speciaal handschoenen moet laten maken bij damen leathers omdat mn kolenscheppen niet in gewone sporthandschoenen passen, dus dat zegt niet zoveel over de hendels. Voor 23eu toch een goede investering
[afbeelding]
trouwens weer een mooie uitwijk manoeuvre vanmiddag op de motor reed op een weg waar 1 rijbaan rechtdoor ging en waar 1 rijbaan rechtsaf ging. Rechterauto begreep niet helemaal dat ie naar rechts moest, en reed dus rechtdoor. Links zat een auto naast hem, dus ze gingen samen heerlijk vol in de ankers toen er opeens maar 1 rijbaan voor rechtdoor was. Ik keek ernaar en wist dat ik dat niet meer ging redden op de motor, maar in plaats van target fixation -> achterop de auto's knallen, ben ik mooi ff een stukje gaan spookrijden, langs zo'n stoeprandje die twee rijbanen scheid en dus langs de auto's, die lekker stonden te toeteren en te schelden. Dat was weer een goeie actie dus
Vandaag maar ff mn nieuwe hendels op mn motor gezet. Remhendel ging er zo op, maar de koppelingshendel liep tegen de chokekabels aan. Dus ff dat linkerblokje met schakelaars en de choke (geen idee hoe dat heet) een stukje verdraait, en nu past het prima.
Ik weet niet of ik ze er op laat zitten, of ze als reserve houd. Ze voelen prima aan, maar het remhendel zit op zn maximale verstelling toch nog net ff te dicht bij het stuur. Maargoed mijn handen zijn ook zo groot dat ik speciaal handschoenen moet laten maken bij damen leathers omdat mn kolenscheppen niet in gewone sporthandschoenen passen, dus dat zegt niet zoveel over de hendels. Voor 23eu toch een goede investering
[afbeelding]
trouwens weer een mooie uitwijk manoeuvre vanmiddag op de motor reed op een weg waar 1 rijbaan rechtdoor ging en waar 1 rijbaan rechtsaf ging. Rechterauto begreep niet helemaal dat ie naar rechts moest, en reed dus rechtdoor. Links zat een auto naast hem, dus ze gingen samen heerlijk vol in de ankers toen er opeens maar 1 rijbaan voor rechtdoor was. Ik keek ernaar en wist dat ik dat niet meer ging redden op de motor, maar in plaats van target fixation -> achterop de auto's knallen, ben ik mooi ff een stukje gaan spookrijden, langs zo'n stoeprandje die twee rijbanen scheid en dus langs de auto's, die lekker stonden te toeteren en te schelden. Dat was weer een goeie actie dus