VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
VFR 750. uit 94 en vraagprijs 1700 (beetje hoog?) euro. Moet wel een nieuwe achterband op.

ik heb er 1600 voor betaalt voor eentje die uit 1995 met 48.000 km en een rotte uitlaat bochten versleten banden en verrotte remmen :')
Dus als alles nog verders goed is voor der rest dan die achterband zou ik hem wel kopen :Y
Ik heb er zelf 20 uur werk aan gehad en 800 euro onderdelen en nu weer een beurt na 8000km a 380 euro :') |(

Dus motor rijden is altijd duur, als je er een goed gevoel van hebt kopen :Y
 
Hey mensen!
Ik ben nog steeds op zoek naar een kofferset voor de VFR v-tec. Iemand nog tips? Ik heb inmiddels marktplaats en ebay aardig doorgespit. Is er hier nog een MF-er die marktplaats-schuw is maar wellicht wel z'n kofferset kwijt wil?
Het gaat dus om de originele set (en het liefst 3 koffers met dragers) en lakschade is geen probleem (ze worden gespoten) Roep maar wat je over hebt....:P
Ik hoop op het beste! Alvast bedankt!
Ik heb een Givi set, V35 koffers met een PLX-R rek (de niet-R versie zit permanent aan je motor, de R-versie haal je er binnen een minuut vanaf met een paar snelsluiters, ideaal).
Totaalbedrag was geloof ik 500 pleuro ofzo?
 
Ja inderdaad, die marges zijn echt idioot groot. Anders had ik ondertussen wel een andere motor gekocht denk ik. Maar je gooit zo 1500 euro weg lijkt het.
 
Zicht op de navi is bij mij prima, alleen de onderste lampjes vallen weg onder de toerenteller (olie, grootlicht, neutraal etc). Dat is wel irritant. Misschien een andere beugel of toch maar een gearindicator. :P

Ik heb ook met die grote tas in mijn handen gestaan. Als rugtas vond ik de Evosign er toch wat netter uitzien. Ach, we hebben twee motoren met een bagster, dus ik kan altijd een 'reserve' kopen ;)
 
Ja inderdaad, die marges zijn echt idioot groot. Anders had ik ondertussen wel een andere motor gekocht denk ik. Maar je gooit zo 1500 euro weg lijkt het.

vergeet niet dat die VFR's er waarschijnlijk al een paar jaar staan, marge is dus niet zo groot als je denkt :X

ik rij mijn VFR ook lekker op tot het bittere eind, vang er toch niks meer voor :N
 
Laatst bewerkt:
vergeet niet dat die VFR's er waarschijnlijk al een paar jaar staan, marge is dus niet zo groot als je denkt :X

ik rij mijn VFR ook lekker op tot het bittere eind, vang er toch niks meer voor :N

Dat kan ik beter doen dan hem door verkopen :P
En motoren die al een paar jaar staan |( :') Das zonde en zal nooit lekker zijn voor het blok ;(
Mijn honda dealer in de buurt(de echte) Die heeft er eentje al 5 jaar staan '( Lekker die kan hij net zo goed weg geven heeft meer gekost aan stalling dan hij nu te koop staat
 
Dat kan ik beter doen dan hem door verkopen :P
En motoren die al een paar jaar staan |( :') Das zonde en zal nooit lekker zijn voor het blok ;(
Mijn honda dealer in de buurt(de echte) Die heeft er eentje al 5 jaar staan '( Lekker die kan hij net zo goed weg geven heeft meer gekost aan stalling dan hij nu te koop staat
Ik had ooit een Saab gekocht die 6 jaar stil heeft gestaan, ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen.. nou de ene na de andere keerring ging lekken omdat die dingen compleet uitgedroogd waren. Dat was een duur geintje achteraf gezien. Kan je idd beter die motor gratis weggeven, of voor een kratje bier ofzo.
 
Ik rook mijn VFR lekker op.
Ik zit op +/- 28.000 mijl en daar komen er de nodige nog wel bij!!!!
Beur er toch weinig meer voor, oud beestje van 1992 maar ziet er nog goed uit.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik wel heel graag een SP 1 of 2 zou willen hebben maar die zijn me nog veel te prijzig.....
 
Heeft iemand toevallig te koop:

Rubberdelen voor onder de duohandgrepen voor gebruik met de honda zij-kofferrekken?
 
Ik rook mijn VFR lekker op.
Ik zit op +/- 28.000 mijl en daar komen er de nodige nog wel bij!!!!
Beur er toch weinig meer voor, oud beestje van 1992 maar ziet er nog goed uit.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik wel heel graag een SP 1 of 2 zou willen hebben maar die zijn me nog veel te prijzig.....
Ik heb net een sp1 de deur uit gedaan voor een vfr :)
Gister mijn eerste ritje gemaakt. Is toch echt stukken lekkerder toeren op de vfr. Hoop komende zomer wat mooie tochten te kunnen maken!
 
Aii, ik zit in dubio.

Motor moet 1450 euro kosten.

VFR uit 94, en ruim boven de ton aan km.
Wel veel en aantoonbaar onderhoud gehad.
Zoals hoofdballager, spanningsregelaar 5000km terug ketting en tandwielen vervangen.

Alleen banden zit nog paar milimeter op.Achter 2 tot 3 en voor 1 a 2 mm. Das niet al te veel natuurlijk.

Als proefrit bevalt, doen of niet doen :)?
 
Aii, ik zit in dubio.

Motor moet 1450 euro kosten.

VFR uit 94, en ruim boven de ton aan km.
Wel veel en aantoonbaar onderhoud gehad.
Zoals hoofdballager, spanningsregelaar 5000km terug ketting en tandwielen vervangen.

Alleen banden zit nog paar milimeter op.Achter 2 tot 3 en voor 1 a 2 mm. Das niet al te veel natuurlijk.

Als proefrit bevalt, doen of niet doen :)?

Wat kosten andere motoren op marktplaats? Voor banden ben je circa 300 kwijt incl montage. Welke kan je dus kopen dicht bij 1750 euro die beter zijn?

Edit:
http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?s=bf0ee7db20cf6d6ee4a683aa2300fd94&showtopic=16436
VFR 1994 met 28k en net een beurt gehad. Vraagprijs 2600 (onderhandelbaar).

Een ton minder gedraaid en een paar leuke opties (Bagster kost ook 100 euri bijvoorbeeld, ideaal voor tassen zonder je tank te beschadigen.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel eigenlijk, een VFR voor die prijs is een koopje. Die km's kan hij makkelijk aan en met aantoonbaar goed onderhouden is hij echt spotgoedkoop. Mja.. geld he.. Ons bin zuunig ;)
 
Die '03 van mij was in '09 met 21.500 op de teller incl. Zümo 550 en een N-com BT set 5500,- 8-)
 
Aii, ik zit in dubio.

Motor moet 1450 euro kosten.

VFR uit 94, en ruim boven de ton aan km.
Wel veel en aantoonbaar onderhoud gehad.
Zoals hoofdballager, spanningsregelaar 5000km terug ketting en tandwielen vervangen.

Alleen banden zit nog paar milimeter op.Achter 2 tot 3 en voor 1 a 2 mm. Das niet al te veel natuurlijk.

Als proefrit bevalt, doen of niet doen :)?

Als er pilot powers ct2 onder zitten zijn ze nieuw bijna :]
Ik zeg kijk wat je gevoel zegt :Y
Zelf ben ik ook een leek en telkens heb ik me gevoel gevolgt en eigenlijk nog geen miskoop gedaan :+
 
Meer dat budget het gewoon niet meer toe laat :')

Dan zou ik nog heeeeeel even wachten denk ik.....

Ik heb de mijne gekocht voor €1500,- (bijna 3 jaar geleden) is uit '92 en had toen ik 'm kocht 89.000km gelopen. Achterband was nog goed, voorband redelijk. Uiterlijk was een stuk minder goed (alhoewel dat de viff er nu slechter uitziet :X ).
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan