VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb ondertussen de radiator binnen.
Deze is vanavond gemonteerd en na het ontluchten ben ik eerst even friet wezen halen zodat het blok af kan koelen voordat ik de kuip weer monteer en daarbij m'n vingers brandt :+
Na anderhalve week eindelijk morgen weer met de motor op pad :]
 
Knappe passing iid , ziet er iig niet overproportioneel uit . Denk wel dat je wat meer wind vangt dan de "gemiddelde lengte" viffer rijder met je kuipruitje op navelhoogte _O-

valt best mee.. Touring ruitje erop.. en goede nekspieren. kom je een heel eind mee })

verder zit deze motor ook nog met mijn lengte goed hoor. Wil voorlopig niks anders!
 
Bij een motor uit één kleur kan best een andere kleur koffers, maar ik ben bang dat het mij een te bonte kermis wordt als ik er een andere kleur koffers op ga zetten.. Misschien idd wel een idee om ze zelf te spuiten.

http://link.marktplaats.nl/420479149
ik zag toevallig deze staan. deze zullen er wel bij passen denk ik
 
Eerder had men het over lengte en hoe dat er uit ziet als je op je VFR zit?
Hieronder is ondergetekende met zijn 1.93m.
DSC_7092.JPG

Ja mn rug stond toen wat krom. Moest aan mn houding werken. :z
 
Laatst bewerkt:
Heb er een zelfbouwsysteem onder zonder E keur uiteraard ( wel gewoon pisbakkenstaal want een beetje Mad Max walgt van rvs natuurlijk) en krijg vaak het "commentaar" dat ie klinkt als een duc met open pijpen . Agent stond er ook eens bij te kwijlen bij een controle . Papieren hebben we het niet meer over gehad ;) . Heb helaas geen geluidsfragment . Van het voorjaar maar eens kijken of dat lukt als het boven de 15 graden is . ;)

:W
Klinkt bijna als een 2 cylinder man :P
 
Misschien het rek hier en daar een beetje aanpassen of is dat vloeken in de kerk :) . Heb je een mooi setje voor de baaik :Y

:W
 
Mag deze erbij?

Ik heb mijn koffers 2e-hands overgenomen. Klaar om dit jaar weer sportief te toeren! :] ...waar is de zon?? -O-
full
 
Mag deze erbij?

Ik heb mijn koffers 2e-hands overgenomen. Klaar om dit jaar weer sportief te toeren! :] ...waar is de zon?? -O- [afbeelding]

Hey, dat is leuk om te zien. Zelfde motor, bijna dezelfde kofferset. Ik heb de topkoffer niet.
Idd. Waar blijft de zon in een graad of 15 ben ik al dik tevreden mee!

OWW zie dat ik reageer onder de naam van partnerlief..

Groetjes van Lydia *O*
 
Laatst bewerkt:
Hoe hebben de meeste die met navigatie rijden hun garmin bevestigd :?

En de stroom voorziening ?
Want kan het ook wel nu bij deze motor ook via me lampen
doen maar die heb ik al
zwaarder belast omdat ik ze doorverbonden heb :+

Gewoon een rammount halen voor me as gat stuur :? Hoeveel mm is dat gat trouwens :+
 
Ik kan je wel vertellen hoe ik 'm gemonteerd heb maar daar schiet je weinig mee op want ik heb een superbikestuur :+
De aansluiting heb ik direct op de accu.
 
Ik kan je wel vertellen hoe ik 'm gemonteerd heb maar daar schiet je weinig mee op want ik heb een superbikestuur :+
De aansluiting heb ik direct op de accu.
-O- Maar niet met schakelaar er tussen :?
Want dan trekt je accu op het eerste punt leeg niet leeg :?
ten 2de als er stroom op je stekker blijft zitten dan corrodeert hij nog sneller |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan