VFR topic 7 V4's are forever

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ilmar , almachtig talenwonder . Bij deze draag ik je voor, namens het gehele vfr forum tot algeheel vertaler van alle quote's van Dopey zodat wij , de simpele gebruikers ook eens in één keer snappen wat hij nou bedoelt :) :+ :} :} :} :}


wat 'n spreker is die man :+

Doppy
stay that way :Y *O*
 
kom op mannuh het is geen vrijdag ;)

Zegt woutje met nieuw plaatwerk in zijn dakgoot :)
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagie..

Met hoeveel toeren laten jullie de koppeling slippen om een beetje vlot bij het stoplicht weg te komen. Ik ben nog vollop aan het testen maar kan niet echt zeggen dat ik een goede manier gevonden heb.
 
Heeft zich ook wel bewezen die PO natuurlijk :Y Alleen .................een beetje aan de prijs ;)
 
Laatst bewerkt:
ff een vraagie..

Met hoeveel toeren laten jullie de koppeling slippen om een beetje vlot bij het stoplicht weg te komen. Ik ben nog vollop aan het testen maar kan niet echt zeggen dat ik een goede manier gevonden heb.

Slippen :?
Ik laat hem gewoon opkomen en dan eenmaal totaal me koppeling los gewoon vol me gas open :] Is net zo leuk :Y :]
 
ff een vraagie..

Met hoeveel toeren laten jullie de koppeling slippen om een beetje vlot bij het stoplicht weg te komen. Ik ben nog vollop aan het testen maar kan niet echt zeggen dat ik een goede manier gevonden heb.
Ik laat 'm gewoon gelijkmatig vloeiend opkomen en geef gelijk rustig opbouwend gas.
Als ik toeren ga maken en dan de koppeling loslaat dan ben ik wel spectaculair weg maar niet meteen snel.
 
Cursus de rest napraten heb jij al gehad in ieder geval :P

Nee, ik vind het altijd zo mooi hoe men erover praat dat een Busa de bocht niet om kan en Harley uit elkaar rammelt etc etc
http://www.youtube.com/watch?v=fS5hl3ElcbU&feature=related

Het lijkt mij nog steeds een erg fijne sporttoerbuffel :Y
Jammer alleen dat iedereen dan meteen denkt dat je wat te compenseren hebt :+
En echt heel fraai kan ik hem toch ook niet vinden :X
Hej Arend-Jan: ook weer hier?

Long time-no-see.
Ik probeer (ook hier) mee te lezen, maar kom vaak tijd tekort (of ik rijd teveel).
 
Laatst bewerkt:
Hej Arend-Jan: ook weer hier?

Long time-no-see.
Ik probeer (ook hier) mee te lezen, maar kom vaak tijd tekort (of ik rijd teveel).
Hey Fred :)

Ja, zit nog wel op MF ja :Y Dit topic een tijd links laten liggen, tot ik me dus afvroeg of ik me zorgen moest maken dat de kleppen nog niet gesteld waren bij 25K :z Schijnbaar niet, prima!

Hoe bevalt jouw 1200? Had je nou de versie met dubbele koppeling gekocht of de 'normale'?
 
Mooi werk :Y , wilde ook eigenbouw natuurlijk maar dan niet electronisch maar puur op handbediening . ( werkt altijd onder alle omstandigheden ) . Toen kwam "de arme student"met zijn topic als geroepen en heb ik dit systeem weliswaar met wat aanpassingen ook op mijn viffers gebouwd . Was dat smeren met spuitbussen ( met name op vakantie ) zonder middenbok helemaal zat :Y .
Ik heb een zelfgebouwd kettingsmeersysteem :Y
Maar dan wel een die automagisch aan- en uitgaat, samen met het contact (en dan continu smeert).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan