VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


nieuw speelgoed :9~
 
Hmm , iedereen naar de voetbal aant kieken :? (is gestaakt momenteel) , werken , op vakantie , dorpsfeest of hebben we geen vragen , problemen meer met de vifferts :?

:W
 
Maar ff een piccie ertegenaan dan :)

Home made vakantierek voor de viffert . Net in de 2 k gespoten . 4 inbusboutjes erop/af . Past alles op voor de motorvakantie :P

Foto-ZCY8ORVI-D.jpg
 
Thanx ....... Wat let je . Leuk mig apparaatje kopen (hoeft niet superduur) , beetje inlezen , veel oefenen en moet je dan na een maandje eens kijken wat jij maken kunt :Y Tis net ABS plakken en dat kan jij goed toch ? ;) . Heb zelf hier alle lasprocessen tot mijn beschikking . (rekje is met zuurstof en acethyleen old skool gelast ) maar ook met Mig kan je zoiets fabriceren hoor :Y . Dusssssssssss ...................... :)
Netjes man!! :Y

Ik wou dat ik kon lassen......
 
Als ik spul voor mezelf las dan doe ik het TIG, maar dat is makkelijk praten als je alles kan lassen O-)
 
Thanx ....... Wat let je . Leuk mig apparaatje kopen (hoeft niet superduur) , beetje inlezen , veel oefenen en moet je dan na een maandje eens kijken wat jij maken kunt :Y Tis net ABS plakken en dat kan jij goed toch ? ;) . Heb zelf hier alle lasprocessen tot mijn beschikking . (rekje is met zuurstof en acethyleen old skool gelast ) maar ook met Mig kan je zoiets fabriceren hoor :Y . Dusssssssssss ...................... :)

Abs gaat me aardig goed af ja, heb laatst een subframepje gemaakt voor een FZR en dat heb ik met hardsoldeer gedaan en dat is echt supersterk. Nu wil ik dat met autogeen lassen ook onder de knie krijgen maar het duurt wel even voor ik die spullen bij elkaar gespaard heb (zit voorlopig nog met 2 huizen).
 
Had ik uiteraard bekeken bij de fighters ;) . 2 huizen (vette aanslag op het budget) in deze tijd moet je eigenlijk niet hebben :N . Autogeen is wel een duur lasproces (flessen ) . Denk dat je beter wat anders kan zoeken in jouw geval (mig) . Heb zelf in het verleden voor de hobby op verzoek wat stalen (race) fietsframes gemaakt met Reynolds buizen . Uit die tijd stamt mijn autogeen setje nog . Heb het er maar bij gehouden en eigenlijk gebruik ik het nog best wel vaak . Die gasboeren verdienen goud geld aan mij met 4 flessen in gebruik ;( . Heb gelukkig een intelligente vrouw met een goede baan ;)
Abs gaat me aardig goed af ja, heb laatst een subframepje gemaakt voor een FZR en dat heb ik met hardsoldeer gedaan en dat is echt supersterk. Nu wil ik dat met autogeen lassen ook onder de knie krijgen maar het duurt wel even voor ik die spullen bij elkaar gespaard heb (zit voorlopig nog met 2 huizen).
 
Na lange afwezigheid toch even mijn neus laten zien :)

Over 1,5 week wordt de vfr gewrapped!
Uiteraard komen er foto's :Y

Motor maakt wel raar geluidje trouwens, hij tikt als ik m start en hij nog koud is. Vooral in lage snelheden (of zodra ik harder rij hoor ik het niet meer?) en het gaat sneller tikken als ik meer gas geef.
Als ik thuis kom (of op werk aankom) is het weg.
Iemand een idee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan