VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar blijft die foto ?
;)


jahh zeker, het gewicht is zeker lekker afgenomen, en het geluid is fenomenaal! vooral in de tunnel heerlijk hahaha.

qua vermogen:

de motor loopt nu rijker door de verbeterde spoeling van de uitlaatbochten.
vooral bij gas loslaten merk je dat goed door dikke knallen uit de pijp _O- op de testbank gaf ie mooie blauwe steekvlammen bij gasdicht _O- de afstelling is nu dus wel aan de zeer rijke kant, echter geeft ie nu al 98pk op het achterwiel, en er zit nog veel meer in volgens mark, vooral aangezien ik me luchtfilter nog moet schoonmaken en moet synchroniseren :9 dus ik hoop met een standaard blok rond de 105 achterwiel pk's uit te komen.

Mark van MADracing vond het een zeer mooi en goed uitlaat systeem :Y loopt goed op de testbank iig :Y
 
Ik heb een rekje *O* ..... maar ben wel haast een bejaarde natuurlijk 8-) .

Geen geklooi met een tanktas , gewoon een tasje op mijn rekje :Y .

Rij ook als een bejaarde by the way ;) .( hoef ik ook niet te kijken bij hoeveel toeren ik mijn koppeling loslaat)

En ik hoef geen schade te posten hier
:P
helaas heb ik wel schaden maar rij nu normaal als het niet vrij is ook als een bejaarde toen kon ik effe los gaan, gaat het ook meteen mis ook -O- |( :')
Ach ja leer momentje Dijkje is anders dan afrit
poser2.jpg
 
\
Ik heb een rekje *O* ..... maar ben wel haast een bejaarde natuurlijk 8-)
snotneus })
bij mij is de rek er al 'n beetje uit _O-
:W
Ik rijd altijd met 3 signaleringen op mijn motor:

EEN REKJE:
voor als ik te ver omhoog kom bij een wheely (dan hoor ik het rekje schrapen over het asfalt).

LINKER KOFFER:
als ik (bijna) TE schuin ga in een linker bocht. Dan hoor ik mijn koffer schrapen op het asfalt.

RECHTER KOFFER:
voor de andere bocht.

Oh ja . . . :) (bijna vergeten)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag sleuteldagje gehad aan de vfr en jezus wat zit deze motor bizar in elkaar!
hoevaak ik niet gescholden heb bij de pogingen tot het verwijderen van de uitlaat! ongelofeloos.

Maar goed.
Ik heb iig wel mijn voor rem blokken kunnen vervangen, en mn uitlaat kunnen verwijderen.
Helaas is deze echt niet meer te redden dus nu ben ik opzoek naar een 'nieuwe' uitlaat voor het eerste type rc36.

Ik heb ook een goede poging gedaan om de ketting te vervangen alleen is mijn nieuwe ketting een endless chain. dus moet mn achterbrug eruit.

Heeft er iemand in de buurt van delft toevallig zo'n verrekte honda tool of aangepaste dop liggen die ik een middagje zou kunnen lenen?

groeten paul
 
Even een vraagje voor de VFR experts hier 8-)

Is dit nou te mooi om waar te zijn?
0Gtjc.png

plaatje omdat de url nogal veel veranderd

Hoge kilometerstand, maar dat moet ie makkelijk kunnen hebben toch?
 
Laatst bewerkt:
Nee niet te mooi om waar te zijn want als ik het goed begrijp moet hier de BTW nog bij.
Staat bij dat het een BTW motor is, dus zakelijk gebruikt.
Qua kilometerstand is hij bijna ingereden.
 
Ik vind het ook verre van mooi. Goed bedoeld maar verkeerd uitgepakt.
 
Nee niet te mooi om waar te zijn want als ik het goed begrijp moet hier de BTW nog bij.
Staat bij dat het een BTW motor is, dus zakelijk gebruikt.
Qua kilometerstand is hij bijna ingereden.

Volgens mij zit de BTW al in de prijs verwerkt, en kun je de BTW terug vorderen als je ondernemer bent, terwijl dit met een "marge" motor niet kan.
 
Voor zover ik weet worden BTW artikelen altijd ex. BTW aangegeven maar het staat er inderdaad een beetje krom.
Laten we het zo stellen dat als het ex BTW is dat het reëel is en incl BTW te mooi om waar te zijn tenzij hij uit een faillissement teruggevorderd is en ze er snel vanaf willen, dan zou het nog wel kunnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan