VFR Topic 8 nothing beats a V4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, ik heb er ook over na zitten denken. Maar vind het frame er niet echt geschikt voor.
Maar misschien als ik hem niet verkocht krijg *D
 
Haha, ik heb er ook over na zitten denken. Maar vind het frame er niet echt geschikt voor.
Maar misschien als ik hem niet verkocht krijg *D

:^ zo zonde van die Batwings die eraan zitten :Y alhoewel die met een zwart gecoat frame ineens veel minder storender zijn :9

daarnaast heb ik geen plek voor een 4e motor ;) en zeker geen 2e VFR750 erbij :9 dan zou het iets heel anders worden ;)
 
redlipwheel.jpg
bv
 
Ik was er met mijn rode vtec (de rode met de bossdempers) *D
Van wie is de vtec met de rood/wit/blauw kleurstelling die we later ook nog in arnhem tegen kwamen? -> mooie motor!
 
Ik ga zaterdag proefrijden dus, op een VTEC. Maar nu hoor ik dat kleppen stellen zomaar 800 euro kan kosten.... nu is dat pas gebeurd dus dat hoeft de komende 24.000 km niet meer te gebeuren, maar ik vind het vrij prijzig, kan iemand een indicatie geven wat een normale 24.000 km beurt voor een non-VTEC vfr kost? ... :) ik ga sowieso proefrijden want ik wil wel eens voelen wat het verschil tussen de VTEC en non-vtec versies is, daarnaast vind ik de VTEC echt heel mooi :)
 
Rnej, ik heb mijn kleppen nog niet laten controleren/stellen dus ik zou niet weten wat zoiets kost. Maar wat je sowieso kan doen wanneer je een VFR koopt, je aanmelden bij het VFR forum (vfroc.nl). Daar worden regelmatig sleuteldagen georganiseerd waarbij allemaal VFR rijders samen komen en klusjes aan eigen motor uitvoeren. Daar lopen veel mensen met kennis en apparatuur rond die jou kunnen helpen met diverse klussen, ook het kleppen afstellen.
Veel plezier met proefrijden.
 
Rnej, ik heb mijn kleppen nog niet laten controleren/stellen dus ik zou niet weten wat zoiets kost. Maar wat je sowieso kan doen wanneer je een VFR koopt, je aanmelden bij het VFR forum (vfroc.nl). Daar worden regelmatig sleuteldagen georganiseerd waarbij allemaal VFR rijders samen komen en klusjes aan eigen motor uitvoeren. Daar lopen veel mensen met kennis en apparatuur rond die jou kunnen helpen met diverse klussen, ook het kleppen afstellen.
Veel plezier met proefrijden.

thanks voor de tip :) ik neig heel erg naar de VTEC, al voor ik proefgereden heb :]
ik post zaterdag wel m'n bevindingen :P
 
Dit is het moment niet, maar er zal nog een keer een vervanger voor de takkoni komen.
Bevalt toch niet helemaal goed. Een Jos zien moer ja is ook nog een optie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan