VFR topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem toen ik de VF kwam ophalen niet van dichtbij bekeken, maar vond het een nette VFR hoor :)

Vandaag de VFR gesynchroniseerd. Ik wilde daarna verder gaan met het ontroesten van de tank, maar daar dacht mijn rug toch echt even anders over.. :(

Waarschijnlijk gaat de tank nu een tijdje bij m'n broer logeren, en gaat-ie daar onroest en behandeld worden.
 
Zit met een probleempje met m'n RC36-2. Hij stinkt sinds een tijdje naar benzine maar lekt niet..... :/

Heb de tank er al af gehad en wat uitgedroogde benzine leidingen vervangen maar het probleem blijft. Het valt me op dat als ik na het rijden het sleutel klepje van mijn tankdop open doe hij flink lucht staat te zuigen dus het lijkt of de ontluchting ergens niet klopt :?

Het overloop gat naast mijn vulopening is open dus daar zit het hem iig niet. Ik weet dat de vorige eigenaar de tank opnieuw heeft gecoat ivm roest in de tank.

Iemand suggesties / ideeen?
 
Hallo,

Het is een RC3-I geworden, zaterdag opgehaald.
De linkerkuip is in een andere tint rood overgespoten, dus optisch is hij nog niet helemaal geweldig.

Maar wat een beest als je 500cc gewend bent :D

Heeft iemand een tip voor smallere spiegels die passen op dit model? Hij past niet door de schuurdeur..
full
 
Smallere spiegels???? dan zie je helemaal niks meer. Maar je kan ze inklappen hoor.


Mooie VFR. ik heb de groene uitvoering
 
Laatst bewerkt:
De stickers op honda-decals.com en vele andere sites zijn nét niet de juiste als je heel precies bent. Voor mijn witte heb ik uiteindelijk toch de originele stickers gekocht á €40 per stuk. Er zit verschil in de kleuren van de blokjes, van de rand, en de benodigde kromming zit vaak niet in de sticker waardoor hij recht lijkt ondanks het gekromde vlak van de kuip.

Maar.... miereneuker die dat ziet hoor.
Ik heb zelfs een originele sticker overgetrokken, en als autocad file gemaakt, zodat een sticker na te maken is. Officiéél Honda is zélfs links en rechts verschillend. De kromming is even sterk, maar het zwaartepunt van de kromming zit een paar cm verschoven links en rechts. Maar dat zie je echt alleen met een schuifmaat erbij.
 
Mooie brommert!!
leuk dat er ook al wave disks op zitten, ziet er gelijk anders uit.
veel fijne maar vooral veilige KM's ermee!
 
Weet iemand of de achterremschijf van een 1987-er vfr750f hetzelfde is als die van nieuwere types? Ik zoek een andere 2e handse en dit zou de zoektocht wat vergemakkelijken.
 
Smallere spiegels???? dan zie je helemaal niks meer. Maar je kan ze inklappen hoor.

Haha in vergelijking met mijn oude VF500F heb ik het gevoel of ik in een bioscoop zit als ik in de spiegels kijk :p Ik ben een klein mannetje van 1.70m, misschien scheelt dat ook. Maar inklappen gaat helaas niet, er zit een of ander imitatieding op volgens mij aan een kant.
 
Ik heb net even snel een poging gewaagd maar de afbeeldingen komen niet door :( kan ik eventueel nog even mee aan de slag...momenteel geen tijd. heb voorlopig even aan modjes gevraagd om deel 12 te verwijderen.
 
Ik heb net even snel een poging gewaagd maar de afbeeldingen komen niet door :( kan ik eventueel nog even mee aan de slag...momenteel geen tijd. heb voorlopig even aan modjes gevraagd om deel 12 te verwijderen.
Je kan ook geen quote gebruiken want dan gaat alles verloren.
Wanneer je de quote tags verwijderd zal het denk ik wel werken.

Edit:
Even getest maar je moet ook alle links waar het adres eindigt op .jpg veranderen van [ url=blabla ] naar [ img ]adres[ /img ] (maar dan zonder de psaties) en er staan ook afbeeldingen bij die vanaf de huidige OP geupload zijn dus deze moet je op een andere manier weer terug zien te krijgen.
normaal werkt deeplinken niet vanaf MF maar misschien werkt het intern wel en dan kan je de afbeeldingen uit deze OP linken in de nieuwe OP.

Ik heb ook teveel omhanden om nog een deeltje op me te nemen.
 
Laatst bewerkt:
Als er een deel 12 komt, mag deze dan ook in de OP :)

12814514_886039484844708_6168054732039184362_n.jpg


Vorige week is-ie 30 jaar geworden *O* Heeft in die jaren 58.236KM gereden. Ik denk dat dat wel origineel is, aangezien het vorige setje banden maarliefst 13 jaar oud was en qua profiel echt nog ZGAN :)

Helaas dus geen rondje kunnen rijden om dat te vieren. De tank moet nog ontroest worden, dan kan-ie er weer op en kan ik er weer mee rijden :)
 
Laatst bewerkt:
Nou opschieten dan, hop hop. ;) O en jaag fredo even op jouw divje, dan kunnen we met een groepje rijden.

Na een hele tijd zoeken en kijken binnenkort eens rijden met een 02-09 model. Kom van een GSX650F af van 08, maar die reed ik met sportief rijden en weekendjes eifel al snel door de vering en remmen heen, achterband aan bonken etc. En een chronisch gebrek aan vermogen, met name koppel onderin. Plus er kwamen zoveel kosten aan dat dat meer was dan de dag/inruilwaarde.


Aangezien ik ook meer en meer woon/werk snelwegverkeer en bijna het hele jaar door rijd maar toch van wat sportiefs houd kwam dit langzaam in beeld. Ook omdat ik 1.97m ben en op de F na een uur verrot was, rug en knieën.

Vanwege budget zal het een pre facelift worden met de oranje corners, maar dat is wel te vervangen. Sowieso vind ik het leuk om wat te hobbyen. Mijn Fje was ook aardig verbouwd. :P

Volgende week bij MPE een aantal proefritten sowieso al staan en dan even kijken bij een 02 VFR die ze hebben staan. Bij mijn huidige onderhoudsadres Huybers staat er ook een maar dan met SB stuur, dat is dan weer jammer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan