VFR topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zag een 0 teveel... 14k in 7 jaar op een VFR noem ik verdacht en als het echt klopt is het mishandeling.
 
Haha ;)

Maar proper.. Gaat het om een belg in deze? Daar zit ook nog verschil in dacht ik kwa prijs.
 
Het gaat inderdaad om een belgische motor.
5500 euro is de prijs, denk dat dit wel nog aanneembaar is als je de prijzen op de markt bekijkt. ;)
 
Gefeliciteerd met je motor!!!
Hij is al klaar voor de vakantie (met de koffers erop).

Het was hier een hele mooie motor-dag. Ik heb vandaag ook weer gereden.
 
Even een technisch vraagje; ik heb wat speling in de draairichting van het achtertandwiel t.o.v. achterwiel. Eerst dacht ik dat het de rubberen dempers waren, maar na die vervangen te hebben blijkt dat het niet te zijn. Het is de koppeling van de as en de final drive flange:

deze dus

IMG_20150301_141525_zpscomlxwij.jpg


IMG_20150301_141601_zpsuie2xv5y.jpg


IMG_20150301_141622_zpsadpkdbr9.jpg


foto's zijn niet zo helder, maar op het oog niet echt slijtage, maar er zit dus wel duidelijk voelbare speling op. Mijn vraag is of iemand dit ooit heeft gehad? Op internet is dit probleem niet echt terug te vinden.

.De motor is op zich nog prima rijdbaar, maar beter wordt het natuurlijk niet dus ik ga maar een tweedehands achterbrug bestellen ergens. Losse nieuwe onderdelen wordt veel duurder.

En dan ook nog maar een plaatje van twee weken geleden ;)

IMG_0405_zps549fab2c.jpg
 
zo, al het kuipwerk is opgehaald, de koper was ook geinteresseerd in een tankruil zodat ie alles in 1 kleur had.
heb nu helemaal een kleurvolle motor _O- voordeel, tank past nu wel bij de seatcover *D heb nu wel weer de tankrubbertrim erop zitten, das weer een voordeeltje voor mij :Y

20150301_184606_zps0hju3vqj.jpg


heb nu nog allemaal losse deeltjes liggen zoals een ZeroGravity kuipruitje, spiegels, koplampunit, cockpit, subframe, zilveren zadeldekje enzo, maar dat paste nu mooi in de kast :9 scheelt echt een hoop sleutelruimte weer *O*
 
Beter, ik moet er ook nog aan beginnen. Maar ik heb er totaal geen zin in. Ik zal i.i.g ff bellen met mijn lokale motorman of ze stelplaatjes op voorraad hebben...
 
zo, al het kuipwerk is opgehaald, de koper was ook geinteresseerd in een tankruil zodat ie alles in 1 kleur had.
heb nu helemaal een kleurvolle motor _O- voordeel, tank past nu wel bij de seatcover *D heb nu wel weer de tankrubbertrim erop zitten, das weer een voordeeltje voor mij :Y

[afbeelding]

heb nu nog allemaal losse deeltjes liggen zoals een ZeroGravity kuipruitje, spiegels, koplampunit, cockpit, subframe, zilveren zadeldekje enzo, maar dat paste nu mooi in de kast :9 scheelt echt een hoop sleutelruimte weer *O*


Begint weer wat te lijken, voorvork ziet er ook strak uit.

duurt vast nog wel een paar voor de brommer klaar is.
 
Als onderstaand.

[afbeelding]

netjes, hoeveel km?, Ik wilde hem eigenlijk ook laten controleren maar gezien mijn rug vooruitzichten worden het weer weinig kilometers dit jaar, staat nu op 34.000.

Je had het over een db killer, maak je die zelf of heb je daar een adresje voor, ik heb namelijk de zelfde uitlaat maar ik vind hem wat te luidruchtig.
 
Begint weer wat te lijken, voorvork ziet er ook strak uit.

duurt vast nog wel een paar voor de brommer klaar is.

dat duurt nog wel even :Y kan in de tussentijd mooi op de 400 rondtorren :9 ook geen straf ;)

vandaag de koplamphouder binnengekregen uit amerika, daar kost ie 18 euro

hier 90 _O- echt niet normaal dat verschil. zelfs inc belasting invoertax en verzendkosten nog 40 euro goedkoper
 
Het volgende klusje kondigde zich vandaag aan, er is een vorkkeerring lek.

dus ga ik gelijk de poten maar spuiten.

Maar ik heb eigenlijk alleen VHT Zwart of uitlaat VHT zilver. lastig weer
 
Slijptol is minder pijnlijk 8-)
Heb ik ook gedaan met de linker remklauwhouder om de DCBS eraf te halen.
 
mij te onnauwkeurig zo vlak bij die dunwandige cilinderboringen _O- 1 keer uitschieten en gelijk een hap in het zachte aluminium frame :X dan maar ff langer zagen ;)

en dan nog het fijne stof wat in de schuur ronddwarrelt daarna (staat nog een motor in de schuur ernaast)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan