Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dus gewoon de perfecte auto houden en ze zithouding aanpassen op de voor jou PERFECTE MOTOR.Ja mn auto heeft ook een turbo, na chiptuning ook naar mijn mening de beste auto die ik ooit gereden heb en zeer tevreden mee. Op kleinere motoren zou het ook best leuk zijn, een vfr800 supercharger lijkt me waanzinnig. Maar welke motor bij mij past? Een V4 natuurlijk, zoals ik al vaker zeg de VFR750 vind ik de beste motor die er is, en alle andere vfr's idem dito maar de laatste carburateur heeft mn voorkeur. Echter gezien de supersonische techniek die in de VFR1200 verscholen zit zal hier toch ook echt de motor in verscholen zitten die ik leuk ga vinden. De VF750C magna vermaak ik me ook zeer goed op en zal ik nooit wegdoen.
Die zijn ermee gestopt, voor wat ik gehoord heb was het toch allemaal nogal moeilijk om het goed afgesteld te krijgen.
Dus gewoon de perfecte auto houden en ze zithouding aanpassen op de voor jou PERFECTE MOTOR.
Ik ben dan benieuwd wat je dan weer te klagen hebt: misschien heb je dan de perfecte vrouw nog niet gevonden.
(Chip)Tunen gaat dan niet: hooguit een klein beetje "fijnafstemming".
Die zijn ermee gestopt, voor wat ik gehoord heb was het toch allemaal nogal moeilijk om het goed afgesteld te krijgen.
Daarbij was het ook niet bepaald goedkoop (ik dacht iets van $6400 excl. montage).
heej hillywood gangster alles flex?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tijdje geleden was het nog betontriPLEX,
laatste tijd is het meer buigtriPLEX
voor de rest alles kits achter de rits.
hier kan Jules Deelder niet tegen op
@ JFJ ik lees altijd nog mee .
ouwe liefde roest niet.
Jou perfecet motor is (was?) toch die ZZR: daar hoef je dan alleen de zithouding van aan te passen.hahah, ja mn vriendin is ook goed afgesteld. Ach het is meer kritisch zijn dan klagen, maar wat bedoel je met zithouding aanpassen? Ik vind de zithoudig aardig comfortabel van de VFR, die hopelijk samen met de magna en hawk gt mijn ding gaat worden.
Heerlijk motor(blok) : http://youtu.be/yrpTr6Zfmh0
Jou perfecet motor is (was?) toch die ZZR: daar hoef je dan alleen de zithouding van aan te passen.
Dat kost het minst en is het makkelijkst te realiseren.
Ff ontgrenzen uiteraard, anders is ie niet vooruit te branden.
Tuono V4
Vroeger was alles beter. Jammer dat je alleen maar moderne motoren kunt kopen. Alles van meer dan 15-20 jaar oud, met carburateurs is onvindbaar. Misschien is een soort online-verkoop website voor motoren en andere tweedehands dingen wat?
Ik ga voor ELEKTRISCH!!!Maar ik hou er wel over op, ik zou zeggen ga zelf eens met een modern apparaat rijden . . .
Dat heet marktplaats