VFR topic deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja mn auto heeft ook een turbo, na chiptuning ook naar mijn mening de beste auto die ik ooit gereden heb en zeer tevreden mee. Op kleinere motoren zou het ook best leuk zijn, een vfr800 supercharger lijkt me waanzinnig. Maar welke motor bij mij past? Een V4 natuurlijk, zoals ik al vaker zeg de VFR750 vind ik de beste motor die er is, en alle andere vfr's idem dito maar de laatste carburateur heeft mn voorkeur. Echter gezien de supersonische techniek die in de VFR1200 verscholen zit zal hier toch ook echt de motor in verscholen zitten die ik leuk ga vinden. De VF750C magna vermaak ik me ook zeer goed op en zal ik nooit wegdoen.
Dus gewoon de perfecte auto houden en ze zithouding aanpassen op de voor jou PERFECTE MOTOR.

Ik ben dan benieuwd wat je dan weer te klagen hebt: misschien heb je dan de perfecte vrouw nog niet gevonden. :) :)
(Chip)Tunen gaat dan niet: hooguit een klein beetje "fijnafstemming". :)
 
Dus gewoon de perfecte auto houden en ze zithouding aanpassen op de voor jou PERFECTE MOTOR.

Ik ben dan benieuwd wat je dan weer te klagen hebt: misschien heb je dan de perfecte vrouw nog niet gevonden. :) :)
(Chip)Tunen gaat dan niet: hooguit een klein beetje "fijnafstemming". :)

_O- hahah, ja mn vriendin is ook goed afgesteld. Ach het is meer kritisch zijn dan klagen, maar wat bedoel je met zithouding aanpassen? Ik vind de zithoudig aardig comfortabel van de VFR, die hopelijk samen met de magna en hawk gt mijn ding gaat worden.

Heerlijk motor(blok) : http://youtu.be/yrpTr6Zfmh0
 
Laatst bewerkt:
~
heej hillywood gangster alles flex?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tijdje geleden was het nog betontriPLEX,
laatste tijd is het meer buigtriPLEX _O- _O-
voor de rest alles kits achter de rits.

hier kan Jules Deelder niet tegen op _O- _O- _O-


@ JFJ ik lees altijd nog mee .
ouwe liefde roest niet.
:W
 
_O- hahah, ja mn vriendin is ook goed afgesteld. Ach het is meer kritisch zijn dan klagen, maar wat bedoel je met zithouding aanpassen? Ik vind de zithoudig aardig comfortabel van de VFR, die hopelijk samen met de magna en hawk gt mijn ding gaat worden.

Heerlijk motor(blok) : http://youtu.be/yrpTr6Zfmh0
Jou perfecet motor is (was?) toch die ZZR: daar hoef je dan alleen de zithouding van aan te passen.
Dat kost het minst en is het makkelijkst te realiseren.
 
Jou perfecet motor is (was?) toch die ZZR: daar hoef je dan alleen de zithouding van aan te passen.
Dat kost het minst en is het makkelijkst te realiseren.

Blok draaide na dat ecu flash kastje supersmooth inderdaad. De rijk van het stuur blijft dan even ver of je moet er een superbike stuur op doen, geen gezicht op dat ding. Ik reed ook steeds meer op de Magna dus deed hem weg. De VFR12 heeft weer een hoop andere kwaliteiten, ik vind hem supermooi, alleen is hij nog niet zoals ik hem zou willen. Welke andere keus voor een V4 sporttour/speedbike is er dan?
 

Dat is een ultrasportieve naked zit niks geen tourkwaliteit in.
En die loopt volgens velen (zelf niet op deze gereden) inderdaad ook zwaar beroerd de eerste toerenhelft. Zelfs in alle motortesten terug te vinden dat er niet normaal in het verkeer mee te rijden valt, komt echt vooral daardoor. In heel veel tests van allerlij wordt trouwens voorzichtig geklaagd over de gevolgen van milieueisen en vooral het modernste ridebywire.

Maar ik hou er wel over op, ik zou zeggen ga zelf eens met een modern apparaat rijden en stap daarna op je oude VFR die loopt zoals het moet. Wanneer de werkplaats van mn maat klaar is gaat de ECU eruit en gaat naar Guhl motors. Ik ga proberen mn camera te monteren op de vfr zodat ik op film kan vastleggen wat het verschil is.
 
Laatst bewerkt:
Vroeger was alles beter. Jammer dat je alleen maar moderne motoren kunt kopen. Alles van meer dan 15-20 jaar oud, met carburateurs is onvindbaar. Misschien is een soort online-verkoop website voor motoren en andere tweedehands dingen wat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan