#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Ik hou van stille dempers, windgeruis geeft al genoeg herrie bovendien hoef/wil ik anderen niet lastig te vallen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Manz
Bij mij zat er een gat in de collector. Origineel was geen optie. Daarom een compleet RVS systeem er onder. Het maakt meer geluid dan origineel. Maar het is ook hoe je er mee om gaat. Je kunt ook gas inhouden als je langs een boerderijtje komt ipv vol open.
 
Zo hebben we allemaal een eigen mening over het geluid en laten we dat ook zo houden ;) .
Ik woon in een boerderijtje aan een klein polderweggetje, waar graag motor rijders komen...
En tuurlijk er zitten soms excessen tussen maar over het algemeen, is het alleen maar heerlijk om te zien hoe die mensen genieten die voorbij komen. En dan heb ik het niet over alleen de motor rijders, maar elke zondag ochtend als lekker weer is komen om 09:30, een hele groep oude 2 takt brommers langs. Geweldig om te zien en laat die mensen lekker genieten. En die brommers maken meer herrie als de motoren.
Wielrenners komen ook met grote regelmaat langs in grote groepen. En die dienen blijkbaar veel te gillen naar elkaar ( Ik woon vlak bij een on overzichtelijke bocht. ). Ook dit heeft niemand last van. Alleen het zijn juist die extreme die het verzieken, ik kom ook wel eens thuis, en het is smal, sta ik met de auto al in de berm, en moet ik nog hopen dat de groep wielrenners niet tegen mijn auto aan rijd. Wil niet zeggen dat alle wielrenners dat doen, Zelfde als van de SM motoren, die na de bocht een wheelie trekken met open uitlaat. Maar dat geld ook voor van die golfjes met een uitlaat met een machinegeweer er in.
 
A7622D5A-2A22-4825-AF1D-A9F5D502CF06.jpeg
Vfr andere kleding aangedaan, kleindochter helpt opa wel even ( die angstig toekijkt of er niet op de verse lak gerost word🤣😘)
 
Goedendag

Ik heb de VfR van me vrouwtje na 6 jaar uit de hoek getrokken, nieuwe accu er in starten maar.
Hij kwam vrij snel tot leven alleen met een hoop benzine lekkage, nu zijn de rubbers uitgedroogd van de leidingen die de cabrateurs in gaan, online kan ik alleen de complete benzine leiding kopen.
Nu lijkt mij dat een beetje overbodig omdat er alleen maar wat wat rubbers uitgedroogd zijn.

Heeft er iemand een goed adresje voor vers rubber :)

Het gaat om een VfR 750 uit 1986

Groeten Paul
 
Boonstra/MP al geprobeer?

Overigens wacht ik al 3 weken op mijn nieuwe kuipruit, bestellen en op papier 2 weken wachttijd… _O- …..had ik achteraf toch de tweedehandse op MP moeten kopen.
 
Boonstra/MP al geprobeer?

Overigens wacht ik al 3 weken op mijn nieuwe kuipruit, bestellen en op papier 2 weken wachttijd… _O- …..had ik achteraf toch de tweedehandse op MP moeten kopen.
Tot nu toe niets kunnen vinden! alle papieren erbij onderhoud enzo..handvatten raken ze dan kwijt? :')
Model erna wel gevonden..maja...
 
Boonstra/MP al geprobeer?

Overigens wacht ik al 3 weken op mijn nieuwe kuipruit, bestellen en op papier 2 weken wachttijd… _O- …..had ik achteraf toch de tweedehandse op MP moeten kopen.
Vandaag bericht gekregen dat het verstuurd is….
 
  • Leuk
Waarderingen: Manz
Bij de mijne was dat er dus helaas allemaal af. Nou snap ik dat je voor 600€ ook niet de wereld mag verwachten, maar jammer is het natuurlijk wel.

zaten gare hele dikke aftermarkets op die totaal niet lekker in de hand lagen. Ook de buddy cover was niet meer aanwezig en in de gaten in het kuipwerk zaten een paar barsten.

Het stukje fairing op de standaard was ook niet erg sterk meer en is er een week na aanschaf afgevlogen tijdens het rijden, die zoek ik ook nog.

Rest van het kuipwerk is in dermate slechte staat dat ik voornemens ben om de Thurn Motorsport RC30 kont te bestellen en nieuwe voorkuip boven en onder.
 
Bij thurn kun je ook wel nieuwe imitatie kapjes krijgen voor op de standaard. Origineel zijn zo ongeveer eenhoorntjes om te zoeken.. mij heeft het een half jaar geduurd, en toen moest het ook nog in de juiste kleur gespoten worden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan