#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

ja op het forum van vfr staat er nu ene te koop voor 500 en een witte, worden toch hebberig van !
Twijfel of ik hem moet kopen voor der bij. Sinds ik vanaf mei de honda rc36-2 ingeruild heb voor een truimph street triple 2010 :P
2021-09-07 12.43.16.jpg
 
Recent een fiets net met de remhendel tegen de tank laten tikken, eigen fiets, zelf gedaan, eigen schuld.

Precies een schilfer verf er af getikt met de linker bal zo'n beetje. Vanmorgen lakstift bestelt. Pffff, goed aan 40 euro verder, maarja, duidelijk zichtbare grijze plek op een rooie RC36-2 is not done.

db
 
Recent een fiets net met de remhendel tegen de tank laten tikken, eigen fiets, zelf gedaan, eigen schuld.

Precies een schilfer verf er af getikt met de linker bal zo'n beetje. Vanmorgen lakstift bestelt. Pffff, goed aan 40 euro verder, maarja, duidelijk zichtbare grijze plek op een rooie RC36-2 is not done.

db
voor dat geld had je een 0.25 liter lak kunnen laten maken,en daarvan een gedeelte in een spuitbus laten doen.
dan hou je nog 0.125 over.
of uit het blikje zelf de verf met een wattenstaafje die plek aan tippen (en later vlak polijsten )
 
Waarom gaan dingen nooit zoals bedacht….

Pauper schroef met geen mogelijkheid los te krijgen…
Bekijk bijlage 1689887

Tik op de schroef geven met hamer en drevel, daarna met slagschroevedraaier of als je die niet hebt een goed passende schroevedraaier met de hand op spanning draaien en een paar ferme tikken er op met een niet te kinderachtige hamer. 😊

Soms wordt er locktite gebruikt.
 
Tik op de schroef geven met hamer en drevel, daarna met slagschroevedraaier of als je die niet hebt een goed passende schroevedraaier met de hand op spanning draaien en een paar ferme tikken er op met een niet te kinderachtige hamer. 😊

Soms wordt er locktite gebruikt.
Idd die: gewoon met een slagschroevendraaier, zo’n ouderwetse. En een vuistje, dan is die pauperschroef wel overtuigt van jouw gelijk.
 
Bedankt voor de tips heren, ga straks nog wel even poging wagen. Anders besteed ik et uit.

Heb wel vermoeden waarom die niet los wil, motor is keer gevallen op die kant van et stuur, wellicht werkt dat tegen.
 
Oke, gelukt, bleek dat de schroef ansich los genoeg was om het hele stuurgewicht eruit te trekken. Gezien ik die toch niet meer nodig heb prima, schroef uiteindelijk los gekregen in de bankschroef
B37CEDF5-7382-4AA6-8E9F-D6559C0E85D2.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan