Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb geen antwoord voor je maar je kunt het eens proberen op vfroc.nl, daar zitten bergen kenners.Voor mijn CBR 600 F2 racer zoek ik een sterkere t - stuk voor de voorvork.ik heb gezien dat de eerste generatie vfr750 uit 88/89 ( RC 24) ook 41 mm poten gebruiken met de correcte balhoofpen en dezelfde 192 mm afstand tussen de poten.Dit t-stuk is veel dikker en van aluminium met een dubbele klembout.
Ik ben op zoek naar de waarde van de vork offset ( de afstand tussen vorkpoten en de stuurpen). Van de CBR 600 F2 is het 32 mm, voor latere generaties VFR geloof ik 40 mm.wie weet de waarde of kan het nauwkeurig opmeten ?
Bij voorbaat dank.
Nou ik niet, motorrijden associeer ik met warm, droog en zonnig weer. Gisteren onderweg met de auto in de kou en regen heb ik geen enkele andere motorrijder gezien, ik ben kennelijk geen uitzondering.....+15? +15?
Een beetje VFR rijder rijdt altijd motor.
Pfew, dan ben ik toch niet de enige die bij +5 een rondje van 100+ km doet. Zelfs bij -5 zijn we, 35 km verderop, oliebollenmix gaan halen op de motor.+15? +15?
Een beetje VFR rijder rijdt altijd motor.
Rood en blauw is spuitwerkMooie creatieve bestickering!
Gooi je vraag in de banden topic....altijd prijs.Mijn voorband zit aan de slijtage nok!
Tijd voor nieuw rubber.
Ik denk aan Pirelli Angel GT2 of Dunlop Roadsmart III