#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Na 7 jaar trouwe dienst gaat mijn VFR RC36-2 de verkoop in...
Lang getwijfeld maar na een proefrit op een Z1000 ben ik overstag!

Als er vanuit hier interesse is in de VFR hoor ik het graag ;-)Bekijk bijlage 1535867
20 jaar geleden ooit mijn eerste proefrit op gemaakt.....uiteindelijk niet gekocht maar wel in mijn achterhoofd gehouden dat een vfr komt er ooit. En...3 jaar geleden de vtec gekocht, en die blijft voorlopig en wellicht mijn laatste motor....
 
Na 7 jaar trouwe dienst gaat mijn VFR RC36-2 de verkoop in...
Lang getwijfeld maar na een proefrit op een Z1000 ben ik overstag!

Als er vanuit hier interesse is in de VFR hoor ik het graag ;-)Bekijk bijlage 1535867

Misschien handig deze op de markt te zetten, meer foto's en een richtprijs erbij..

Edit: staat-ie al....

 
Laatst bewerkt:
Ah, ik dacht dat je al aan de winterstop toe was.
Over een paar maanden toch, september hopelijk mooie weer en dan oktober wat dagen sprokkelen en dan is het klaar voor mij.

En dan sparen voor olie/filters en dure kleppenstellen van mijn vtec... 8-)
 
Ja, die moest (en is vervangen)

IMG-20200826-WA0039-1536x864.jpeg



IMG-20200826-WA0042-639x359.jpg



IMG-20200826-WA0046-864x1536.jpeg
 
Er komt een ketting setje mijn kant op en olie en olie filter.
Maar we gaan morgen eerst nog naar Luxemburg met beetje losse ketting :P
toch moeten omkeren bij weert :X
:(
Ketting liep bekant van de tandwiel achter af :o
Maar naar middagje loshalen alles en schoonmaken en savonds met goede tools weer alles opbouwen is het nu gedaan de set al vervangen
 
Dat zou ik nooit doen, terwijl je weet dat een ketting verrot en op stap gaan. Stel dat hij knapt en vastslaat in je achterwiel op de snelweg.

Dan maar niet op stap....

Gisteren hier in het oosten mooi weer, en nu...helemaal dicht geslagen met een dikke laag mist...B|
 
Dat zou ik nooit doen, terwijl je weet dat een ketting verrot en op stap gaan. Stel dat hij knapt en vastslaat in je achterwiel op de snelweg.

Dan maar niet op stap....

Gisteren hier in het oosten mooi weer, en nu...helemaal dicht geslagen met een dikke laag mist...B|

Dopey gebruikt misschien iets te veel van zijn naam?? _O-
 
Kan ik iemand blij maken met een originele achterschokdemper van een 800fi?
Gratis af te halen in Sambeek, of in Veghel tussen 0700-1600 op werkdagen.

Komt van mijn 800fi zo'n 2 jaar geleden. Ik heb toen een schokdemper met hyperpro veer gemonteerd, en toen is deze schokdemper met originele veer op het schap komen te liggen waar die nog steeds ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan