#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Netjes...nu je accu probleem nog....:?

Is volgens mij toch op een of andere manier opgelost, geen idee of het nu helemaal weg is, en mijn ali metertje is niet zo accuraat.
Rij nu al enkele dagen rond (lange ritjes, korte ritjes,...) en het voltage blijft stabiel.
Heb een 2de accu ook al aangekocht, die opgeladen en in de brommert geplaatst, en een 2de massa gelegd naar het frame.

Ziet er inderdaad netjes uit! *Had ik toch ook maar door gespaard voor een 6th gen...*
Ik dacht ergens te lezen dat de accuproblemen al opgelost waren?

Ik wou gewoon de 6th Gen omdat die ABS heeft :) Heb geen zin om op m'n bek te gaan door een onoplettend handje :')
(+ VTEC is ook leuk)

Wat een geinig tankkoffertje, waar heb je die vandaan?

Die heb ik zelf gemaakt :)How to make a “Peli” tankcase/tankbag
Wel een ingekorte versie, want nu is er genoeg plaats op de tank.
Bastech koffertje (van Conrad) en een SW Motech Tankring.
 
Ik wou gewoon de 6th Gen omdat die ABS heeft :) Heb geen zin om op m'n bek te gaan door een onoplettend handje :')
Ik eigenlijk ook, ABS staat ook nog zeker steeds hoog op m'n lijstje. Maar nadat ik de XF had verkocht kriebelde het al vrij snel om een nieuwe motor te halen en toen zag ik toevallig deze staan, ver binnen budget waardoor ik nog wat pegels op de spaarrekening kon laten staan voor andere activiteiten.
 
Ik had precies hetzelfde....eentje met ABS ter compensatie van mij leeftijd dus een vtec uitvoering. Maar ik moet nog steeds een keer vol in de voorrem knijpen op hem in werking te krijgen. Tot op heden denk ik nog niet nodig gehad omdat ik doorgaans rustig rij...
 
Zo, heb ik eens een ontdekking gemaakt. Op ebay is er een verkoper aanwezig die toch wel redelijk goedkope, handgemaakte, custom gespoten valbeugels maakt voor de VFR800 VTEC. bsa-stunt-parts | eBay Stores
Hier een linkje naar het product zelf: Crash bars crash cage STREET RACE RAILS Honda VFR 800 2002-2009 stunt BSA | eBay
Voor een prijs van 120€ inclusief verzending valt dit écht goed mee, en ze zien er nog eens goed uit :)
Ik geloof wel dat er dan extra gaten moeten geboord worden in het kuipwerk, maar dat zien we dan wel bij de installatie ervan.
Speciaal voor te stunten, dus zal wel moeten werken als ik 'm per ongeluk laat vallen :')
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad @___Ray___ , dat komt omdat ik die heb gekocht, maar er gaat sowieso een nieuwe listing op komen op een andere dag.
Smaken verschillen ook, maar ik koop vooral voor het prijsverschil t.o.v. in NL of BE kopen. China begin ik niet aan, maar Polen heb ik wel goede ervaring mee.
Stunten ga ik er niet mee doen, maar stuntelen wel, zeker nu met de regen en de gladheid :)

Oh kijk, hier staat ie weer: Crash bars crash cage STREET RACE RAILS Honda VFR 800 2002-2009 stunt BSA | eBay
 
Laatst bewerkt:
Auto's pushen zelf nooit fan van geweest, dan maar er rechts of links langs als het veilig kan en er geen pliesie in de verre verte te zien is :)

Hoeft ook niet, wij hebben geel in de koplampen gestoken, ze gaan zo al aan de kant nog voor je er achter zit.
Bikes.jpeg


Enne die rooie is van Marreke :-)
 
Strak motorpakkie heeft dat vrouwtje aan! En zelfs een vestje voor de veiligheid...:}
Ken d'r niet hoorO-)
 
Mien rooie heeft 29k :Y
Heb vandaag LED lampjes (voor achteraan) binnen gekregen van Ali, maar die doet het maar half. Origineel is dan toch wel beter :)
 
@Solis560 Oh ja hoor, mooie dingetjes zijn het, wel een paar gaten moeten maken in mijn kappen, maar door de val is de linkerkant toch wel "beschadigd". Nuja, Geeft de motor wat "karakter" en is de schrik om 'm te laten vallen er wel uit :+
Zo ben ik ook comfortabeler op de motor. De crashbars zijn ook te zien in het "wat heb je vandaag gedaan aan je motor" topic, maar hier post ik ook ff een kiekje:
1jQt59Y.jpg
 
Heb nog niet genoeg posts voor het tka forum daar :P

Wat vinden jullie van de prijsstelling? Hoger? Lager? Input is welkom, vind het lastig in te schatten.
Zitten nog best wat dingen op die iets opbrengen namelijk, en tot gister werkte de motor gewoon (foto's zijn gister genomen en op eentje zie je ook dat de motor gewoon draait)
 
Hi all,

Sinds een tijdje heb ik een VTEC, uit 2003... En ik wil graag, op den duur de vering upgraden.
Vindt hem behoorlijk als een slagschip afgeveerd...

Heeft iemand eerder wel eens iets aan de vering laten doen aan een VTEC model? En zo ja, wat heb je gedaan en wat is je oordeel?

Wat me héél erg aanspreekt is de verkrijgbaarheid van een Andreani cartridge kit met verstelbare voorspanning, rebound- & compressie demping.
Iemand ervaring hiermee?

Bvd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan