Probeer BOR parts in de Lutte/Overijssel.Had niks liggen...
Nog meer mensen tips?
Begin langzaamaan te denken dat ik dat dure kreng nog nieuw moet gaan kopen ook...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Probeer BOR parts in de Lutte/Overijssel.Had niks liggen...
Nog meer mensen tips?
Begin langzaamaan te denken dat ik dat dure kreng nog nieuw moet gaan kopen ook...
Thanks guys.
Dat de veren versleten zijn kán op zich, maar zou ik een beetje raar vinden, aangezien er maar ~25k op de klok staat.
Mijn racer is picco bello afgesteld en daar ben ik dus behoorlijk mee verwend (denk ik) en zou graag naar iets soortgelijks gaan, o.a. met lineair veren ipv progressieve.
Dat goeie veren en nieuwe olie helpen klopt zeker, maar ik zou graag meer instelmogelijkheden willen hebben.
Hij stuurt niet raar of gek of zo, wel "oké", maar het kan véél beter. De VFR is een waanzinnig goeie stuurfiets en dat wil ik er graag uithalen.
Probeer BOR parts in de Lutte/Overijssel.
1500 is teveel, die moet tussen de 1000 en 1200 staan (1100 is dus een mooi getal).
Zelf nooit gehad maar als je de PAIR- en flappermod uitvoert dan moet je het toerental ook omhoog zetten dus ik denk dat je het in de onderdelen moet zoeken die bij die mods onder handen worden genomen en dan met name de slangen van de air injection control valve.
Ja, die moet met warme motor afgesteld worden want er zit een automatische stationair toerental verhoger op die met een waxelement werkt, als ik het goed heb staat die bij 64gr maximaal uit en zou je het normale toerental moeten hebben.Moet het toerental op warme motor afgesteld zijn?
Ik heb nog een duokapje liggen, zwart met gebruikssporen, voor een VFR 750 RC 36-II.
Mag gratis worden opgehaald (Utrecht)
@Chielo als je nog eens in de buurt bent, kom rustig een bakkie doen.
Bevalt de VFR?
Ik las ergens op VFRDiscussion dat dit een slecht design zou zijn dat zou kunnen redelijk eenvoudig zou kunnen breken.
Dat was inderdaad ook het probleem wat ik tegenkwam. Jammer dat het redesign van GIVI er zo lelijk uit ziet, die van SHAD ook trouwens...Lijkt idd slecht design. Het scharnierpunt zit juist vast aan het uiteinde van de buis. Volgevulde topkoffer +20kg en metaalmoeheid zullen die lasnaden wel snel kapot krijgen. Hoewel met lichte spullen en een kleine topkoffer zal dat geen probleem moeten vormen.
Zoals vele misschien al weten maar toch hier even een melding
IN MEMORIAM
Een goede week geleden ontvingen we het verschrikkelijke bericht dat onze clubgenoot, bestuurslid en vooral vriend, Fred Schoenmakers, een verschrikkelijk ongeluk heeft gehad tijdens de verkenning van het Buitenlandweekend 2019.
Fred is vanavond (zaterdag 27 april 2019 omstreeks 19.00 uur) op 66-jarige leeftijd overleden aan de gevolgen van dat ongeluk.
We missen je Fred.
Er is een condoleanceregister geopend op het forum van de VFROC
https://www.vfroc.nl/forumVFR/topic...s-donderdag-9-mei-tijden-en-adres-toegevoegd/
Op het vfr forum en ook hier op mf was Fred een graag geziende motor liefhebber en is dit verlies erg groot voor mensen die hem kende.
In de link hier boven is meer info om een laatste dienst te bewijzen.
Uitvaart VFRFred / Fred Schoenmakers
Op menig rekje staat "Maximaal 5kg".....Lijkt idd slecht design. Het scharnierpunt zit juist vast aan het uiteinde van de buis. Volgevulde topkoffer +20kg en metaalmoeheid zullen die lasnaden wel snel kapot krijgen. Hoewel met lichte spullen en een kleine topkoffer zal dat geen probleem moeten vormen.