#VFR Topic Deel 12, de zomer in knallen met V4

Kan er geen foto meer van vinden ,aan het kapje op foto 1 onder de letters HRC zat een kunststof lipje, en die gaat in het sleufje dat je duidelijk op foto 2 zie, op die foto zie je ook dat kleine beugeltje wat ik er met epoxyhars er onder heb gelijmd.
Ik weet natuurlijk niet of dat bij alle types kan
 
Gaat zo niet werken bij een RC36, ophangpunten zitten heel anders.


En bagagevak onder zadel? Die is wel heeeel klein...
Tanktas zou ik zeggen....
 
IMG-20200522-WA0002.jpegIMG-20200522-WA0000.jpeg
 
Op zich is het bagagevak groot genoeg voor een schijfremslot en een broodtrommel.

Die zadeltasjes zijn ook mooi trouwens.
Dan hoef je niet meteen zo'n mega ugly Krausser kofferset aan je mooie VFR te hangen.

Maar ieder zijn meug natuurlijk 😄
 
En dat is sowieso leuk op de motor. Doen!
Zegt da voodoo die deze week eigenlijk op de brommert door Engeland, Schotland en Wales had zullen rijden..... :-(
 
Mijn laatste motorvakantie was in ‘79...topkoffer voor vfr heb ik, en nu nog een keer ermee op stap... 8-)
 
Ja gewoon doen.

Zelf ben ik sinds 1993 voor het laatst met de motor op vakantie geweest. Met mijn eerste motor: GS400 uit 1978. Volbepakt met tent en al. Ik paste er nog net op. Goede oude tijd.
Het zal nu wel niet meer gaan gebeuren.
 
Goedenavond, ben nieuw in dit topic, hoewel ik inmiddels al anderhalf jaar een witte VRF1200f rijd (heb daarnaast nog twee andere).
Gezien ik niet over een al te lange termijn wat meer saaie snelweg km-ers wil gaan maken zit ik te denken om op de VFR een cruise control te installeren. Heb links en rechts al iets gezien over een after market model die electronisch het gas regelt. Voordat ik de beslissing neem wil ik nog even kijken hoe de ervaringen met CC op de sc63 is, heeft iemand daarmee ervaring? Zoja, hoe bevalt dat?
(ik hoop dat er nog een aantal members rond lopen met een sc63, aangezien ik hier voornamelijk de voorgaande modellen voorbij zie komen)

Heb er overigens nog een PC-V op zitten, geen idee of dit nog invloed heeft op de aansturing vanuit de CC-module.
 
Terug
Bovenaan Onderaan