Andre Motorloos
Rookie
Hallo allemaal.
Mijn eerdere topic is vervallen. Ik heb proefgereden op een fazer600 en dat beviel me niet. Te veel turbulentie, te hoogtoerig en te weinig koppel .
Aangezien ik eerder een Bandit12 heb gehad heb ik deze op mijn lijst gezet.
Ook de vfr750 vind ik interessant ('94/'97 model)Dit zijn wel dure fietsen maar wel erg mooi
Naar mijn mening zijn dit beide sterke en betrouwbare fietsen die comfortabel zijn voor zowel bestuurder als duo passagier. De B12 ken ik al maar op de VFR moet ik nog even proefrijden.
Nu is mijn vraag wat jullie mening is? Ook ben ik nieuwsgierig waar ik op moet letten als ik bij een VFR ga kijken. Zwakke plekken? Is het nodig om de kuip los te halen om te zien hoe hij daaronder is? Wat zijn de onderhouds kosten voor een VFR? Is dit zelf te doen of wordt dit te lastig met het V4 blok?
(aan de bandit kon ik redelijk zelf sleutelen)
Ik zoek in een prijsniveau van max 3500. Dus daarvoor kan ik naar mijn mening goed slagen.
Gr. Andre
Mijn eerdere topic is vervallen. Ik heb proefgereden op een fazer600 en dat beviel me niet. Te veel turbulentie, te hoogtoerig en te weinig koppel .
Aangezien ik eerder een Bandit12 heb gehad heb ik deze op mijn lijst gezet.
Ook de vfr750 vind ik interessant ('94/'97 model)Dit zijn wel dure fietsen maar wel erg mooi
Naar mijn mening zijn dit beide sterke en betrouwbare fietsen die comfortabel zijn voor zowel bestuurder als duo passagier. De B12 ken ik al maar op de VFR moet ik nog even proefrijden.
Nu is mijn vraag wat jullie mening is? Ook ben ik nieuwsgierig waar ik op moet letten als ik bij een VFR ga kijken. Zwakke plekken? Is het nodig om de kuip los te halen om te zien hoe hij daaronder is? Wat zijn de onderhouds kosten voor een VFR? Is dit zelf te doen of wordt dit te lastig met het V4 blok?
(aan de bandit kon ik redelijk zelf sleutelen)
Ik zoek in een prijsniveau van max 3500. Dus daarvoor kan ik naar mijn mening goed slagen.
Gr. Andre