Prima verbruik!
De vfr houd echt wel op bij 1:15, je kunt zelfs eerder 1:13 of 1:14 als richtlijn nemen.
vreemd, nooit last gehad van dat soort getallen, altijd gewoon 1:16 oid.Zelfs bij "stevige" rijstijl.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prima verbruik!
De vfr houd echt wel op bij 1:15, je kunt zelfs eerder 1:13 of 1:14 als richtlijn nemen.
Klopt, ik heb ook een RC36-1 gehad met grotere carbs(36 ipv 34 mm) en die verbruikte iets meer(marginaal)vreemd, nooit last gehad van dat soort getallen, altijd gewoon 1:16 oid.Zelfs bij "stevige" rijstijl.
Dus eentje met zo'n 80.000 op de teller kan ik gewoon zonder probleem kopen?
Ik hoorde dat de VFR gevoelig is voor kleppen onder houd. Ook omdat dit nogal duur is wordt het vaak uitgesteld of genegeerd.
Wat is jullie ervaring hiermee?
Hé Ulco , hoe zit het eigenlijk met het vfr forum , geraak er al een tweetal weken niet open via het vfr forum rij je voor 60 ero met een imitatie SR rond
Lukt nog steeds niet , wil je effe de link hier of via pm doorsturenmoet je ff je favo's aanpassen.
vroeger was het vfrforum en nu is het forumfvr en dan ook die http meuk er nog voor
http/www.vfroc.nl/Lukt nog steeds niet , wil je effe de link hier of via pm doorsturen
Tank meestal rond de 250/300. Dan gaat er maximaal 16 liter in. Dus als ik écht zou willen zou ik de 400 ook wel halen.Dan zal ik dat ding maar eens uit elkaar trekken Zal toch wel iets niet goed zijn dan.
Hoeveel km rij je op een tank ?
Tank meestal rond de 250/300. Dan gaat er maximaal 16 liter in. Dus als ik écht zou willen zou ik de 400 ook wel halen.
En nee, hij staat niet arm.
Vanochtend ging er 12 liter in, dus 1 op 14 ongeveer.
170km is de tank van onze 1996'r toch al wel erg leeg..
Op zich is de prijs niet verkeerd, maar voor zo'n prijs kan je vind ik wel goede banden verwachten, en waarom zijn de schijven bij die kmstand al vervangenIk heb een VFR uit 1994 met 43000 km op het oog.
De vraagprijs voor deze motor bedraagt na onderhandeling via de mail 3450 euro.
De banden zijn redelijk en de remschijven en blokken recent vervangen.
Verder onderhoud is niet bekend bij de eigenaar.
Is dit een goed bedrag voor deze motor?
Is het nodig om de motor ook onder de kuip te bekijken?
Waar moet ik verder op letten?
Gr. Andre
Ja tuurlijk, een getunede blade waar je mee aan het scheuren bent rijdt 1 op 20.Wat een verbruik allemaal voor 4 cilinders als ik het zo lees. Was laatst een weekendje naar Belgie/Luxemburg en heb niet duurder dan 1:20 gereden. Ik rijd dan wel 25kW maar een (flink getunede) cbr900rr van een reisgenote liep ook netjes 1:20 en ik kan je verzekeren dat we echt niet rustig aan gedaan hebben.
Ook een erg mooie fiets die rooie. Maar ik zoek iets voor onder de 3500. Anders had ik zeker interesse.
Ulco, bedoel jij de groene waar ik het over had of bovenstaande rode VFR?