vfr750f spiegelverbreders

el greco

Die hard MF'er
23 sep 2003
449
0
Diepenveen
Ik heb een vfr uit 1989. Ik zoek spiegelverbreders. Kan ze wel vonden vanaf het bj. 1990.Passen deze ook op de oudere modellen? Of heeft iemand toevallig nog een setje liggen?
 
Ik heb een vfr uit 1989. Ik zoek spiegelverbreders. Kan ze wel vonden vanaf het bj. 1990.Passen deze ook op de oudere modellen? Of heeft iemand toevallig nog een setje liggen?

Ehhm, hangt er van af je hebt een 1988-1989 "oude" uitvoering en een 1989-1990 "nieuwe" uitvoering.

De spiegel van de oude pas niet op de nieuwe.
 
Dank je voor de tip!~Ik heb dus een oud model want ik vond dezelfde in bj. 1988.
Alk met al heb dus nog geen verbreders. Zijn ze makkelijk zelf te maken? Of iemand die dat voor me zou kunnen/willen maken? (er mankeert iets aan mijn handen :+ )
 
Dank je voor de tip!~Ik heb dus een oud model want ik vond dezelfde in bj. 1988.
Alk met al heb dus nog geen verbreders. Zijn ze makkelijk zelf te maken? Of iemand die dat voor me zou kunnen/willen maken? (er mankeert iets aan mijn handen :+ )

Ik heb dat model zelf gereden en zelf ook alles afgezocht naar of verbreders of andere spiegels die op dezelfde wijze te monteren waren als de orginele. Nooit wat gevonden.

Ooit er een gezien met iemand die zelf wat gemaakt had. Door midden gezaagd en er een stuk tussen gefabriekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan