vfr800 enkelzijdige achterbrug Compleet !

Status
Niet open voor verdere reacties.
:r :r :r :r :r :r leuke vent ben jij .........ik ben echt zo teleurgestellt.en kwaad ...........klootzak dat je bent om niet te betaalen ....find dat een gewoon azoziale manier van doen .............. :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
 
Hmmm vind het een vreemd verhaal.. :?

Kan me niet voorstellen dat het nut heeft om je hier helemaal op te fokken?
En vind het ook vreemd dat Steven (naamgenoot) het wiel niet terug zou willen nemen??

Ik heb laatst hetzelfde gehad.
Verkocht remschijven, maar wist niet zeker of ze recht waren: Netjes erbij vermeld dat ze krom zouden kunnen zijn en als ze niet goed waren mocht ie ze terug komen brengen (uiteraard met volledige geld terug garantie).

Vind ik ook niet meer dan normaal?

Hoop dat Steven een goeie reden heeft om je NOG niet te betalen en dat hij het alsnog netjes oplost.






Hoop ook dat Steven in dit topic even reageerd, want zo krijgt hij een slechte naam..


Oh ja nog 1 dingetje: Het is Asociale en find is met een V: vind dus ;) (om het spelling-zeuren in ere te houden).
 
Laatst bewerkt:
bernd, ik heb gezegt dat je het met fighterama krijgt.

dat jij dan reageer dat het jou geen reet kan schelen dat we momenteel krap zitten dan heb ik zoiets van :W

tief dit topic maar dicht, :W
 
Lijkt me een nette oplossing.

Ook netjes dat je dat eerder niet op mf gooit ondanks al die posts waarin je eigenlijk te kakken wordt gezet omdat je niet thuis zou geven.

Later blijkt dan dat dat dat onterecht is.


Vind ik voor een 14 jarige (toch? :? ) helemaal een hele volwassen oplossing eigenlijk....
 
ik finanzeer jouw niet 2 maanden .hahahaha wat denk jij niet ....heb ook familie ...ik zit de heele tijd met jouw praatjes ....maak gewoon het -bedrag over .........je hebt van mijn ook het geld meteen gekreegen ,,,en ik moest een andere wiel ook noog koopen .dus dubbel belasting voor mijn ....nee .overmaaken .nu :(
 
Lijkt me een nette oplossing.

Ook netjes dat je dat eerder niet op mf gooit ondanks al die posts waarin je eigenlijk te kakken wordt gezet omdat je niet thuis zou geven.

Later blijkt dan dat dat dat onterecht is.


Vind ik voor een 14 jarige (toch? :? ) helemaal een hele volwassen oplossing eigenlijk....

:^
 
Goed

De rest moeten de betrokken maar via mail afhandelen

Slotje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan