Via de achterdeur nieuw

_fanatic

MF veteraan
8 okt 2004
7.077
2
Leersum
Hoi allemaal,

Zal via de achterdeur effe uitleggen. Door het lezen van het forum ben ik via een link op de chat van Motor-Forum terecht gekomen. Heb zelfs gisteren (met heel veel plezier) meegereden met een aantal van jullie en stel me nu eindelijk voor via hier. Ik heb sind een maand of twee een VFR750F (kon niet missen he). Hiervoor een jaar of 14 een CB400F uit 1977 gereden. Deze oude dame heeft me veel hoeken van Europa laten zien. Zelfs in 1 dag op en neer naar Denemarken en 4000 km in Noorwegen in 10 dagen. Ik zie er naar uit om me volgende trip naar Noorwegen op de VFR te maken en een andere droom is om met nog een aantal mensen naar Moskou te rijden met z'n allen op het Rode Plein voor het Kremlin te stoppen en fototjes te maken. Hier nog een foto van me nieuwe aanwinst.

Groetjes
 
Tweede poging
full
 
Ik zie er naar uit om me volgende trip naar Noorwegen op de VFR te maken en een andere droom is om met nog een aantal mensen naar Moskou te rijden met z'n allen op het Rode Plein voor het Kremlin te stoppen en fototjes te maken.
Welkom op MF!!

Wow, ik heb ook altijd al een keer het Rode Plein in het echt willen zien, great idea! :)
 
Welkom op het motor-forum! Mooie motor heb je *D Ik heb er zelf ook een, maar die is verkocht en ben nu op zoek naar een jongere VFR. Misschien heb ik hem al gevonden, maar moet nog even een proefritje maken. Wat rijden ze toch geweldig he? :]
 
En eindelijk is het dan zover :}
Toch leuk dat je er gister nog bij was. Lekker zooitje ongeregeld he :)

Welkom op MF en veel plezier!
 
Dank u allen voor het hartelijke welkom.
Hierbij nog een foto van me eerste motor, de CB400F, die ik nog steeds heb en me veel plekken van de wereld heeft laten zien.

full
 
Hoi,

@ AXIS, hier een foto van het Rode Plein, zoals je ziet errug groot. Ik wil een topic openen of er nog meer mensen zijn die hier op de motor naar toe willen. Uiteraard zal het regelen wel even duren, ook i.v.m. veiligheid. Maar mij lijkt het super.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan