Even een vraagje betreffende vibraties van het motorblok. Ik heb de afgelopen jaren altijd 600cc viercilinders (carburateur) gereden. Vrijwel elk model dat ik reed (Hornetm CBR, CB1, fazer) had rond de 6000 rpm (soms irritante) vibraties.
Nu zijn dat altijd carburateur fietsen geweest en ik was altijd ervan overtuigd dat het bij de 600cctjes hoorde en dat je een 900/1000cc moest rijden om daar vanaf te zijn tot laatst iemand zij dat het bij de 600cctje met injectie ook niet meer voorkomt.
Is het inderdaad zo dat die vibraties bij injectie fietsen verleden tijd is? Ik vind 600cc namelijk wel voldoende
Nu zijn dat altijd carburateur fietsen geweest en ik was altijd ervan overtuigd dat het bij de 600cctjes hoorde en dat je een 900/1000cc moest rijden om daar vanaf te zijn tot laatst iemand zij dat het bij de 600cctje met injectie ook niet meer voorkomt.
Is het inderdaad zo dat die vibraties bij injectie fietsen verleden tijd is? Ik vind 600cc namelijk wel voldoende