Vickje, even kennismaken met MF

Vickje

MF'er
16 mrt 2008
141
0
:W
Wel zo beleefd om me even voor te stellen ;)
Ik ben Victoria (Just call me Vickje) en heb sinds vorig jaar maart mijn rijbewijs.
Sommige van jullie zullen mijn lieftallig vriendje vast wel kennen (een echte DieHard MFer), Vonky. Door hem ben ik eigenlijk besmet geraakt met het motorvirus en na lange tijd krampachtig achterop zijn (ow zo confortabele) racer te hebben mogen meerijden vond ik het toch velen malen vetter om zelf te mogen scheuren.

Afgelopen zomer heb ik ook meteen circuitgereden en ik ben verslaafd... helaas heb ik wegens gezondheids redenen nauwelijk gereden sinds afgelopen zomer (nee, geen ongeluk :+ ) maar 7 juni gaat het circuitrijden weer voor me beginnen in Folembray en 9 juni in Croix! Waar ik dus ERG naar uit kijk.

Verder heb ik een heel lief Divje waar ik mee rondscheur rondtuf en voor het circuit kan ik de CBR van Vonky weer lenen *O*
Verder hoop ik een R6 te kunnen aanschaffen (eerst even sparen). I know... how original. Vind het gewoon een top-machine...

Nou, zover over mij. Nu even MF uitspitten want ik weet nog niet hoe het allemaal werkt hoor ;)

Greetz Vic
:W
 
Idd! Heb je zelf een R6?
Ja, zal nog wel even duren eer ik er eentje kan betalen (met dat circuitrijden gaan de centen echt hard :? ). Maar ach... daar is het ook winter voor ;)
 
Hoi Vickje!
smileyhandkissss5.gif


Flygirl.jpg
 
heeeeeeeeeeeee vickje...

sasje aka soesbabe hiero... ossendrecht calling ;) _O-

heel veel plezier hier ...en bofferd dat je de cbr van tom mag lenen... you goooo girl...
hé zie je miss wel op het asfalt hier in de omstreken...

de mzzl :W

full
 
[stookmodus]

Heeft Vonky geen ploatje van Vickje? :?
Het lijkt net alsof hij niet trots is op je en jou helemaal voor zichzelf wil houden.

[/stookmodus]
 
Laatst bewerkt:
[stookmodus]

Heeft Vonky geen ploatje van Vickje? :?
Het lijkt net alsof hij niet trots is op je en jou helemaal voor zichzelf wil houden.

[/stookmodus]


_O- wacht maar, als jij vic ziet val je van je stoel..... :Y en dan kan je begrijpen waarom vonky haar voor zichzelf wil houden.... ;)



sorry vic, kon het niet laten.... O-)
 
Als die Vonky een die-hard MF-ert was, dan zou hij weten dat een foto verplicht was... dus had hij zijn meisje meteen uitgelegd hoe je plaatjes moet posten en een mooie foto van haar geschoten... B|

Die-hard MF-ert... No way! :N








:+
 
Laatst bewerkt:
:W
Wel zo beleefd om me even voor te stellen ;)
Ik ben Victoria (Just call me Vickje) en heb sinds vorig jaar maart mijn rijbewijs.
Sommige van jullie zullen mijn lieftallig vriendje vast wel kennen (een echte DieHard MFer), Vonky. Door hem ben ik eigenlijk besmet geraakt met het motorvirus en na lange tijd krampachtig achterop zijn (ow zo confortabele) racer te hebben mogen meerijden vond ik het toch velen malen vetter om zelf te mogen scheuren.

Afgelopen zomer heb ik ook meteen circuitgereden en ik ben verslaafd... helaas heb ik wegens gezondheids redenen nauwelijk gereden sinds afgelopen zomer (nee, geen ongeluk :+ ) maar 7 juni gaat het circuitrijden weer voor me beginnen in Folembray en 9 juni in Croix! Waar ik dus ERG naar uit kijk.

Verder heb ik een heel lief Divje waar ik mee rondscheur rondtuf en voor het circuit kan ik de CBR van Vonky weer lenen *O*
Verder hoop ik een R6 te kunnen aanschaffen (eerst even sparen). I know... how original. Vind het gewoon een top-machine...

Nou, zover over mij. Nu even MF uitspitten want ik weet nog niet hoe het allemaal werkt hoor ;)

Greetz Vic
:W
Welkom :W

Misschien dat ik 7 en 9 juni ook mee ga (op uitnodiging van Bjorn/Meylie-style ;)) Zo niet, alvast veul plezier !!!
 
[stookmodus]

Heeft Vonky geen ploatje van Vickje? :?
Het lijkt net alsof hij niet trots is op je en jou helemaal voor zichzelf wil houden.

[/stookmodus]

Hehe, hij heeft genoeg van zn grote liefde op de TL forum gezet hoorz :P (motor VS vriendin -O- vriendin verliest altijd)
 
Laatst bewerkt:
Als die Vonky een die-hard MF-ert was, dan zou hij weten dat een foto verplicht was... dus had hij zijn meisje meteen uitgelegd hoe je plaatjes moet posten en een mooie foto van haar geschoten... B|

Die-hard MF-ert... No way! :N








:+

Plaatje posten lukt me wel hoor ;) (zo blond ben ik ook weer niet :P)

-->

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan