Video MotoGP Catalunya?

jb37

MF veteraan
30 nov 2003
7.893
6
Houten
Ik ben al even zonder resultaat aan het zoeken geweest, weet iemand van jullie toevallig ergens beelden van deze race op internet te vinden? :?
 
www.binaries4all.nl

Korte uitleg van mij
NZB file maken op de site, inladen in grabit, downloaden, rar bestandjes uitpakken met winrar en als ze corrupt zijn herstellen met quickpar, door extra par2 files te downloaden :)
 
Tja wie wat wil moet er ook moeite voor doen... lees die site maar ff en je snapt alles. Het lijkt moeilijker dan het is
 
Alleen jammer dat multikabel, a.b.spectacles.divx.french er niet tussen heeft staan ;(
 
Inderdaad dat is dus het probleem wat de meeste mensen hier zullen hebben. Gebrek aan binarie groepen bij hun providers... of je moet een betaald accountje nemen als eweka.nl of iets dergelijks. Ik zelf heb newszilla van xs4all
 
Niemand die hem wil uploaden in een torrent, ik heb hem nl. ook gemist...
 
Deze Duitser houdt het allemaal redelijk bij op zijn site, de laatste race staat er nog niet op maar waarschijnlijk komt die binnekort
 
www.binaries4all.nl

Korte uitleg van mij
NZB file maken op de site, inladen in grabit, downloaden, rar bestandjes uitpakken met winrar en als ze corrupt zijn herstellen met quickpar, door extra par2 files te downloaden :)

uhm, ik heb nzb file gemaakt...grabit gedownload en geinstalleerd..alleen dan moet je server invullen? wat moet je daar dan zetten?

ik zit namelijk op universiteitsinternet (heerlijk SNEL: }) , ik weet dus alelen niet welke server ik daar moet invullen...
 
Laatst bewerkt:
uhm, ik heb nzb file gemaakt...grabit gedownload en geinstalleerd..alleen dan moet je server invullen? wat moet je daar dan zetten?

ik zit namelijk op universiteitsinternet (heerlijk SNEL: }) , ik weet dus alelen niet welke server ik daar moet invullen...
Je provider gegevens, dus username en wachtwoord en de nieuwsservernaam van je provider... in mijn geval newszilla.xs4all.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan