Video Zoetermeer-Nootdorp-Prinsclausplein

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Is er toevallig iemand die een filmpje heeft gemaakt terwijl hij/zij over de A12 reed van Zoetermeer naar het Prinsclausplein. Stoppen of beginnen in Nootdorp mag ook.

Het is voor een vriendin van me. Zij doet bouwkunde en voor haar afstuderen heeft ze iets ontworpen voor de afrit bij Nootdorp. Nou zou ze het erg leuk vinden om een filmpje te laten zien van de huidige situatie.

Als er niemand is met zo'n filmpje ga ik er misschien zelf 1 maken, nog tips?

DANK
 
ja, afrit Nootdorp is toch afgesloten vanaf deze week????
Of is dat alleen vanuit Nootdorp de A12 op????

sccs
 
Hë DutchChili: Hartelijk bedankt!! Ik had ook al op je site gekeken, maar daar is de omschrijving een beetje anders, dus had ik m er niet zo uitgepikt :P
 
Hë DutchChili: Hartelijk bedankt!! Ik had ook al op je site gekeken, maar daar is de omschrijving een beetje anders, dus had ik m er niet zo uitgepikt :P
Wanneer moet je het hebben?
Anders kan ik bij goed weer nog wel ff een videorondje maken.
 
Nou, dat zou echt supergoed zijn. Ze heeft het geloof ik voor 12 december nodig, dus dat moet haast lukken. Ik overleg ff met d'r.
 
Nou, als het voor eind november nog een keer mooi weer is, dan zou ze het heeeeeeeeel erg aardig vinden als je nog eens een videorondje wil maken!

Hieronder een foto van het stuk waar ze iets voor moest verzinnen. Het gaat om deel A. En als we dan toch bezig zijn, dat is ook het gedeelte wat ze graag op de video zou willen zien.

a12.jpg


De foto hieronder is van wat ze er wil maken. Je kunt er dus hele leuke rondjes rijden met je motor!

grazie.JPG


Overigens was ze al erg blij met het filmpje wat je had gemaakt.
 
als het zaterdag en/of zondag droog is moet het wel lukken.

Wellicht komen er nog wat meer mensen op de video als ze toevallig daaro aan het rijden zijn..... *D

Maaruh, het gaat niet zozeer om de snelweg als ik het zo zien, maar juist om de parralelwegen, klopt dat?
 
als het zaterdag en/of zondag droog is moet het wel lukken.

Wellicht komen er nog wat meer mensen op de video als ze toevallig daaro aan het rijden zijn..... *D

Maaruh, het gaat niet zozeer om de snelweg als ik het zo zien, maar juist om de parralelwegen, klopt dat?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, uiteraard. ;)

Het gaat vooral om dat gebied wat nu groen is, had ik zo het idee, daar moet een gebouw komen. Dus het zou leuk zijn als je dat een beetje in beeld kunt krijgen.
Maar een filmpje 'gewoon' van over de weg is ook prima.

Alvast :} :} :} :} :} :} :}

Op woensdag 06 november 2002 23:10 schreef CityBikeRacing 600f het volgende:
wow die maquette.........zitten daar nou schansen in???????
en die "oval"........... wanner is de openings RACE???????
Nou, schansen? Maar het is wel een soort oval-achtig iets. Wel ook met parkeergelegenheid. Of het ooit gebouwd gaat worden is de vraag, maar het ziet er idd goed uit.
 
Uh, 'k ben bang dat het toch niet gaat lukken dit weekeinde. 'k Ben namelijk ziek (griepje). Sorry.
 
Laat ff weten als je gaat filmen, kunnen we een beetje in de weg gaan zitten :+
 
Nou, ik ga zo ff dat rondje maken.
SVP niet meerijden. Is niet goed voor de video, maaruh, ik rij wel ff door naar de PPP en A4 })

Want kneedown pics? Be there!
 
ben al weer terug. Er was niemand :(

Rebelske, neem ff contact met me op via dutchchili@kneedatspeed.nl
Dan spreken we even af hoe de video bij jou komt.

Mzzl.
 
TommyFumi heeft gelijk.

BTW: CD is klaar Rebelske, laat even weten wanneer je hem komt ophalen.
 
Ook een stukkie sturen waar je geen anderen op ziet is héél héél leuk om te zien.
:} please :} please :}
nee hoor, echt niet, gewoon met auto-snelheid gereden, dus echt niets aan.
je kan beter ff zoeken (op dit forum) naar de filmpjes van zolder enzo. Veeeeel leuker
 
nee hoor, echt niet, gewoon met auto-snelheid gereden, dus echt niets aan.
je kan beter ff zoeken (op dit forum) naar de filmpjes van zolder enzo. Veeeeel leuker


Denk je dat ik die nog niet heb?.... ;)

Zijn dat trouwens de filmpjes van Zolder die geschoten zijn mer de yzfr-club op 06-09-02? Ik ben met die gasten meege :] , op m'n RD250 naar Zolder. Daar is-tie nou nog een beetje moe van
 
Terug
Bovenaan Onderaan