Videocamera op de Motorfiets

Opa Aart

MF veteraan
6 aug 2006
1.263
0
Elst (Utrecht)
Zijn er op dit Forum nog meer mafkezen die ook een videocamera op de motor hebben gemonteerd.

Hier is de mijne, vandaag binnen gekregen. Nu maar hopen dat het een beetje fatsoenlijk weer wordt om dit uit te testen.

full
 
Hoi, ziet er mooi uit en ik geloof dat er al wat meer mensen dit soort dingen hebben gedaan.succes met testen en we zien de filmpjes tegemoet :)
 
Ik heb d'r een uit gietijzer uit een stuk, werkte naar mijn mening ietsje beter als alu, met die losse punten er ook nog bij.
 
Die van gietijzer zal het ook best wel doen, maar waar moet ik die vandaan halen, ik kreeg een tip van iemand dat ze die dingen kant en klaar verkopen. Ik hoefde er dus ook niet lang over na te denken om dat ding te bestellen. Lekker makkelijk toch.

Die link van dat filmpje is echt gaaf, lekker blazen over die bergpassen. Mooi man.
 
Die van gietijzer zal het ook best wel doen, maar waar moet ik die vandaan halen, ik kreeg een tip van iemand dat ze die dingen kant en klaar verkopen. Ik hoefde er dus ook niet lang over na te denken om dat ding te bestellen. Lekker makkelijk toch.

Die link van dat filmpje is echt gaaf, lekker blazen over die bergpassen. Mooi man.
Thanks ;) . Daar heb ik nog 60 minuten van. Haute Alpes, Provence en Drome.... geweldig :} rijden.
 
Heb jij dat filmpje zelf gemaakt?
Gaaf man.
Wat heb jij voor camerasteun ok je motor?
En wat voor videocamera heb jij?
 
Heb jij dat filmpje zelf gemaakt?
Gaaf man.
Wat heb jij voor camerasteun ok je motor?
En wat voor videocamera heb jij?
De steun heb ik inmiddels niet meer (past niet op m'n huidige motor), maar die zag er bijna hetzelfde uit als jij nu hebt. De camera gek genoeg ook :+ , een Sony DCR-PC2e (mini-DV).

[edit]Ja, zelf gereden en zelf het filmpje gemaakt ;) [/edit]
 
Ik heb de Sony DCR-HC/19E
Ben benieuwd of dat mooie plaatjes opleverd.
Moet nog wel ff wachten, het is slecht weer hier.
 
Terug
Bovenaan Onderaan