Videoverslag Duitsland/Oostenrijk/Italië

jjgv

Die hard MF'er
Donateur
10 mei 2009
320
338
Een hoop eerste keren:
* Eerste motorreis
* Eerste keer in de bergen rijden, dan maar meteen een paar mooie passen
* Eerste videoverslag, wat ik overigens heel erg leuk vond om te doen, maar soms door de spanning helemaal vergeten die verrotte kamera's aan te zetten. Alle beelden zijn wel zelf gemaakt, maar aangezien ik zo muzikaal ben als een emmer snot dat toch maar van bensound gedownload. (daar staan een paar leuke royalty free nummers)

Voor de doorgewinterde motorrijder zullen sommige shots knullig zijn, maar ik rij op sommige plekken liever wat langzamer en veilig dan snel en spectaculair. :)

Het oorspronkelijke plan was om naar Noorwegen te gaan, maar dat is helaas door corona nog niet mogelijk. Daarna wilde we naar Zwitserland, maar dat is hetzelfde verhaal. Dus uiteindeljk via Duitsland naar Oostenrijk en Italië.

Hoe dan ook, beoordeel zelf:
 
Ik vind het stoer dat je het omvallen van de motor er niet uit hebt gehaald. Gewoon een eerlijke video. Mooie omgeving ook. :t
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
Super leuk om je video te zien!
Goed weer gehad ook zo te zien.
Bedankt voor het delen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
Leuke video. Dat jullie genoten hebben is goed te zien. Bekende passen gezien ook. Leuk rijden daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
Heerlijke video, en prachtige herkenbare beelden. Dank voor het delen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
Leuk gedaan man! Ik vind het alleen maar goed van je dat je lekker op je eigen tempo rijdt en niet harder gaat dan je zelf prettig vind! Het belangrijkste met motorrijden is toch dat je aan het eind van de dag weer thuis komt! Dat stevig doorrijden en echt bochten knallen komt wel naarmate je meer ervaring opgedaan hebt.
 
  • Leuk
Waarderingen: jjgv
We gaan de rit van vorig jaar nog eens over doen, dit keer met drie man in plaats van twee. En vorig jaar gingen we redelijk ad-hoc naar Oostenrijk omdat door covid zo ongeveer alles nog gesloten was. Dus dit keer iets beter gekeken wat mooie routes en plaatsen zijn, en een leuke tocht gemaakt waarvan we nu al een redelijk vermoeden hebben die niet volledig te kunnen rijden omdat we helaas weer op tijd terug moeten zijn. Het stukje Zwitserland is dus nog maar de vraag of we dat gaan redden, en als het het zouden redden is het nu nog afgesloten vanwege lawinegevaar.

Volgende week gaan we rijden, dus nu maar duimen voor goed weer :)

1653328570936.png
 
Leuk filmpje en herkenbare routes! Montagepunt op voorspatbord is grappig

En ik als doorgewinterde motorrijder rijd ook wel eens langzaam, je bent er vaak toch voor de eerste keer en weet niet wat er na de bocht zit O-)
 
Een hoop eerste keren:
* Eerste motorreis
* Eerste keer in de bergen rijden, dan maar meteen een paar mooie passen
* Eerste videoverslag, wat ik overigens heel erg leuk vond om te doen, maar soms door de spanning helemaal vergeten die verrotte kamera's aan te zetten. Alle beelden zijn wel zelf gemaakt, maar aangezien ik zo muzikaal ben als een emmer snot dat toch maar van bensound gedownload. (daar staan een paar leuke royalty free nummers)

Voor de doorgewinterde motorrijder zullen sommige shots knullig zijn, maar ik rij op sommige plekken liever wat langzamer en veilig dan snel en spectaculair. :)

Het oorspronkelijke plan was om naar Noorwegen te gaan, maar dat is helaas door corona nog niet mogelijk. Daarna wilde we naar Zwitserland, maar dat is hetzelfde verhaal. Dus uiteindeljk via Duitsland naar Oostenrijk en Italië.

Hoe dan ook, beoordeel zelf:
Je filmpje is weg helaas!
 
Terug
Bovenaan Onderaan