Vier politieagenten tegen PanRider

En vervolgens komen we dan in de fase van didactische terechtwijzing op niveau groep 1/2 basisonderwijs.

Dat overtreft mijn stoutste verwachtingen!!! :} :} :} Ze worden ook steeds slimmer bij de politie!

Maar ik zie om me heen bijna continu agenten boetes uitschrijven, waar ik dat tot vorige maand relatief weinig zag.
 
Altijd Baksteen.

Narcistisch is een afleiding van narcisme: een ziekelijke aandoening die zich uit in bovenmatige (lichamelijke) liefde voor zichzelf.

Af en toe een beetje rukken is niet erg. :P

Eloquentie is welbespraaktheid of welsprekendheid.


Kan Viccie rustig slapen vannacht })
 
Ik heb net iets meer dan MAVO, veel verder kwam ik niet gezien mijn werk natuurlijk, maar je snapt op het moment dat je dit neertypt dat zo'n 97,83 % van de MFers je niet snapt. Leg je superioriteit even naast je neer en scheld ons onwetenden gewoon recht in ons gezicht uit zodat we terug kunnen reageren B| B|
Spreek ik toevallig een agent, vertelt-ie me het volgende:

Wat me nou toch is overkomen: We houden een motorrijder staande wegens overschrijden van de maximum snelheid, begint die gast een partij uit de hoogte en bijdehand tegen ons te lullen.

Ik heb net iets meer dan MAVO, veel verder kwam ik niet gezien mijn werk natuurlijk, maar je snapt op het moment dat je dit neertypt ie zo begint dat zo'n 97,83 % van de MFers agenten je hem niet snapt.

Dus ik denk bij mezelf:

Leg je superioriteit even naast je neer en scheld ons onwetenden gewoon recht in ons gezicht uit zodat we terug kunnen reageren
 
Spreek ik toevallig een agent, vertelt-ie me het volgende:

Wat me nou toch is overkomen: We houden een motorrijder staande wegens overschrijden van de maximum snelheid, begint die gast een partij uit de hoogte en bijdehand tegen ons te lullen.

Ik heb net iets meer dan MAVO, veel verder kwam ik niet gezien mijn werk natuurlijk, maar je snapt op het moment dat je dit neertypt ie zo begint dat zo'n 97,83 % van de MFers agenten je hem niet snapt.

Dus ik denk bij mezelf:

Leg je superioriteit even naast je neer en scheld ons onwetenden gewoon recht in ons gezicht uit zodat we terug kunnen reageren


DRIEWERF HULDE. Don't get mad...get even.... :P :
 
WAAAT? 12 kilometer te hard? Schaam je! Er hadden hele scholen kindertjes, eendjes met jongen, padden en net geboren kikkertjes overkunnen steken. Zeer terecht dat de mannen in het blauw hier HARD in optreden. :( :( :(


























O-) :+

Sterk verhaal, Pan. Zo leren we nog eens wat van je *D
 
.....

Heel wijselijk zag hij af van verdere discussie, schreef de kennisgeving uit en overhandigde die. De acceptgiro voor €30 al ik binnenkort wel ontvangen. Pech, kan gebeuren.

Je zou toch geneigd zijn je pepperspray te gebruiken om vervolgens de slagvastheid met behulp van de wapenstok te bepalen. Ik was in deze situatie dan ook geschort wegen het toedienen van letsel aan beleefde motorrijder.

En ja, het lijken wel collega's van elkaar (ofschoon de aanhoudende agent dat niet weet). Als je agenten zo mooi het bloed oner de nagels vandaan kunt halen dan zou ik bijna denken dat PanRider óf zelf ook (welliswaar welbespraakter) agent is óf je bent een échte irritante betweter.

In dat laatste geval geen hulde aan PanRider maar wél een leuk verhaal.
 
Netjes Pan en niks mis mee...

Een agent is ook maar een mens en daar kun je langs de kant van de weg best wel een diepzinnig gesprek mee voeren. Jammer dat die gesprekken niet gratis zijn maar ja, wat is er tegenwoordig nog gratis??? ;)

Tja, die euri's zijn weer weggegooid... Bad luck! Leuke actie wel!
 
...een échte irritante betweter.

Wanneer je zelf de regels beter kent dan de ambtenaar in kwestie mag je dat best laten weten, dan had tie maar beter op moeten letten, ze worden er voor betaald namelijk... dat dat irritant is kan ik me heel goed voorstellen maar reageer die frustratie wel op de juiste persoon af... (Of ga ander werk doen...) :X

Een agent krijgt van mij alle respect die die hoort te krijgen, maar wanneer er onzin onder die pet vandaan komt zal ik deze ambtenaar daar zeker op attenderen...

VB: Wanneer een douane poppetje mijn APK papieren wil zien en mijn rijbewijs zal ik hem vriendelijk vragen wat dat met die dokumenten met de rijkssschatkistscheppers te maken hebben...
 
Wanneer je zelf de regels beter kent dan de ambtenaar in kwestie mag je dat best laten weten, dan had tie maar beter op moeten letten, ze worden er voor betaald namelijk... dat dat irritant is kan ik me heel goed voorstellen maar reageer die frustratie wel op de juiste persoon af... (Of ga ander werk doen...) :X

Dit heeft niets met de regels beter kennen te maken, dit is een gevalletje betweter.......zo´n type die je op een verjaardag tegenkomt en die je vervolgens taalkundig gaat lopen corrigeren als je zegt dat je te hard reed...... :+

Lees alle flitstopics er maar op na.....zo goed als iedereen op dit forum rijdt wel eens te hard....nooit te snel..... :X

En wat betreft de baan van Pan...hij is denk ik geen diender. Wat hij wel is wil/durft hij niet te zeggen. Het is wel een baan waar hij de nodige wet en regelgeving voor dient te kennen. Het kan dus maar zo zijn dat hij een goede reden heeft voor het verzwijgen van zijn vak.....

toch Pan O-)
 
Wanneer je zelf de regels beter kent dan de ambtenaar in kwestie mag je dat best laten weten, dan had tie maar beter op moeten letten, ze worden er voor betaald namelijk... dat dat irritant is kan ik me heel goed voorstellen maar reageer die frustratie wel op de juiste persoon af... (Of ga ander werk doen...) :X

Een agent krijgt van mij alle respect die die hoort te krijgen, maar wanneer er onzin onder die pet vandaan komt zal ik deze ambtenaar daar zeker op attenderen...
Ach..iedereen weet wat er bedoeld word als je zelf dat je TE HARD hebt gereden, lees dit forum er maar eens op na ;)

Alles heeft dus te maken met aanpassen aan spreektaal, massa's hebben het er hier ook over dat ze door de politie "aangehouden" zijn en dat is heeeel wat anders (met heel wat verdergaande gevolgen!!) als de "staandehouding" die ze eigelijk bedoelen.

Maar als je elkaar begrijpt waarom dan moeilijker doen dan nodig... :?
Kijk, van Pan kun of is t kan?? je dat verwachten, dat is nou eenmaal een miere(n?neuker wat dat betreft en dat heeftie in dit geval gebruikt om iemand die zich wat spreektaal betreft heeft aangepast aan "ons", de grote massa belachelijk te maken, ten gunste van een leuke verhaaltje op MF.

En da's gelukt }) :+ ;)
 
En ja, het lijken wel collega's van elkaar (ofschoon de aanhoudende agent dat niet weet). Als je agenten zo mooi het bloed oner de nagels vandaan kunt halen dan zou ik bijna denken dat PanRider óf zelf ook (welliswaar welbespraakter) agent is óf je bent een échte irritante betweter.

In dat laatste geval geen hulde aan PanRider maar wél een leuk verhaal.
Dat heb ik ook al eens geprobeerd voorzichtig uit te leggen, maar hij trekt zich daar niets van aan ???

















:+

PS: Persoonlijk vind ik t juist heerlijk als iemand zo kan reageren, heerlijk toch om je net als op een forum te gedragen en elkaar met wederzijds respect!!! een beetje te dollen??
 
En wat betreft de baan van Pan...hij is denk ik geen diender. Wat hij wel is wil/durft hij niet te zeggen. Het is wel een baan waar hij de nodige wet en regelgeving voor dient te kennen. Het kan dus maar zo zijn dat hij een goede reden heeft voor het verzwijgen van zijn vak.....

toch Pan O-)
Yep. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan