Vierdaagse/zomerfeesten Nijmegen 2004

sgapie

MF veteraan
29 aug 2002
2.344
1
Nijmegen
Zoals al vele jaren hiervoor is er weer de Wereldbekende Vierdaagse in Nijmegen en hierbij horende de SUPER zomerfeesten!!

Datum van het lopen 20 juli tot de 23e en het feesten begint al de 17e maar vanaf de 19e wordt het pas echt gezellig!!

Dan gaan er een stel gekken van over de hele wereld een afstand lopen,varierend van inschrijving, 30-50km per dag en de rest gaat feesten want dan is heel Nijmegen in rep en roer.
Niets is gezelliger dan deze dagen in Nijmegen.
Door elke stad en dorp waar de lopers doorheen komen is wel een feest aan de gang om de lopers aan te moedigen.
105225


De toenlopende MF-ers werden speciaal aangemoedigd, maar helaas kwam er niemand even langs de pitstop.
105226


In de stad zelf artiesten overal, veel bier, heel veel gezelligheid,veel marktkramen, veel gelach, van alles is er dus heel Nijmegen op zijn kop.
Er worden ruim 1 miljoen feestende mensen verwacht.

Op dinsdag is er om de opening te vieren flink vuurwerk op de waalkade.
105227


Omdat ik vorig jaar een iets te grote bek gehad heb, voer ik dit jaar daad bij woord en loop ik ook de vierdaagse.
En wel voor een medaille dus de 50 KM.....of ik hem haal weet ik niet maar ik ga er zeker voor.
Sgapie heeft niet getraind dus zal dat zeker gaan voelen O-)

Voor meer info: Vierdaagse Nijmegen

Maar wie gaan er lopen?En wie gaan er feesten?
 
HÉ SGAPIE !!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!!!!! Het is alweer bijna zover!!

Zaterdag beginnen de ZOMERFEESTEN IN NIJMEGEN!!!

Ik ga er zeker heen om te feesten, althans zondag, en dinsdag ga ik naar het vuurwerk op de Waalkade kijken!! Is altijd heel gaaf!! Ik zal kijken of ik mooie foto's kan maken van het vuurwerk om hier op te plaatsen, ja??

Het is idd altijd ERG GEZELLIG dan in Nijmegen!!

Ik was vorig jaar ook trouwens de hele tijd bezig dat ik de Vierdaagse zou gaan lopen dit jaar, maar ik heb er toch maar vanaf gezien....maar nu zijn ze daar steeds over bezig!! Maar volgend jaar ga ik 't wel proberen (denk ik!!). Ik ga veel liever FEESTUH!!!!!!!!!!!!!

Maar bij ons in de buurt komen de lopers ook langs en dan gaan we er 's morgens al rond 5.00 uur buiten zitten kijken, want een bekende van ons komt ook langs!!

Ik wens jou in elk geval HEEL VEEL SUC-6 toe met lopen!! Nu hopen dat je het haalt, zonder dat je getraind hebt!! Ik wens jou ook alvast heel veel plezier toe volgende week!!

En uiteraard wens ik iedereen van dit forum die ook naar de Zomerfeesten gaat HEEL VEEL PLEZIER toe bij de ZOMERFEESTEN en voor degenen die meelopen met de Vierdaagse HEEL VEEL SUC-6 EN PLEZIER!!!


DE GROETJES VAN PATRICE!!
 
Als je de vierdaagse meeloopt ben je geen echte nijmegenaar, die lopen alleen 's avonds van terras naar terras en met een stuk in hun kraag terug naar huis.

Maar veel succes volgende week en ik zal aan je denken als ik met m'n voeten omhoog op een terrasje zit te kijken naar al die stumpers. 8-)
 
Als je de vierdaagse meeloopt ben je geen echte nijmegenaar, die lopen alleen 's avonds van terras naar terras en met een stuk in hun kraag terug naar huis.

Maar veel succes volgende week en ik zal aan je denken als ik met m'n voeten omhoog op een terrasje zit te kijken naar al die stumpers. 8-)
Wat denk je dat ik ga doen dan?
Ik ga lopen en slapen en dan avonds er weer uit om lekker een beetje al die zuipers te bekijken en zelf ook een biertje te pakken ;)
Volgens mij moet dat best lukken *D
 
HÉ SGAPIE !!


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....!!!!!!!!!!!!! Het is alweer bijna zover!!

Zaterdag beginnen de ZOMERFEESTEN IN NIJMEGEN!!!

Ik ga er zeker heen om te feesten, althans zondag, en dinsdag ga ik naar het vuurwerk op de Waalkade kijken!! Is altijd heel gaaf!! Ik zal kijken of ik mooie foto's kan maken van het vuurwerk om hier op te plaatsen, ja??

Het is idd altijd ERG GEZELLIG dan in Nijmegen!!

Ik was vorig jaar ook trouwens de hele tijd bezig dat ik de Vierdaagse zou gaan lopen dit jaar, maar ik heb er toch maar vanaf gezien....maar nu zijn ze daar steeds over bezig!! Maar volgend jaar ga ik 't wel proberen (denk ik!!). Ik ga veel liever FEESTUH!!!!!!!!!!!!!

Maar bij ons in de buurt komen de lopers ook langs en dan gaan we er 's morgens al rond 5.00 uur buiten zitten kijken, want een bekende van ons komt ook langs!!

Ik wens jou in elk geval HEEL VEEL SUC-6 toe met lopen!! Nu hopen dat je het haalt, zonder dat je getraind hebt!! Ik wens jou ook alvast heel veel plezier toe volgende week!!

En uiteraard wens ik iedereen van dit forum die ook naar de Zomerfeesten gaat HEEL VEEL PLEZIER toe bij de ZOMERFEESTEN en voor degenen die meelopen met de Vierdaagse HEEL VEEL SUC-6 EN PLEZIER!!!


DE GROETJES VAN PATRICE!!
Thanx, maar vind het wel zwak van je dat je hem niet loopt hoor ;)
 
Geen andere lopers hier??
Kan ik me niet voorstellen.....


Nou......dát kan ik me WEL voorstelluh!!! :P

Want wie is er nou zo gek (sorry, Sgapie!! ;) ) om wél mee te lopen?? *D
Kijk .... ik heb het goed aangepakt!! ;)
Maar ja, volgend jaar ben ik ook van de partij |(

Wat ik wel gek vindt, is dat er bijna niemand nog van hier naar de Zomerfeesten gaat!! 8-) Valt me toch wel tegen!! })


MZZL!! :} :}
 
Thanx, maar vind het wel zwak van je dat je hem niet loopt hoor ;)


Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar toen ik eraan d8, was de limiet al bereikt van het aantal lopers!! :P :P Goed excuus, he?? *D En de inschrijvingen waren al gestopt toen!! :P Dus dat ging ook niet meer!! :) :) ;)

Maar ja .... dan loop ik 'm volgend jaar wel mee; jíj bent nu een getuige ervan!! 8-) Dan zal ik 'm wel mee MOETEN lopen en er niet meer langs kunnen!! |(

Ik wens jou in elk geval heel veel sterkte en suc-6 (zul je wel nodig hebben, na niet getraind te hebben!!) ;) Maar ik vind het wel heel knap van je, dat je het wel in elk geval gaat proberen!! En ook nog meteen de 50 km!! *D

Dus je gaat ook nog feestuh 's avonds?? Dat worden dus lange dagen voor je??

Hoef je trouwens niet meer naar bed 's nachts en kun je meteen vanuit de stad naar de Wedren, om te gaan lopen om 4.00 uur (want dan start je toch, of niet??) *D }) Jij liever dan ik!!! :P


MAZZEL!!! :} :}
 
Succes met lopen Sgapie!

Een collega van mij loopt mee en wat andere bekenden, ik moet er zelf niet aan denken!!! Ga wel weer een avondje bij de feesten kijken. :P
 
Jij ook!!! Wordt 't de 50?
Het wordt inderdaad de 50, jij ook?
Morgen de startpapieren ophalen en dan begint het allemaal. *D

Maruh er zullen toch wel meer lopers zijn? Vorig jaar waren er zeker meer, is het zo tegen gevallen dan?Of bang voor een aanslag?
Er zijn namelijk al wel bedreigingen ge-uit tegen militaire lopers.
 
Suc6 met lopen.
WIj hebben vorig jaar ook meegelopen....
Wat een eind.... pfff

Dit jaar lopen we niet mee, we komen wel ff kijken...

Groetjes
 
Het wordt inderdaad de 50, jij ook?
Morgen de startpapieren ophalen en dan begint het allemaal. *D

Maruh er zullen toch wel meer lopers zijn? Vorig jaar waren er zeker meer, is het zo tegen gevallen dan?Of bang voor een aanslag?
Er zijn namelijk al wel bedreigingen ge-uit tegen militaire lopers.
Zo Sgapie, een sportief ondernemen! Ik hoop voor je dat je hem uitloopt!
 
Nog maals succes met lopen Sgapie! Dat kan je denk ik wel goed gebruiken na je enorm uitgebreide training ;) En hou ons op de hoogte van je blarenkilometers!
 
Sgapie,

Heel veel succes en plezier de komende dagen. Ik hoop dat je hem, zelfs zonder voorbereidingen, toch kunt uitlopen.
 
Ach, tuurlijk loopt Sgapie die 50 km uit! En als jullie denken van niet, dan kennen jullie Sgapie duidelijk niet goed... :? :X

Euh Sgapie... Nu moet je wel goed je best doen, eh! Anders heb ik me hier een beetje belachelijk gemaakt ;)

Veel succes! :}
 
Suc6 met lopen.
WIj hebben vorig jaar ook meegelopen....
Wat een eind.... pfff

Dit jaar lopen we niet mee, we komen wel ff kijken...

Groetjes
Ik heb ook het gevoel dat ik me misschien wel een beetje vergis hoe lang 50 kilometer is ;) Maar ik ga het proberen.
Als ik je zie zal ik naar je zwaaien ;)
Ik ken je niet hoor, dus zal ik konstant zwaaien naar alle mensen die ik om me heen zie

Zo Sgapie, een sportief ondernemen! Ik hoop voor je dat je hem uitloopt!
Bedankt, ik hoop ook dat ik hem uitloop.
Ach we zien wel he. Lukt het me mooi, lukt het me niet dan was het mooi geweest.

Is het eigenlijk niks voor jou?
 
Nog maals succes met lopen Sgapie! Dat kan je denk ik wel goed gebruiken na je enorm uitgebreide training ;) En hou ons op de hoogte van je blarenkilometers!
Hahahahahaha, thnx!!
Ik zal iedereen hier proberen up to date te houden. Eventueel met (blaren) foto´s :9

Sgapie,

Heel veel succes en plezier de komende dagen. Ik hoop dat je hem, zelfs zonder voorbereidingen, toch kunt uitlopen.
Thnx, ik zal de steun zeker nodig hebben. Ik begin me steeds meer te beseffen dat 50 km toch eigenlijk best wel een flink eind is. Kan gewoon bijna bij jou en Spider op de koffie ;)
 
Ach, tuurlijk loopt Sgapie die 50 km uit! En als jullie denken van niet, dan kennen jullie Sgapie duidelijk niet goed... :? :X

Euh Sgapie... Nu moet je wel goed je best doen, eh! Anders heb ik me hier een beetje belachelijk gemaakt ;)

Veel succes! :}
Jij durft wel he ;) Hier thuis wordt al gewed op welke dag ik uitval :+ :+
Maar ik zal mijn best doen *D *D
 
Hier thuis wordt al gewed op welke dag ik uitval :+ :+

Volgens mij snap ik het niet helemaal... :? |(
Hoezo?? Welke dag ik uitval? Als je een gemiddelde van 3km/u aanhoudt, ben je toch na 17u rond??? En volgens mij kan je best wel sneller dan een gemiddelde van 3/u. Of niet? :? :}

Hmmm, mss moet ik je zelf toch ook ff wat beter leren kennen, want ik weet het zelf eerlijk gezegd niet meer zo goed... :X :+
 
Succes Sgapie.


Ik ben vrijdag vrij ivm de intocht en mn werk ligt vlak bij de St Anna / Oranjesingel dus kan er niet eens komen dan.
 
Hahahahahaha, thnx!!
Ik zal iedereen hier proberen up to date te houden. Eventueel met (blaren) foto´s :9Thnx, ik zal de steun zeker nodig hebben. Ik begin me steeds meer te beseffen dat 50 km toch eigenlijk best wel een flink eind is. Kan gewoon bijna bij jou en Spider op de koffie ;)
Lijkt me best gezellig, maar kom dan NA de 4-daagse (en op de motor) en na mijn vakantie. Dan ben je van harte welkom! Kunnen we effe bijkletsen hoe het was.

Ik wil je wel even mailen, maar het adres staat niet in je profiel. Mail mij dan even. Dan kunnen we iets afspreken.

SUCCES straks!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan