Vinden jullie al die aandacht ook zo leuk??

Sjaap

MF veteraan
20 dec 2001
4.699
0
Groningen
Gister had ik mn CBtje voor mn huis (centrum) geparkeerd. Een klein half uurtje later vertrok ik weer. Toen ik nét weg reed, rende er een kerel over straat en hield me aan. Die kerel bleek een aardige vent te zijn en had veel interesse in mn oude motortje...Het woord "prachtig" viel meerdere keren. Later vroeg ie wat ik er voor betaald had, en of ik hem wilde verkopen :j mooi niet :P Hij bood er €1500,= voor...en heb hem voor €1100,= gekocht :P

Vandaag...zelfde verhaal weer. Nu een andere man die ook een Honda Four had.

Dit soort dingen vind ik toch best leuk, kenners die even voor een babbeltje naar je toe komen :)
 
De enige aandacht die ik krijg is als ik in mijn motorpak over straat loop. Schijnen sommige vrouwen wel op te kicken. Klote is alleen dat je haar dan in een coupe windhoos zit.... :) :)

De motor krijgt weinig aandacht, als ie al aandacht krijgt is het vanwege de kleur.
 
Soms wel soms niet, maar ik ben nooit te beroerd
om wat vragen te beantwoorden.

Meestal krijg ik dan ook te horen wat ze allemaal
voor een idiote motorrijders zijn tegengekomen die de gevaarlijkste dingen uithalen.
Dan zeg ik maar dat de meeste motorijders niet zo
zijn en met beleid scheuren. :)
 
Ik krijg wel altijd veel aandacht van oude vrouwtjes die willen oversteken.
Die beginnen me altijd uit te schelden als ik voor ze langs rij als zij vinden dat ik moet stoppen :?
Maar dat is helemaal niet zo!!!
Snap ik niks van, ligt het aan mij of aan die ***********?

Maar als je met je motor veel lawaai maakt kijkt iedereen wel om enz, ook aandacht.
Maar met een old timer krijg je natuurlijk aandacht van de kenners en liefhebbers, en dat is wel leuk (denk ik dan).
 
Erg herkenbaar. Mijn broertje heeft een CB350F van bijna 30 jaar oud. Wordt bij verkeerslichten ed regelmatig aangesproken door mannen die in een grijs verleden ook zo'n ding hebben gehad. Dan komen af en toe de meest fantastische verhalen opborren zegt ie.

Pas was hij bij de huisarts: "Oh zegt die loop maar even mee naar de garage. Ik heb nog wat onderdelen voor die motor liggen" Komt hij dus thuis met 3 kratten vol onderdelen. Mocht hij zo meenemen :}
 
M'n vorige motor kreeg zelfs zó veel aandacht, dat iemand 'm maar mee naar huis heeft genomen om 'm nog maar eens goed te kunnen bekijken '( . M'n huidige krijgt iets minder aandacht; alleen een zijkapje is d'r af gejat.

Eikels! :j
 
Als ik aan het sleutelen ben komen er altijd wel een paar langs die even blijven hangen bvoor een praatje. Best leuk, maar het schiet niet echt op. Gewoon doorwerken en dan nokken ze meestal wel weer af... :P :P
 
Pas was hij bij de huisarts: "Oh zegt die loop maar even mee naar de garage. Ik heb nog wat onderdelen voor die motor liggen" Komt hij dus thuis met 3 kratten vol onderdelen. Mocht hij zo meenemen :}
Wat moet je in hemelsnaam met spuiten, pleisters, e.d. :? :+
 
kleine kereltjes achter bij papa in de auto kijken
eigenlijk het meest. Die wurmen zich in alle
houdingen om maar te kunnen kijken.. 8-)

En als je er bij het stoplicht naast staat en
je geeft wat gas gaat het helemaal los in die
auto.. :) :) prachtig 8-)

Verder alleen veel scooterrijdende pubertjes die
ook nog wel eens willen laten zien hoe snel hun
scootertje wel niet is.. |( |(
 
Laatst bewerkt:
Ik rij dan wel geen klassieker maar je krijgt idd vaak aandacht op de motor, zeker als ze zien dat je een vrouw bent!
Verder krijg ik vaak de opmerking (terwijl het buiten 30° C is) "Het is nu zeker wel lekker om te rijden he!?" |( |( Nee muts, ik zweet me de vinketering in m'n leren pak!
 
Straks de sleutel afgeleverd. Kom ik terug staat er een R6 model 2002 naast mijn R1.

Komt er een vlieger naar buiten gelopen en loopt een rondje om mijn R1.

Mooi bak is het antwoord, maar ik rij liever een R6. Een R1 vond hij toch te gevaarlijk :?

Hum...een F16-piloot die met een hoeveel aan pk's waar je u tegen zegt, 30 meter boven de grond vliegt op vol vermogen vindt het rijden op een R1 gevaarlijk :?
 
heb jij ooit voetballende kinderen op 30 meter boven de grond gezien, of oude oma-tjes in brommobielen :? ;)
 
Ik had eergister nog een oma (niet mijn oma), die haar raampje opendraaide en zei dat ze het er allemaal prachtig uit vond zien. Ik was hierna bijzonder in m'n nopjes. :]

edit: Ik heb dan wel geen brik (op de nokkenasketting na dan), maar dit is eigenlijk een algemeen-topic...
 
Ik had eergister nog een oma (niet mijn oma), die haar raampje opendraaide en zei dat ze het er allemaal prachtig uit vond zien. Ik was hierna bijzonder in m'n nopjes. :]

edit: Ik heb dan wel geen brik (op de nokkenasketting na dan), maar dit is eigenlijk een algemeen-topic...
Jaja...zelfs oude mensen hebben nog smaak ;)
 
Wordt bij verkeerslichten ed regelmatig aangesproken door mannen die in een grijs verleden ook zo'n ding hebben gehad. Dan komen af en toe de meest fantastische verhalen opborren zegt ie.

Heb ik precies het zelfde, je haalt de woorden uit mijn mond.
 
ben 2 jaar geleden zo'n 40 km achtervolg door een kerel in een koekblik, zet ik de motor stil voor een bezoekkie aan m'n oudjes, stopt die kerel ook, zegt goh ziet er nog goed uit dat beestje issie te koop????, kijk ik die vent ff raar aan enne zeg dan NEEEEEE, is niet te koop :P :P , toen nog een uur met de kerel geouwehoert onder het genot van een bakkie leut van mams, blijkt hij dus 20 jaar geleden ook zo'n beest gehad te hebben en nu weer op zoek was :P
 
Altijd weer verbaasde gezichten als zo'n broekie van de brommer stapt en soms de vraag: " Van je pappie ?! :j "

Maar toch ook de verhalen van 'toen ik jong was'

Is wel leuk die aandacht, maar het is meestal niet het vrouwelijk schoon dat op je motor af stormt ( en op mij evenmin :9 )
 
Terug
Bovenaan Onderaan